تقدیر جانشین ناجا از همکاری مردم با پلیس در اجرای محدودیت‌های کرونایی

گروه اجتماعی الف،   3990913047

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بابیان اینکه نیروی انتظامی بر اماکنی که به دلیل ویروس کرونا محدودیت دارند نظارت می‌کند تا مصوبات ستاد کرونا بخوبی اجرا شود گفت: مردم همکاری بسیارخوبی با نیروی انتظامی در اجرای محدودیت‌های کرونا دارند.

تقدیر جانشین ناجا از همکاری مردم با پلیس در اجرای محدودیت‌های کرونایی

به گزارش ایسنا سردار قاسم رضایی در سفر به سیستان‌وبلوچستان در جمع خبرنگاران افزود: مرزبانان پاکستان با مرزبانان جمهوری اسلامی ایران همکاری بسیار خوبی دارند اما نیاز است تا این همکاری‌ها افزایش یابد.

وی ادامه داد: تعاملات و همکاری‌های مرزی بین مرزبانان پاکستان و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در سطوح بالا باید افزایش یابد تا بتوان امنیت کامل مرزهای جنوب شرق کشور را به طور کامل تامین کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: سیستان‌وبلوچستان هم‌اینک در آرامش و امنیت بسیار خوبی بسر می‌برد که این امنیت را مدیون فداکاری‌های نیروهای مرزبانی، انتظامی و امنیتی این استان هستیم.

وی تصریح کرد: همکاری و انسجام بسیار خوبی بین نیروهای مرزبانی و امنیتی در سیستان‌وبلوچستان برای تامین نظم و امنیت در این استان برقرار است.

سردار رضایی افزود: دولت در زمینه ایجاد اشتغال در سیستان‌وبلوچستان اقدامات بسیارخوبی انجام و در حال انجام دارد که این امر در ایجاد اشتغال جوانان و برقراری نظم و امنیت تاثیر بسیار زیادی دارد.

وی بیان کرد: همچنین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در زمینه مدرسه سازی، کارهای عمرانی و خدماتی اقدامات بسیار خوبی در سیستان‌وبلوچستان انجام داده است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: سیستان‌وبلوچستان ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که نیاز است این ظرفیت‌ها شکوفا شود زیرا اشتغالزایی نقش بسیار مهمی در برقراری نظم و امنیت در این استان پهناور دارد.

وی با اشاره به خدمات نیروی انتظامی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا افزود: نیروی انتظامی در وضعیت محدودیت‌های کرونا اقدامات بسیار خوبی را در کنار دولت بویژه در زمینه اجرایی کردن مصوبات ستاد کرونا در کشور انجام داده است.

سردار رضایی با بیان اینکه پلیس در ۱۹۰۰مکان کشور مستقر است، گفت: همکاران ما تعطیلی ندارند و حتی در این شرایط کرونا شبانه روزی فعال هستند در صورتیکه بسیاری از ادارات نیروهایشان یک دوم و یک سوم است.

وی با بیان اینکه در هر شیفت کاری ناجا، ۱۱ هزار نیرو در سطح کشور در بحث مبارزه با کرونا فعال هستند اظهارکرد: نیروی انتظامی در شهرهای با وضعیت قرمز تمام سیستم‌های نظارتی و امکانات خود را بکارگیری کرده است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی در شهرهای دارای وضعیت قرمز رانندگانی را که قصد سفر داشتند را توجیح کرد و برخی از رانندگان نیز اعمال قانون شدند.

وی بیان کرد: در شهرهای قرمز همچنین منع تردد از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد اجرا و رانندگان متخلف اعمال قانون می‌شوند.