ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟

گروه بورس الف،   3990929018

ارزش واقعی سهام عدالت تحت تاثیر نوسانات بازار سرمایه، افزایشی یا کاهشی می شود؛ به طوریکه در روزهای ابتدایی هفته گذشته، ارزش این سهام بیشتر از روزهای پایانی بود.

ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟

به گزارش ایسنا، پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده کنند.  

بر این اساس، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومان، در روز شنبه ۲۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان، در روز یکشنبه، ۲۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۲۳ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، در روز سه شنبه ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه ۲۲ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان بوده است.

بر این اساس ارزش روزانه سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی، در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به ترتیب ۱۳ میلیون و ۲۰ هزار تومان، ۱۲ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، ۱۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان، ۱۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان بوده است.

همچنین سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی نیز در روز شنبه هفته قبل ۱۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان، در روز یکشنبه ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، در روز سه شنبه ۱۱ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه نیز ۱۱ میلیون و ۴۰ هزار تومان قیمت داشته است.

البته این مباحث درحالی مطرح می شود که تا اطلاع ثانوی فروش سهام عدالت متوقف شده و سهام داران اجازه فروش سهام خود را ندارند.