دیدار پرسپولیس و نساجی لغو شد

گروه ورزشی الف،   3990914045 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

دیدار ۲ تیم نساجی مازندران و پرسپولیس از هفته پنجم لیگ برتر به دلیل حضور پرسپولیس نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا و رعایت پروتکل های بهداشتی و سخت‌گیرانه کشور قطر در شرایط کرونایی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

دیدار پرسپولیس و نساجی لغو شد

به گزارش فارس، سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد دیدار ۲ تیم نساجی مازندران و پرسپولیس از هفته پنجم لیگ برتر به دلیل حضور پرسپولیس نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا و رعایت پروتکل های بهداشتی و سخت‌گیرانه کشور قطر در شرایط کرونایی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

از چند روز قبل بحث شدیدی میان دو طیف هواداری پرسپولیس و همچنین مدیران تیم نساجی مازندران حول این بازی شکل گرفته بود. حتی شایعاتی درباره تغییر میزبانی این بازی ‌و حضور نساجی در تهران برای برگزاری بازی و در ادامه انجام بازی برگشت در‌ قائمشهر نیز داغ شده بود که مدیران نساجی خیلی زود نسبت به آن واکنش نشان داده بودند.

با این حال اکنون در فاصله ۴۸ ساعت مانده به این بازی و در شرایطی که به نظر می‌رسید هر دو تیم در تدارک برگزاری این بازی هستند، سازمان لیگ برتر خبر از تعویق آن و انجام بازی در تاریخ دیگری را داد.

به گزارش فارس؛ این دیدار قرار بود از ساعت ۱۵ روز یکشنبه و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شود. پرسپولیس به عنوان قهرمان منطقه غرب آسیا قرار است روز ۲۹ آذرماه و در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف قهرمان منطقه شرق قاره کهن برود.