ماجرای ‌همسرکشی ‌با ۱۲ ضربه چاقو

گروه حوادث الف،   3990915006

مردی ۴۰ ساله در مشهد به اتهام قتل بی‌رحمانه همسر ۳۵ ساله‌اش در حالی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت که شواهد موجود از دخالت برادرش در این جنایت وحشتناک حکایت دارد.

ماجرای ‌همسرکشی ‌با ۱۲ ضربه چاقو

خراسان نوشت: روز گذشته (جمعه ۱۴ آذر) خبر هولناک قتل یک زن قاضی ویژه قتل عمد مشهد را به خیابان شهید چراغچی ۹ کشاند. 

با حضور قاضی احمدی‌نژاد در محل مشخص شد زنی ۳۵ ساله که جسد خون‌آلود وی زیر چند پتو قرار داشت با وارد آمدن بیش از ۱۲ ضربه چاقو به ناحیه گردن به قتل رسیده است و عامل یا عاملان جنایت نیز از محل گریخته‌اند. 

تحقیقات میدانی مقام قضایی در محل جنایت بیانگر آن بود که زن مذکور (مقتول) شب گذشته تا بامداد با همسرش مشاجره و درگیری داشته‌اند به طوری که همسایگان نیز با صدا و فریادهای بلند زن که قصد داشت به هر طریقی منزلش را ترک کند به بیرون از خانه‌هایشان آمده‌اند تا میانجیگری کنند. 

این درگیری حتی به حضور گشت انتظامی نیز در محل کشیده شده است، اما همسر و برادرشوهر آن زن مدعی شده‌اند موضوع مشکلی خانوادگی است و خودشان آن را حل خواهند کرد. 

طبق اظهارات همسایگان، صدای درگیری و فریادهای زن همسایه تا حدود ساعت ۵ بامداد نیز شنیده می‌شد اما بعد از آن دیگر هیچ‌کس صدایی از طبقه دوم ساختمان نشنیده است. 

ادامه تحقیقات میدانی در محل وقوع جنایت بیانگر آن بود که فرزند هشت ساله مقتول شب گذشته در منزل مادربزرگش بوده و تنها فرزند سه ساله آن‌ها در منزل حضور داشته است. این در حالی بود که برخی از بستگان زن ۳۵ ساله (مقتول) قرار بود به منزل وی بیایند اما شوهر این زن به بهانه‌ای تلاش کرده بود تا از حضور مهمانان در منزل جلوگیری کند. 

بررسی‌ها و کنکاش‌های دقیق مقام قضایی نشان می‌داد که شب وقوع حادثه برادرشوهر زن ۳۵ ساله نیز در منزل آن‌ها حضور داشته و صبح به همراه شوهر آن زن متواری شده است.

تحقیقات بیشتر درباره علت و انگیزه این جنایت وحشتناک از سوی مقام قضایی در حالی ادامه دارد که بستگان مقتول پس از حضور در منزل جسد خون‌آلود او را زیر چند پتو پیدا کردند و موضوع را به پلیس گزارش دادند.