انتشارات به‌نشر با همکاری پژوهشگاه تخصصی شهیدصدر نقد و بررسی کتاب «نا»برگزار می شود

گروه کتاب الف،   3991105056

در نشست نقد کتاب «نا»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد رهدار، رئیس مؤسسۀ مطالعاتی تحقیقاتی فتوح اندیشه، معصومه رامهرمزی، نویسنده و خاطره‌نگار، دکتر مریم برادران نویسندۀ کتاب و میثم رشیدی، نویسنده و فعال رسانه‌ای حضور خواهند داشت و درباره این کتاب به گفت‌وگو خواهند پرداخت

نقد و بررسی کتاب «نا»برگزار می شود

کتاب «نا» روایتی است جامع از زندگانی شهید والامقام سید محمدباقر صدر که از سوی پژوهشگاه تخصصی شهید صدر برای نخستین بار در آبان ماه ١٣٩٩ عرضه شد. اینک پس از گذشت سه ماه از انتشار این کتاب و استقبال مخاطبان این اثر، جلسۀ نقد این کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش الف کتاب، در نشست نقد کتاب «نا»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد رهدار، رئیس مؤسسۀ مطالعاتی تحقیقاتی فتوح اندیشه، معصومه رامهرمزی، نویسنده و خاطره‌نگار، دکتر مریم برادران نویسندۀ کتاب و میثم رشیدی، نویسنده و فعال رسانه‌ای حضور خواهند داشت و درباره این کتاب به گفت‌وگو خواهند پرداخت.

این برنامه دوشنبه، ششم بهمن ماه ۱۳۹۹، ساعت ١۶ در انتشارات به‌نشر، واقع در تهران، خیابان انقلاب، روبه‌روی درِ اصلی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. همچنین این مراسم به‌صورت زنده از صفحۀ رسمی اینستاگرام پژوهشگاه شهید صدر و صفحۀ انتشارات به‌نشر به آدرس‌های زیر پخش خواهد شد.

https://www.instagram.com/shahidsadr/

https://www.instagram.com/behnashr_teh/