موسوی لارگانی: نتیجه گلابی‌های برجام ترور و تحریم بود/ دولت عزمی برای اصلاح سفره مردم ندارد

گروه سیاسی الف،   3990912087 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه دولت هیچ عزمی برای اصلاح سفره مردم ندارد، گفت: کاش این همه بی خیالی ناشی از وجود منافع مشترک نباشد.

موسوی لارگانی: نتیجه گلابی‌های برجام ترور و تحریم بود/ دولت عزمی برای اصلاح سفره مردم ندارد

به گزارش خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 12 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن تسلیت شهادت دکتر فخری زاده، گفت: این اقدام بزدلانه را محکوم کرده و به نمایندگی از ملت ایران خواستار پاسخ محکم، بازدارنده و دقیق هستم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور، افزود: تشکر می‌کنم امروز هم به ملت ایران بی احترامی کرده و به مجلس نیامدید در حالی که باید در مجلس حضور پیدا کرده و حرف ملت را می شنیدید؛ شما باید در گفتار سنجیده تر عمل کرده و گرای غلط ندهید.

وی ادامه داد: شما پاسخ به ترور شهید فخری زاده را به زمان مناسب حواله می دهید و مصوبه مجلس را مضر می دانید که این با جایگاه شما تناسب ندارد به خصوص که نتیجه گلابی های برجام شما فقط ترور و تحریم بود؛ حالا صریح بگویید حفظ اقتدار ملت و نظام برای چه کسی مضر است؟ احتمالا دوباره مستوجب خشم روحانی و شکایت مجدد ایشان خواهم شد.

موسوی لارگانی همچنین تصریح کرد: با تدبیر دولت و تلاش همه جانبه مثلث وزارت صمت، کشاورزی و بانک مرکزی، مرغ هم از سفره ملت پر کشید که این پرواز نتیجه جوجه کُشی های تابستان و عدم تامین ارزهای دامی و طیور بود و وجود مافیای شدید واردات است که هرساله از این شرایط برای پر کردن جیب های گشادشان استفاده می کنند.

این نماینده مردم  در مجلس یازدهم با بیان اینکه دولت هیچ عزمی برای اصلاح سفره مردم ندارد، عنوان کرد: کاش این همه بی خیالی ناشی از وجود منافع مشترک نباشد.

وی اصلاح ساختار بودجه را اولویت اصلی مجلس دانست و گفت: در بودجه 1400 علاوه بر اصلاح ساختار، بحث بودجه شرکت های دولتی را بررسی می کنیم لذا این پنبه را که هر چه دولت بیاورد، مجلس تصویب می کند از گوش خود بیرون کنید.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری خطاب به وزیر تعاون، خاطرنشان کرد: به جای شلاق زدن کارگران مراقب تاراج شرکت های دولتی صندوق بازنشستگی کشوری باشید.