محدودیت سفرها و جریمه متخلفان پابرجاست

گروه اجتماعی الف،   3990916032

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محدودیت‌ها همچنان برای انجام سفرهای بین استانی و بین شهری ادامه دارد و متخلفان بر اساس مصوبات ملی و استانی ستاد ملی مقابله با کرونا جریمه می‌شوند.

محدودیت سفرها و جریمه متخلفان پابرجاست

به گزارش ایسنا، اواخر آبان ماه، ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب کرد که محدودیت‌های جدیدی برای مدت دو هفته از تعطیلی مشاغل و ادارات مختلف تا محدودیت‌های تردد شبانه و تردد بین استانی و بین شهری جاده‌ای را اعمال کرد اما پس از گذشت دو هفته دوباره این محدودیت‌ها ادامه پیدا کرد و به عنوان مثال اگر یک راننده با پلاک غیر بومی از استان‌های قرمز و نارجی عبور کند جریمه خواهد شد.

مژگان جلیلیان معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور در اینباره اظهار کرد: بر اساس آن چیزی که تا کنون ابلاغ شده است، محدودیت‌های تردد جاده‌ای بین شهری و بین استانی همچنان ادامه دارد و در این صورت رانندگان متخلف قطعا جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه اگر راننده‌ای با ماشین شخصی از استان قرمز یا نارجی خارج شده یا به آن وارد شود بر اساس مصوبات و ابلاغ‌های صورت گرفته قطعا جریمه خواهد شد، ادامه داد: به عنوان مثال اگر یک راننده با پلاک تهران از استان‌های شمالی به مقصد پایتخت حرکت کند چندین دوربین منتخب که البته عمدتا در ورودی و خروجی شهرها و استان‌هاست، او را جریمه می‌کنند و در واقع این راننده در چندین مرحله جریمه خواهد شد.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: مردم حتی الامکان از سفرهای بین شهری خودداری کنند و در این ایام از وسیله نقلیه شخصی برای سفرهای جاده‌ای استفاده نکنند. اگر سفر ضروری پیش آمد نهایتا می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی سفر خود را با وسائل حمل و نقل عمومی انجام دهند.