خرازی: پاسخ ایران به عاملان ترور شهید «فخری‌زاده» قاطع خواهد بود

گروه سیاسی الف،   3990909090

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در پیامی شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران را تسلیت گفت و نوشت: پاسخ حساب شده و قاطعی را به جنایتکارانی که شهید فخری‌زاده را از ملت گرفتند، خواهیم داد.

خرازی: پاسخ ایران به عاملان ترور شهید «فخری‌زاده» قاطع خواهد بود

به گزارش الف، سید کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در پیامی شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی ایران را تسلیت گفت و نوشت: پاسخ حساب شده و قاطعی را به جنایتکارانی که شهید فخری زاده را از ملت گرفتند، خواهیم داد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

شهادت دانشمند ژرف‌اندیش و افتاده، معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جناب آقای دکتر محسن فخری زاده را که سردار میدان علم و فناوری بود به جامعه علمی و دانشگاهی و نیروهای مسلح کشور تسلیت می‌گویم و امیدوارم روح پرفتوح آن رادمرد که لحظه‌ای از پیگیری اهداف علمی خود در جهت تأمین امنیت کشور و دفاع از میهن عزیزمان غفلت نورزید با شهدای عزیز ایران‌زمین به‌ویژه سردار میدان جنگ و دیپلماسی سپهبد شهید قاسم سلیمانی محشور گردد از خداوند بزرگ صبر جمیل برای خانواده محترم ایشان، دوستان هم‌رزمش و ملت عزیز ایران خواستارم.

بدون شک، جمهوری اسلامی ایران پاسخ حساب‌شده و قاطعی را به جنایتکارانی که شهید فخری زاده را از ملت ایران گرفتند خواهد داد. الیس الصبح بقریب.

سید کمال خرازی

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی