فکری: خانواده‌ام در هفته گذشته سرشان را بالا نیاورده‌اند

گروه ورزشی الف،   3990905098 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش شایسته پیروزی برابر ماشین‌سازی بوده است.

فکری: خانواده‌ام در هفته گذشته سرشان را بالا نیاورده‌اند

به گزارش ایسنا، محمود فکری بعد از برتری استقلال با یک گل مقابل ماشین سازی اظهار کرد: جا دارد از تک تک بازیکنانم بابت بازی خوب و کسب سه امتیاز تشکر کنم. در هفته‌های اول گرفتن امتیاز خیلی سخت است چون هماهنگی به طور کامل ایجاد نشده ولی در مجموع مهم این است که در بازی‌ها سه امتیاز را به دست آوریم و بتوانیم شرایط خوبمان را در جدول حفظ کنیم و بازی به بازی بهتر و هماهنگ‌تر بازی کنیم و بازی‌های پرگل‌تری را به نمایش بگذاریم.

سرمربی استقلال در واکنش به اینکه آیا از نحوه نمایش تیمش راضی است چرا که اگر میلیچ ضربه کاشته نزده بود بازی مساوی می‌شد، گفت: اگر از ضربه ایستگاهی گل نمی‌زدیم طبیعتا بازی مساوی می‌شد. الان ۴۰ درصد از گل‌ها در فوتبال دنیا روی ضربات ایستگاهی و کرنرها به ثمر می‌رسد. در هر حال ما موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم موقعیت‌ها را افزایش دهیم. مطمئنا در هفته‌های اول نتیجه‌گیری خیلی مهم است که از نظر امتیازی عقب نمانیم و در هفته‌های بعد می‌توانیم هماهنگی لازم را ایجاد کنیم و بتوانیم بازی زیباتری را به نمایش بگذاریم. همین که بازیکنان تلاش کردند و سه امتیاز را گرفتیم، راضی هستم. ان‌شاء‌الله در بازی‌های آینده به فکر گرفتن سه امتیاز و ارائه بازی زیبا هستیم.

وی درباره حواشی بعد از دیدار با فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: حق هر تیمی است که در فضای جوانمردانه فوتبال بازی کند. من، بازیکنان و کادرفنی استقلال حق داریم در فضای سالم فوتبال بازی کنیم. فوتبال یک ورزش جوانمردانه است. در درجه اول از داور چهارم و ناظر بازی گلایه دارم که نباید این فرصت را به حریف دهند که لحظه به لحظه و از دقیقه یک بی‌احترامی و فحاشی کند و اگر ما حرفی زدیم بلافاصله فیلم بگیرد.

فکری ادامه داد: ناظر بازی نباید این فرصت را به من هم بدهد. متاسفانه برخی رفتارهایی را می‌کنند که در درجه اول دنبال کنترل تیم حریف هستند. این اتفاق خوب نیست. نباید سازمان لیگ و برگزارکنندگان مسابقه به تیم‌ها فرصت انجام عمل ناشایست را بدهند. اینکه به کسی توهین کنیم و بعد از آن‌ها فیلم بگیریم و منتشر کنیم کارناپسندی است.

سرمربی استقلال یادآور شد: ما ادعا داریم مسلمان و شیعه علی (ع) هستیم. کجای قرآن گفته که آبروی کسی را ببرید و فیلم‌برداری و آن را پخش کنید. فحاشی کردند و بعد می‌گویند محمود فکری فحاشی کرده است. همه ایران محمود فکری و نیمکت فولاد را می‌شناسند. پرونده‌های باز در کمیته انضباطی شاهد این قضیه است. اتفاقاتی که در بازی با پرسپولیس در سال گذشته رخ داد از یادها نرفته است که بحث جادوگری بود و چیزی را در دروازه ریختند و "اجی مجی لاترجی" می‌کنند.

وی افزود: ما دنبال چه چیزی هستیم و به کجا می‌خواهیم برویم؟ من در مراسم سالگرد مرحوم پورحیدری به قطعه نام‌آوران رفتم و همه بزرگان را دیدم. وقتی این بزرگان را کنار هم می‌بینید که در آزادی و امجدیه بزرگی و افتخارآفرینی کردند و الان زیرخاک هستند، به این فکر می‌کنم که ما دنبال چه چیزی هستیم؟ می‌خواهیم آبروی فکری را ببریم که چه شود؟ مگر من کم جام دیدم و برد و باخت داشتم؟ نیمکت فولاد مربیانی هستند که همه آن‌ها برد و باخت‌های مهم را دیدند. یعنی فوتبال و سه امتیاز اینقدر اهمیت دارد که انواع و اقسام کارها را بکنیم و به سه امتیاز برسیم. این کار ارزش دارد؟

فکری به وضعیت خانواده خود در یک هفته اخیر اشاره کرد و گفت: در این یک هفته خانواده و دوستانم سرشان را بالا نمی‌آورند چون محمود فکری الفاظی را به کار برده که خوب نبود. ولی چرا باید این فضا را به وجود بیاوریم که آبروی کسی را ببریم؟ مگر در فوتبال قرآن و دعای کمیل خوانده می‌شود؟ خیلی از دوستان ما فوتبال خارجی ‌می‌بینند و شاهد هستند که آنجا چه صحبتی ردوبدل می‌شود.

سرمربی آبی‌پوشان تهران با انتقاد از اینکه چرا او در کنار زمین حریم امن خود را ندارد، اظهار کرد: منطقه فنی، حریم امن من است. چرا تیم حریف فیلم‌برداری و استراق سمع می‌کند؟ آیا باید در حریم امن من نامحرم باشد؟ این‌ها مسائلی است که ما در فوتبالمان داریم. واقعا کجا می‌خواهیم برویم؟ من کسانی را که باعث و بانی این آبروریزی برای من شدند را نمی‌بخشم و به خدا واگذار می‌کنم. دوستان من را می‌شناسند. واقعا فضایی که برای من ایجاد شد خوب نبود.

فکری در نهایت از مردم بابت استفاده از الفاظ ناشایست در کنار زمین عذرخواهی کرد و گفت: من از مردم ورزش دوست ایران که این الفاظ را از من شنیدند، عذرخواهی می‌کنم. البته از کسانی که باعث و بانی این اتفاق شدند، عذرخواهی نمی‌کنم چون خودشان باعث این اتفاق شدند اما از مردمی که این الفاظ را شنیدند عذر می‌خواهم . ان‌شاء‌الله که دنبال بردن آبروی همدیگر نباشیم. آبرو پیش خداوند عزیز است. مطمئن باشید که این افراد به بدترین وضع جواب می گیرند و آبروی آن‌ها می‌رود.

همچنین محمود فکری بعد از اتمام بازی در مقابل دوربین صداوسیما گفت: بعد از بازی سخت مقابل فولاد نیاز به این سه امتیاز داشتیم. با توجه به بازی بسته حریف، خلق موقعیت سخت بود ولی در ۱۵ دقیقه نیمه اول و دوم بازیکنان ما خوب کار کردند. در هر دو نیمه بازیکنان حریف مرتکب خطای پنالتی شدند ولی باید ببینیم کارشناسان داوری چه نظری دارند. اگر دقت می کردیم می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم.

فکری در باره اتفاقات بازی با فولاد نیز مجددا اظهار کرد: شما بازی امروز را دیدید که ما فضای بدی برای ماشین‌سازی ایجاد نکردیم. نباید فضایی ایجاد شود که هر دو تیم به هم بی حرمتی کنند تا خدای ناکرده حرفی از طرف کسی زده شود. ما هم نباید دنبال این داستان‌ها باشیم. فوتبال یک ورزش جوانمردانه است و اینکه یکدیگر را تحریک یا به هم توهین کنیم اصلا کار جوانمردانه‌ای نیست.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: کسانی که باعث شدند من الفاظی را به کار ببرم تا آبروی من برود را نمی‌بخشم. برخی افراد دنبال تحریک دیگران هستند تا از آن‌ها فیلم بگیرند و پخش کنند. امیدوارم با این نفرات برخورد شود، البته بابت حرف‌هایی که زدم و مردم آنها را شنیدند عذرخواهی می‌کنم.

دیدگاه کاربران

کاوه۱۷۰۲۶۰۶۲۰:۰۸:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۵
محمود خان از این بد اخلاقی ها که برای کسب منفعت و بهره برداری های جناحی استفاده می شود خیلی دیده می شود . وای بر کسانی که حاضرند آبروی نزدیک ترین کسانشان را برای پول و مقام ببرند .
ناشناس۱۷۰۲۶۷۶۲۱:۰۹:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۵
عین نقل و نبات فحش .. می دن . باید یه بار برای همیشه برخورد بشه با این موضوع
ناشناس۱۷۰۲۶۸۲۲۱:۱۸:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۵
جناب فكري با اين نحوه بازي تيم در ليگ برتر به جايي نميرسيد خط حمله استقلال ضعيف شده بيشتر تلاش نماييد مشكل گلزني بر طرف شوددر گذشته استقلال اكثر بازيها را حد اقل با دويا سه گل اختلاف مي برده امتياز گرفتن مهم است ولي با يك گل مانند قبولي با نمره ناپلئوني است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

  12.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  13.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  15. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین