تاکید پلیس بر رفع چاله‌ چوله‌های معابر تهران

گروه اجتماعی الف،   3990913030 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بر ضرورت ایمن‌سازی و رفع چاله‌ها در معابر پایتخت تاکید کرد.

تاکید پلیس بر رفع چاله‌ چوله‌های معابر تهران

سرهنگ مصطفی زینی وند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاثیر برخی از حفره‌ها و چاله‌های ایجاد شده در معابر بر وقوع تصادفات رانندگی گفت: در برخی از معابر و بزرگراه‌های شهر چاله‌هایی وجود دارد که افتادن چرخ خودروها و به خصوص موتورسیکلت ها در آن حادثه ساز می‌شود، این وضعیت در روزهای بارانی و شب ها به دلیل کاهش دید این چاله‌ها بسیار خطرناک تر نیز میشود، چرا که ممکن است باعث واژگونی موتورسیکلت سواران و خرابی خودروها نیز بشود.

وی با بیان اینکه افتادن موتورسیکلت سواران و حتی در مورد خودروهای سواری به این چاله ها سبب کاهش کنترل خودرو می‌شود، گفت: هنگام بارندگی ها نیز با توجه به اینکه داخل این چاله ها با آب باران پر شده و عمق آن مشخص نیست احتمال خطر دو چندان می‌شود. از این رو لازم است پیمانکاران شهرداری این موارد را به سرعت رفع و ایمن سازی کنند.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بزرگراه آزادگان را یکی از معابر دارای بیشترین چاله و حفره در پایتخت دانست و گفت: آزادگان به سبب تردد خودروهای سنگین و نیز حجم بالای تردد خودرو نیازمند ایمن سازی است و از این طریق می‌توان از وارد شدن خسارت به خودروها و موتورسیکلت ها و از آن مهم تصادفات جلوگیری کرد.

زینی‌وند افزود: پلیس راهور نیز این موارد را به شهرداری تهران منتقل کرده و امیدواریم که با عملیات به موقع لکه‌گیری و ایمن‌سازی نسبت به رفع آن اقدام شود.