جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها

گروه سیاسی الف،   3990916130

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: داوطلبان انتخابات شوراها در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوء پیشینه خود را که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد ارائه کنند.

جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها

به گزارش ايسنا، سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور از تمهید مقدمات انتخابات شوراهای اسلامی خبر داد و گفت: بر اساس زمان بندی انجام شده و اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات کشور، ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها در سطح شهر از روز چهارشنبه مورخ ۲۰ اسفند ماه سال جاری و در سطح روستاها و تیره های عشایری از روز دوشنبه مورخ ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

مدیرکل انتخابات افزود: در این مدت فرمانداری ها و بخشداری ها میزبان داوطلبان عزیز خواهند بود و داوطلبان باید پس از دریافت گواهی عدم سوء پیشینه، اقدام به پیش ثبت نام الکترونیکی نموده و برای نهایی سازی آن به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه نمایند . همچنین فرمانداران و بخشداران محترم موظفند پس از بررسی مدارک ثبت نام و تایید آن، رسید ثبت نام قطعی را به داوطلبان تحویل دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراها، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوء پیشینه خود را که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد ارائه نمایند بنابراین داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز تیره های عشایری می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر خدمات قضایی، یا دفاتر پلیس +۱۰ و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی به آدرس www. adliran.ir نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه خود اقدام نمایند.