«آل‌کثیر» شانسی برای حضور در فینال آسیا ندارد

گروه ورزشی الف،   3990917100

مهاجم محروم پرسپولیس شانسی برای همراهی این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

«آل‌کثیر» شانسی برای حضور در فینال آسیا ندارد

ایرنا نوشت: امروز (دوشنبه) مصاحبه‌ای از وکیل باشگاه پرسپولیس در یکی از رسانه‌ها منتشر شد که در آن اعلام کرده بود این باشگاه همچنان به دنبال تعلیق محرومیت عیسی آل‌کثیر از طریق دادگاه CAS است و ممکن است آل‌کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس بازی کند.

واقعیت این است که باشگاه پرسپولیس همچنان پیگیر اعتراض خود به دادگاه CAS است اما هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است. در خصوص پرونده آل‌کثیر دو مسئله وجود دارد. یکی اینکه نوع محرومیت این بازیکن به شکلی است که حتی حق حضور در تمرینات تیمش را ندارد و دوم اینکه طبق اعلام مراجع انضباطی AFC کشیدن گوشه چشم هنگام شادی گل نشانه ابراز علاقه به یک کودک یا یک شخص نیست و عملاً یک حرکت نژادپرستانه برداشت شده است.

با این وجود مسؤولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا بتوانند حداقل محرومیت آل‌کثیر را تعلیق کنند اما احتمال این اتفاق زیر یک درصد است.

نکته جالب اینجاست که مسؤولان باشگاه پرسپولیس تلاش کردند تا مدارک عیسی آل‌کثیر را برای AFC بفرستند تا نام او هم برای مسابقه فینال رد شود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدارک مربوط به آل‌کثیر را رد کرد و اعلام کرد که او حق همراهی پرسپولیس را هم ندارد و حتی حق ندارد در اردوی این تیم باشد.

پرسپولیسی‌ها در تلاش بودند که آل‌کثیر را به قطر ببرند و او در ورزشگاه باشد و پس از پایان بازی فینال و قهرمانی احتمالی حداقل بتواند مدالش را بگیرد چون تأثیر بسزایی در فینالیست شدن پرسپولیس داشت اما کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد که آل کثیر تحت هیچ شرایطی حق همراهی با پرسپولیس را ندارد.

با جمع بندی نکات بالا متوجه می‌شویم که تقریباً شانس حضور آل‌کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا زیر یک درصد است و به نوعی حتی خود کادر فنی و پرسپولیسی‌ها هم روی حضور آل‌کثیر در فینال حساب باز نکردند.