ماجرای استعفای رئیس سازمان بورس؛ از اصرار روابط عمومی تا انکار رئیس/ قالیباف‌اصل: استعفا نداده‌ام

بورس،   3991030112 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

خبر استعفای قالیباف رئیس سازمان بورس در حالی از سوی خبرگزاری بازار سرمایه منتشر شده است که این خبر توسط وی تکذیب و از سوی مدیر روابط عمومی سازمان بورس تایید می‌شود. قالیباف اصل می‌گوید: استعفا نداده‌ام و نمی‌دانم خبر استعفای مرا چه کسی منتشر کرده است.

ماجرای استعفای رئیس سازمان بورس؛ از اصرار روابط عمومی تا انکار رئیس/ قالیباف‌اصل: استعفا نداده‌ام

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: حدود ساعت ۱۳:۲۰ امروز خبر استعفای قالیباف اصل رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خبرگزاری رسمی بازار سرمایه (سنا) منتشر شد.

خبری که بعد از جریان ریزش های شاخص بورس برای بسیاری از سهام داران جالب به نظر می آمد. 

ماجرای استعفای رئیس سازمان بورس، از اصرار روابط عمومی تا انکار رئیس

این خبر در حالی منتشر شد که قالیباف اصل در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس حضور داشت و در حال پاسخ به سوالات نمایندگان مبنی بر وضعیت نامطلوب بورس بود.

 

ماجرای استعفای رئیس سازمان بورس، از اصرار روابط عمومی تا انکار رئیس

بعد از اتمام جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس، قالیباف اصل در گفت و گو با خبرنگاران خبر استعفای خود را تکذیب کرد و گفت: استعفا نداده ام و نمی‌دانم خبر استعفای مرا چه کسی منتشر کرده است. شاید مرا برکنار کنند، اما استعفا نداده ام. اطلاع ندارم که چه کسی این خبر را و با چه هدفی منتشر کرده است.

رئیس سازمان بورس در حالی خبر استعفای خود را تکذیب می کند که وکیلی روابط عمومی سازمان بورس خبر استعفای قالیباف را تایید کرده است.

سیاوش وکیلی مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: خبر استعفای دکتر حسن قالیباف اصل از پست ریاست سازمان بورس درست است و در تارنمای رسمی سازمان بورس منتشر شده است.  اخباری که استعفای ایشان را تکذیب کرده، فیک است. این تایید استعفا توسط اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس هم تایید می شود.

حال سوال اینجاست که آیا در شرایط فعلی بازار سرمایه که با ریزش شاخص همراه است، انتشار و تکذیب این گونه اخبار به بازار بیشتر آسیب نمی زند؟ 

البته نکته دوم اینکه دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی که روز گذشته از تلاش مسئولان برای بهبود وضعیت بازار خبر می دهد چه واکنشی به این موضوع خواهد داشت.