همه چیز درباره دوربین مدار بسته هایک ویژن

گزارش بازرگانی،   3991209061

در این مقاله قصد داریم همه چیز درباره دوربین مدار بسته هایک ویژن را با هم بررسی کنیم. بدین منظور نیاز به آشنایی مختصری با برند هایک ویژن و همچنین کاربرد دوربین مدار بسته می‌باشد. در ادامه به ویژگی‌های دوربین مدار بسته هایک ویژن اشاره خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

حتما همه شما تا به حال دوربین مداربسته دیده‌اید و با کاربرد آن که همان ضبط تصاویر و یا بعضا صدا می‌باشد، آگاهی دارید. اما شاید خیلی از شماها بگویید "دوربین مدار بسته کاربرد خیلی زیادی ندارد" اما باید بگوییم سخت در اشتباهید. زیرا از زمانی که این دوربین‌ها به بازار آمده است، میزان پی‌گیری و نتیجه‌ دهی جرائم بسیار بیشتر و البته راحت‌تر شده است. درگذشته به علت اینکه چنین امکانی نبود، جرائمی همچون سرقت بسیار رواج داشت اما امروزه اگرچه نوع سرقت ممکن است تغییر پیدا کرده باشد، اما در صورت وقوع، پی‌گیری آن بسیار راحت‌تر شده است. به طور کلی کاربرد دوربین مدار بسته در سیستم‌های حفاظتی و نظارتی بسیار زیاد است و در حفظ امنیت یک منطقه کاربرد زیادی دارد. دوربین مدار بسته از عبارت انگلیسی Closed Circuit Television گرفته شده است که به صورت مخفف CCT نیز نامیده می‌شود. اما اگر بخواهیم به کاربردهای مهم این محصول اشاره کنیم نباید تنها به کاربرد امنیتی و نظارتی آن اشاره کنیم بلکه باید به موارد مهم دیگر نیز اشاره کرد که عبارت است از:

  • استفاده در نیروگاه‌های صنعتی و یا سایر صنایعی که نیاز به نظارت است اما حضور فیزیکی انسان در آن منطقه ممکن است باعث خطر شود و یا اینکه حتی غیر ممکن است. در این صورت CCT می‌تواند بسیار تاثیرگذار عمل کند. زیرا هم باعث حفظ جان انسان و هم باعث پیشبرد کار خواهد شد.

  • نقش مهم دیگری که دوربین مدار بسته می‌تواند داشته باشد در کنترل جرائم راهنمایی و رانندگی و به نوعی کاهش آن‌هاست که می‌تواند از بروز اتفاقات خطرناک دیگر جلوگیری کند.

  • کاربرد دیگری که شاید کمتر از آن اطلاع داشته باشیم، جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی است. برای مثال باز و بسته شدن درب متروها، قطار و ... همگی توسط این دوربین کنترل می‌شود.

علاوه بر این، این نوع دوربین در هر جایی که حتی فکرش را هم نمی‌توانید بکنید کاربرد و البته تاثیر دارد.

همه چیز درباره دوربین مدار بسته هایک ویژن

دوربین مدار بسته هایک ویژن ساخت کجاست؟

در این قسمت می‌خواهیم بدانیم دوربین مدار بسته هایک ویژن ساخت کجاست؟ هایک ویژن به عنوان یکی از قوی‌ترین و دقیق‌ترین برندهای جهان در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات تصویری مانند دوربین مدار بسته به شمار می‌آید. این برند که در سال 2019 جایگاه اول بهترین تامین کننده محصولات تصویری جهان را در مجله Security 50 به دست آورد. این اتفاق 4 سال پیاپی است که در حال افتادن است. علت برتری دوربین مدار بسته برند هایک ویژن، استفاده از تکنولوژی روز دنیا به همراه هوش مصنوعی در طراحی این محصولات است که از آن‌ها به عنوان محصولاتی ویژه در دنیای تصویر یاد می‌شود. نکته مهمی که در عملکرد این شرکت که مقر آن در چین است، دیده می‌شود، اختصاص دادن سهم قابل توجهی از درآمد سالانه خود به بخش توسعه و تحقیق است. مهندسان برتر این حوزه با استفاده از دستاوردهای جدید و با استفاده از این فرصت، به پیشرفت‌های زیادی در زمینه دوربین‌های مدار بسته رسیدند. هایک ویژن دارای کیفیت بسیار خوبی در این زمینه است. همچنین نباید از خدمات پس از فروش این برند غافل شد که نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان دارد.

 همه چیز درباره دوربین مدار بسته هایک ویژن

ویژگی‌های دوربین مدار بسته هایک ویژن چیست؟

در این قسمت می‌خواهیم بدانیم ویژگی‌های دوربین مدار بسته هایک ویژن چیست؟ و یا در واقع چرا باید دوربین مدار بسته از این برند را بخریم؟ برای انتخاب یک دوربین خوب که بتواند توقع ما را در زمینه مورد نظرمان مرتفع سازد، باید معیارهای انتخاب دوربین را از قبل بدانیم که مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از:

توجه به اندازه لنز و زوایای دیدی که یک دوربین می‌تواند داشته باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است.

اینکه تا چه مدت زمانی می‌تواند داده‌ها را ذخیره کند، نیز مورد مهمی است.

توجه به نوع دوربین که HD باشد یا از نوع IP که دوربین تحت شبکه نامیده می‌شود. این دو نوع دوربین دارای تفاوت‌هایی با یکدیگر هستند برای مثال دوربین به پهنای باند بیشتر و اینترنت قوی‌تری نیاز دارد، علاوه بر این به میزان هارد و فضای بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات نیاز دارند.

کیفیت تصویر نیز مورد مهمی است که باید به آن توجه ویژه کنید. در گذشته از دوربین آنالوگ استفاده می‌شد که کیفیت پایینی در ارائه تصاویر داشت اما امروزه دوربین‌های HD یا IP می‌توانند تصاویر بهتر با کیفیت بیشتری ارائه دهند. همچنین اهمیت کیفیت زمانی مشخص می‌شود که قصد مشاهده اعداد یا ارقام را دارید و یا قصد زوم کردن بر روی تصاویر را دارید تا مسئله خاصی را پی‌گیری کنید.

 همه چیز درباره دوربین مدار بسته هایک ویژن

اما در این قسمت به ویژگی‌های اصلی دوربین‌های مدار بسته هایک ویژن اشاره خواهیم کرد:

وضوح تصویر

گارانتی 2 ساله

استانداردهای بالا

دارای خدمات پس از فروش معتبر

با ورود به سایت https://hiktejarat.com به عنوان نماینده انحصاری محصولات هایک ویژن می‌توانید اطلاعات بیشتری درمورد تمامی دوربین‌های مدار بسته این برند به همراه قیمت دوربین مدار بسته را به دست آورید. قیمت دوربین مدار بسته می‌تواند رنج متفاوتی را شامل باشد و مجموعه متفاوتی از قیمت را در بر بگیرد.



نصب دوربین مدار بسته هایک ویژن

پس از انتخاب دوربین مدار بسته هایک ویژن ، نوبت به نصب دوربین مداربسته می‌رسد. پس از اینکه دوربین مورد نظر خود را انتخاب کردید، می‌توانید برای نصب دوربین مدار بسته از کارشناسان این مجموعه کمک بگیرید که به عنوان تنها نماینده انحصاری برند هایک ویژن مشغول به فعالیت در ایران هستند. معمولا برای نصب دوربین مدار بسته می‌توان مراحل زیر را در نظر گرفت:

تهیه نقشه برای محل مورد نظر به منظور نصب دوربین مدار بسته

انتقال دادن تجهیزات مناسب به محل به عنوان گام دوم و بسیار مهم

مشخص کردن محل نصب به طور دقیق این مرحله بسیار مهم است

کابل کشی و سیم کشی و برقرار کردن مدارها

برقرار کردن تنظیمات دوربین

پیشنهاد ما به شما استفاده از تکنسین‌های ماهر و مجرب در زمینه نصب دوربین است زیرا این کار باید کاملا اصولی صورت گیرد تا پس از نصب،گارانتی محصول نیز فعال شود.

همه چیز درباره دوربین مدار بسته هایک ویژن

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  19. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  20. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  21. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  22. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  23. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین