گل تاریخی صیادمنش به لسترسیتی

گروه ورزشی الف،   3990914012

صیادمنش مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک در دیدار تیمش مقابل لستر سیتی ستاره زمین بود.

گل تاریخی صیادمنش به لسترسیتی

 به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین که مثل همیشه اللهیار صیادمنش را در ابتدای بازی روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۱:۲۵ امشب در ورزشگاه اسلاووتچی آرنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم گروه G لیگ اروپا مقابل تیم صدرنشین لستر سیتی انگلیس قرار گرفت.

اللهیار صیادمنش که درست یک ماه قبل و پس از پیوستن به زوریا لوهانسک در جریان برتری تیمش مقابل رُخ‌لویو حضور تعویضی داشت و موفق به گلزنی در نخستین بازی خود برای این تیم شده بود، طی ۶ مسابقه اخیرشان سعی کرد دوباره به این مهم برسد ولی در باز کردن دروازه حریفان ناکام بود.

زوریا لوهانسک که پس از شکست در هر سه مسابقه دور رفت مرحله گروهی لیگ اروپا، در دیدار قبل مقابل آ. ا. ک آتن یونان و یاران کریم انصاری‌فرد موفق به کسب پیروزی شده بود، امشب هم سعی داشت با وجود اندک امیدهایش، برابر قهرمان فصل ۱۶-۲۰۱۵ لیگ برتر انگلیس به دومین برد برسد. 
 
بازی تا لحظات پایانی گلی به همراه نداشت تا اینکه ستاره جوان ایرانی زوریا لوهانسک به‌عنوان نخستین تعویضی تیمش از دقیقه ۸۱ وارد زمین شد تا نماینده اوکراین بتواند عملکرد هجومی‌تری در ادامه مسابقه داشته باشد.

سه دقیقه پس از این تعویض، صیادمنش توپ ارسالی از جناح چپ زمین را به عقب و پشت محوطه جریمه پاس داد تا روی یک کار تیمی و سانتر زمینی و تند و تیز دنیس فاووروف از سمت راست محوطه به مقابل تیرک دوم، مهاجم ایرانی و تازه وارد زوریا لوهانسک با تکل بلند خود دروازه لستر سیتی را باز کند.

گل تاریخی صیادمنش را ستاره‌های لستر سیتی انگلیس تا پایان مسابقه نتوانستند جبران کنند تا در نهایت زوریا لوهانسک اوکراین به برتری ارزشمند یک بر صفر خانگی برسد.

با وجود اینکه یاران صیادمنش به پیروزی در این بازی حساس رسیدند و ۶ امتیازی شدند، اما بخاطر فاصله ۴ امتیازی با تیم‌های لستر سیتی و براگا پرتغال که ۱۰ امتیازی هستند، شانس صعود از مرحله گروهی لیگ اروپا را از دست دادند و در فاصله یک هفته به پایان دور گروهی این رقابت‌ها، حذف شدند.