آشنایی با محصولی به نام عایق الاستومری

گزارش بازرگانی،   3990911126

امروزه در صنعت تاسیسات،استفاده از عایق الاستومری جهت عایق کاری سیستم کانال های تهویه مطبوع و سیستم های گرمایش- سرمایش از قبیل لوله های سرد و گرم ، مخازن ،قطعات و اتصالات و همچنین کانال های هوارسان و در صنایعی از قبیل تاسیسات ساختمانی ،صنعتی ،نفت ،گاز و پتروشیمی به دلایل زیست محیطی و بهداشتی بودن و راندمان بالا و جلوگیری بیشتر از افت انرژی و سهولت در نصب و تقلیل زمانِ نصب به امری اجتناب ناپذیر و متداول مبدل گشته است

عایق الاستومری به شکل پیش ساخته با ساختار سلولی بسته ،در انواع متنوع و در ضخامتهای متفاوت به صورت “رولی” و “لوله ای” تولید و به بازار عرضه می گردد.
عایق الاستومری ،جهت عایق کاری مقاطع و سطح های با کندانس بالا مورد استفاده قرار میگیرد.عایق الاستومری در برابر حرارت بالا، گاز ازن و اشعه ماورای بنفش و همچنین در برابر شرایط نامناسب جوی ،رطوبت،آلاینده ها و گازهای خورنده و همچنین مواد شیمیایی، مقاومت بسیار بالایی دارد.

 کانال فلکسیبل

تنوع کانال های فلکسیبل و موارد استفاده از آن بسیار بالاست  و به دلیل سرعت در ساخت و نصب جایگزین مناسبی برای کانالهای گالوانیزه میباشند . کانال های فلکسیبل در برابرحرارت و صوت و اشعه “یو وی” مقاوم هستند . بدون لرزش هستند و با وزن کم ساخته میشوند .  به دلیل عدم وجود درز ،از  هوابندی کاملی برخوردارست . گروه صنعتی تهویه مارکت در سالهای اخیر این افتخار را دارد که زمینه فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه ی انواع کانال فلکسیبل هوا گسترش دهد . از عوامل محبوبیت کانال های فلکسیبل میتوان به انعطاف بالا، سبک وزنی ، سهولت در نصب اشاره کرد .با توجه به دشواری ساخت و اجرای کانال های گالوانیزه در محیط هایی مثل سقف کاذب و عدم انعطاف پذیری این کانالها در مسیرهای صعب العبور،استفاده از کانال فلکسیبل بسیار متداول میباشد . هم چنین به دلیل ساختار خرطومی شکل و منسجم کانال فلکسیبل این قابلیت را دارد که به هر طرفی بچرخد و عملیات دمش یا مکش را به خوبی انجام میدهد.

 

کانال اسپیرال گالوانیزه

این کانال از پرکاربردترین انواع کانال با مقطع گرد می باشد. این کانال از به هم پیوستگی مارپیچ گونه تسمه ی ورقی گالوانیزه ساخته میشود. این نوع کانال- کانال اسپیرال گالوانیزه -در تمامی قطرها و در ضخامتهای متفاوت ورق و در طولهای متنوع تولید و عرضه میگردد.

ویژگی ها:به دلیل ظاهر زیبا و شکیل و مقاوم از این کانال در پروژه هایی که تاسیسات بصورت اکسپوز اجرا می شود. برای زیباتر شدن این نوع کانال می توان از آیتم رنگ( رنگ کوره ای) با تنوع زیاد استفاده نمود. این شرکت با توجه به نیاز و مصرف قطرهای متفاوت و حتی غیر استاندارد، تصمیم به تولید کانال اسپیرال گالوانیزه در هر قطری نموده است

.مزایا:از مزایای استفاده از این کانال  تولید سریع این کانال با ماشین آلات جدید و به روز میباشد. نصب سریع و آسان نیز از مزایای دیگر این نوع کانال هوا میباشد. با توجه به امکان دپو و انبارکردن این نوع کانال لذا امکان تهیه ی این کانال از نظر زمانی برای مصرف کننده به حداقل رسیده است.

 

دریچه بازدید

برای دسترسی به تاسیسات از قبیل فلکه های آب ، فیوزهای توکار برق و موارد مشابه از دریچه بازدید استفاده می شود که این نوع دریچه هم از 3 نوع متریال تولید می شود.

دریچه آلومینیومی با فریم و بدنه از جنس آلومینیوم با رنگ کوره ای
دریچه آهنی با فریم و بدنه از جنس ورق روغنی و گالوانیزه با رنگ کوره ای .
دریچه چوبی MDF با روکش پلی یورتان
لازم به ذکر است این دریچه بصورت سفارشی و متناسب با فضای محیط قابل رنگ آمیزی می باشد. عمدتا برای بازدید تاسیسات از قبیل فنکویل سقفی، شیرآلات و فیوزهای برق کاربرد دارد.