آصفری: ارتباط ملک‌زاده با بیل گیتس نیاز به شفاف‌سازی دارد

سیاسی،   3991003077

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از مکاتبه با قوه قضائیه و وزیر دادگستری در خصوص ضرورت تسریع در شفاف‌سازی پرونده معاون پژوهشی وزارت بهداشت خبر داد.

آصفری: ارتباط ملک‌زاده با بیل گیتس نیاز به شفاف‌سازی دارد

محمدحسن آصفری در گفتگو با آنا، با اشاره به مکاتبه انجام شده با ریاست قوه قضائیه و وزیر دادگستری در خصوص رسیدگی به پرونده معاون پژوهشی وزارت بهداشت و درمان، گفت: طی تذکری خواهان رسیدگی هر چه سریع‌تر به این موضوع شده‌ و پیگیر حصول نتیجه آن نیز هستم.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معاون پژوهشی وزارت بهداشت طبق اخبار واصله آزاد بوده و هنوز خبری از  رسیدگی به اتهامات وی نیست، افزود: باید با پیگیری دقیق موضوع تخلفات احتمالی شخص مذکور، شفاف‌سازی شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه ملک‌زاده معاون پژوهشی وزارت بهداشت باید در خصوص ارتباط خود با بیل گیتس در آمریکا شفاف‌سازی کند، تصریح کرد: داروهایی که از سوی این شخص وارد کشور و نظام درمان شده باید بررسی و نتایج آن اعلام شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تا حصول نتیجه قطعی پیگیر موضوع هستم و از دستگاه قضا تقاضای رسیدگی عاجل به این پرونده را دارم.

گفتنی است، آصفری در یادداشتی توئیتری نوشته بود: «‏ریاست محترم قوه قضائیه تا دیر نشده نسبت به صدور ممنوع‌الخروجی معاون وزیربهداشت دستورات لازم را صادر کنید تا وضعیت مالی و اقتصادی وی و همچنین ارتباطش با پروژه های تحقیقاتی مرکز بیل گیتس در آمریکا روشن شود.»

پیش از این نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین پژمان‌فر، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در یادداشتی توئیتری نوشت: «به کمیسیون اصل ۹۰ بیش از ۴۰ شکایت از شخص آقای ملک‌زاده معاون پژوهشی مستعفی وزارت بهداشت در ماه‌های گذشته واصل‌شده است.»

وی افزود: «طبق قوانین کمیسیون اصل ۹۰ با استعفا افراد، پیگیری شکایات متوقف نمی‌شود و فرد باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.»