اعلام اسامی تیم رسانه‌ای بایدن در کاخ سفید/ همگی زن هستند

گروه جهان الف،   3990910116

نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در آمریکا از تشکیل تیم رسانه‌ای «کاملا زنانه» برای کاخ‌سفید خبر داد.

اعلام اسامی تیم رسانه‌ای بایدن در کاخ سفید/ همگی زن هستند

 به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «جو بایدن» نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در آمریکا همه اعضای ارشد تیم رسانه‌ای خود در کاخ سفید را از میان زنان انتخاب می‌کند.

براساس اعلام این خبرگزاری، قرار است تیم رسانه‌ای بایدن به طور کامل ترکیبی از مدیران زن باشد؛ اقدامی که از تمایل نامزد دموکرات ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا برای تشکیل تیمی کاملاً متفاوت در کاخ سفید حکایت دارد.

به گزارش اسپوتنیک، کارکنان ارشد مطبوعاتی کاخ سفید متشکل از دستیاران ارشد کارزار انتخاباتی بایدن و کارمندان با تجریه دولت اوباما هستند.

«جو بایدن» در بیانیه‌ای در این خصوص گفت: مفتخرم که اولین تیم رسانه ای کاخ سفید متشکل از زنان را اعلام کنم. این نیروهای با تجربه و واجد شرایط، دیدگاه‌های متنوعی نسبت به کار و تعهد مشترک‌شان برای بازسازی بهتر این کشور دارند.

بر اساس اعلام این رسانه، برای اولین بار نقش‌های ارتباطی ارشد در کاخ سفید تماماً به زنان می‌رسد. ۴ نفر از این ۷ فرد منصوب نیز زنان رنگین‌پوست هستند.

این در حالیست که ساعاتی پیش تیم انتقال قدرت «جو بایدن» از تعیین «جن ساکی» که در دولت اوباما سخنگوی وزارت خارجه بود به عنوان سخنگوی کاخ سفید خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، «کیت بدینگفیلد» سخنگوی کارزار بایدن و معاونش کامالا هریس به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید خدمت خواهد کرد. او زمانی که بایدن معاون رئیس جمهوری آمریکا بود، مدیر ارتباطات بایدن بود.

«سیمون سندرز» از مشاوران ارشد کارزار بایدن به عنوان سخنگوی ارشد «کامالا هریس» معاون جو بایدن خدمت خواهد کرد.

«الیزابت الکساندر» سخنگوی بایدن در زمان حضور در دولت اوباما، به عنوان مدیر ارتباطی جیل بایدن بانوی اول آتی آمریکا منصوب می شود.

دیگر کارمندان شامل «کارین ژان-پییر» و «اشلی اتین» از مشاوران ارشد کارزار بایدن که قرار است در تصدی های رسانه ای آتی در کاخ سفید قرار گیرند.

«پیلی توبر» هم که به عنوان مدیر ارتباطات برای ائتلاف های کارزار بایدن – هریس کار می کرد، به عنوان معاون مدیر ارتباطات کاخ سفید انتخاب شده است.