واکنش مقام جمهوری‌خواه به ادعای تقلب ترامپ: دست از این حماقت بردار

گروه جهان الف،   3990910112

نماینده جمهوری‌خواه میشیگان در مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر به ادعای ترامپ درباره تقلب در انتخابات واکنش نشان داد و هشتگی را در توئیتر با عنوان «دست از این حماقت بر‌دار» ایجاد کرد.

واکنش مقام جمهوری‌خواه به ادعای تقلب ترامپ: دست از این حماقت بردار

به گزارش فارس، «پل میچل»، نماینده ایالت میشیگان در مجلس نمایندگان آمریکا که از هم‌حزبی‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکاست روز دوشنبه با انتشار پیامی در توئیتر به ادعای وی در خصوص تقلب در انتخابات واکنش نشان داد.

نوشته وبگاه روزنامه «هافینگتون پست»، این قانونگذار آمریکایی در پیام توئیتری خود ضمن ایجاد هشتگی با عنوان «دست از این حماقت بر‌دار» نوشت: «اوه خدای من. دونالد ترامپ! لطفاً به خاطر کشور‌مان این استدلال‌های بدون شواهد و بی‌اساس را رها کن.»

پل میچل در پیام خود همچنین یکی از پیام‌های توئیتری ترامپ را که بار دیگر ادعای تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری کشورش را مطرح کرده، پیوست کرد.

ترامپ در این پیام که آن را روز یکشنبه منتشر کرد نوشت: «ما شاهد اتفاقات بزرگی در دادخواهی خود در خصوص تقلب در انتخابات هستیم. همه می‌دانند که تقلب شده است. آنها می‌دانند که بایدن از جامعه سیاهپوستان بیشتر از اوباما رأی نیاورد و مطمئناً 80 میلیون رأی نیاورده است. به آنچه در دیترویت‌، فلادلفیا و ... اتفاق افتاد نگاهی بیندازید.»