روش های افزایش لایک

گزارش بازرگانی،   3990905047

روش‌های افزایش لایک

آیا تا به حال به خرید لایک به عنوان یک استراتژی موفق فکر کرده‌اید؟

رشد و پیشرفت اینستاگرام به حدی بوده است که امروزه بحث خرید لایک به یکی از مباحث و دغدغه‌های اصلی پیج‌های اینستاگرام تبدیل شده است. شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام، واتساپ، لینک دین، فیسبوک و غیره، طی چند سال اخیر در میان کاربران جایگاه خود را یافته‌اند. اما اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین شبکه‌های اجتماعی شناخته شده‌اند. به گونه‌ای که برخی از افراد 7 یا 8 ساعت از شبانه روز خود را در اینستاگرام هستند. این امر به علاوه برخی قابلیت‌های ساختاری دیگر، باعث شده که اینستاگرام کم کم از فضای صرفاً سرگرمی به فضایی برای کسب درآمد، گسترش کسب و کار و فعالیت، تبدیل شود. بر این اساس خرید لایک و خرید فالوور به تبع گسترش استفاده از آن، اهمیت دو چندانی یافت و در میان استراتژی‌های هدفمند برای رشد پیج اینستاگرامی قرار گرفت. اما خرید لایک مسائل خاص خود را دارد. ممکن است شما با خرید لایک فیک نتیجه عکس بگیرید و به جای قدرتمند کردن صفحه خود، آن را به کل از دنیای اینستاگرام اوت کنید. به همین دلیل در این مقاله به دنبال معرفی راه‌های افزایش لایک و خرید لایک واقعی هستیم. همچنین به شما بهترین زمان را برای خرید لایک و معتبرترین مسیر را معرفی خواهیم کرد.

چه راه‌هایی برای افزایش لایک وجود دارد؟

همانگونه که خود شما نیز می‌دانید، لایک کردن به معنای این است که پستی را که گذاشته‌اید مورد پسند بوده و فالوورها و یا کاربران اینستاگرام مایل هستند از این نوع پست با این محتوا، بازهم منتشر شود. پست‌هایی که شما می‌گذارید ممکن است توسط فالوورهای خود و یا کاربران دیگر در اینستاگرام دیده و لایک شود. خرید لایک و افزایش لایک پست‌های شما به پیج شما اعتبار بخشیده و تعداد فالوورهای شما را افزایش می‌دهد. این امر نهایتاً به رشد کسب و کار و درآمد شما می‌انجامد. بنا به همین موضوع است که خرید لایک مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار گرفته است.

لایک اغلب از دو طریق، خرید لایک و یا به صورت ارگانیک افزایش می‌یابد. روش ارگانیک یک روش واقعی اما بسیار زمان‌بر و طولانی است. اینکه شما چندین ماه و حتی چندین سال باید فعالیت داشته باشید تا تعداد لایک‌های شما به مرور با افزایش تعداد فالوورهایی که دارید اضافه شوند. این امر درست و صحیح است. اما در دنیای کسب و کار کمی دور از انتظار است. چرا که در دنیای پر رقابت، جدید و گسترده آنلاین، دیگرمانند گذشته نمی‌توان انتظار این را داشت که صبر کنیم تا محصول باکیفیت و یا فعالیتی که داریم بین مخاطبان جا بیفتد. بلکه امروزه آنقدر رقابت بالا است و دنیای آنلاین آنقدر فضای مناسبی ایجاد کرده است که به سرعت و با شتابی بالا همه در حال رشد در این بستر هستند. اینجاست که خرید لایک و یا خرید فالوور به عنوان یکی از نیازهای پیج‌های اینستاگرام، به منظور رشد کسب و کار، معنا پیدا می‌کند و به یکی از ضروریات تبدیل می‌شود.

خرید لایک به چه معنا است؟

خرید لایک اینگونه صورت می‌گیرد که شما به یکی از وبسایت‌های معتبر همچون آسان فالوور مراجعه می‌کنید و بنا به برنامه قبلی خود، تعداد لایک‌هایی را که مورد نیازتان است را خریداری می‌کنید. پس ازخرید لایک پست‌های شما توسط فالوورهای واقعی اینستاگرام، لایک می‌شوند و شما از این طریق توجه دیگر کاربران اینستاگرام را که به دنبال محصولات و یا فعالیت‌های شما می‌گردند را جذب کرده و به فالوورهای خود اضافه می‌کنید. طی این پروسه اعتبار پیج خود را بالا برده و با یک برنامه درست بازاریابی دیجیتال خود را به خوبی پیش می‌برید.

چرا خرید لایک مهم است؟

 اینستاگرام کم کم از فضایی برای گپ‌های دوستانه به یک فضای قدرمند برای کسب درآمد، آموزش، مطرح کردن و نشان دادن توانایی‌ها، استعدادها و فعالیت‌ها تبدیل شده است. اینگونه است که خرید لایک مهم شده است. همچنین اینستاگرام به عنوان یک مارکت بسیار قوی و محبوب بین مردم شناخته شده است. بنا به این موضوع، اینستاگرام یه بستر مناسب برای بازاریابی آنلاین تبدیل شده است. بنا به این موضوع، خرید لایک و خرید فالوور اینستاگرام مهم شده است. چرا که با تغییرات پیش آمده در دنیای کسب وکار و تغییر تبلیغات چهره به چهره و رو در رو به تبلیغات آنلاین و مجازی بیش از پیش نیاز به خرید لایک برای پیج‌های اینستاگرامی مطرح شده است. اهمیت بازاریابی دیجیتال و کسب و کارهای آنلاین در دوران شیوع ویروس کرونا نیز خود به تمام مردم دنیا این امر را انتقال داد که ضرورت انتقال دنیای کسب و کار آفلاین به آنلاین بیش از گذشته احساس می‌شود. به عبارتی رشد دنیای آنلاین خرید لایک را نیز به یک نیاز اساسی و به عنوان ابزار پیشرفت در کسب و کار، تبدیل کرده است.

ارتباط خرید لایک و خرید فالوور واقعی چیست؟

هر زمان از آسان فالوور اقدام به خرید لایک کردید باید به این مسئله توجه داشته باشید که تعداد لایک‌های بالا در قبال تعداد فالوورهای کم، نه تنها به شما اعتباری نمی‌بخشد بلکه اعتبار قبلی شما را نیز از بین می‌برد. چرا که اختلاف فاحش بین این دو به معنای فیک بودن تعداد لایک‌ها می‌باشد. این درحالی است که شما نمی‌توانید اعتماد دیگران را به این صورت جلب نمایید. از سوی دیگر شما به خرید لایک واقعی و خرید فالوور واقعی نیاز دارید. خرید لایک واقعی به این معنا است که پیج‌های اینستاگرامی که دارای پروفایل کابری هستند و زنده بوده وفعالیت دارند باید پست شما را لایک کنند و یا پیج شما را فالوو کنند. در این صورت است که دیگر کابران تمایل به دنبال کردن پیج شما و لایک کردن پست‌های شما خواهند داشت و برای پست‌های شما کامنت می‌گذارند.

آیا خرید لایک، اکانت را دچار مشکل می‌کند؟

برخی از مدیران و صاحبان پیج‌های اینستاگرامی این سؤال را خواهند داشت که آیا خرید لایک و یا خرید فالوور به اکانت آسیبی نمی‌رساند. در قبال این سؤال باید بگوییم که، همانگونه که گفتیم افزایش تعداد لایک‌ها به صورت ارگانیک بسیار زمان‌بر و طولانی است و با شتاب و سرعتی که کسب و کارها و رقبای شما در پیج‌های اینستاگرام و در دنیای آنلاین رشد می‌کنند، امکان ماندن و کار کردن به صورت ارگانیک بسیار سخت شده است. این امر ضرورت استفاده از خرید لایک را برای مدیران شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است. اما آنچه که باید به آن دقت داشته باشید این است که شما هر زمان به آسان فالوور مراجعه نمایید می‌توانید خرید لایک واقعی را در بسته‌های به‌صرفه داشته باشید. پس نگران خرید لایک از آسان فالوور نباشید. بلکه شما باید بدانید که چه زمانی و با چه تعدادی و برای چه پست‌هایی نیاز به خرید لایک دارید. و این کار را طی یک زمانبندی مرتب و از پیش طراحی شده انجام دهید. به عبارتی استراتژی بازاریابی دیجیتال را باید داشته باشید وطبق آن طی زمان‌های متفاوت به صورت متوالی و به تعداد مورد نیاز اقدام به خرید لایک از آسان فالوور نمایید. پیشنهاد می‌کنیم که اگر در این زمینه سؤال یا راهنمایی نیاز دارید با کارشناسان آسان فالوور تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

انواع خرید لایک

تفاوتی ندارد که اولین روز راه‌اندازی پیج اینستاگرامی است که برای کسب و کار و یا فعالیت خود به راه انداخته‌اید، یا چنیدن سال است که با اکانتی که دارید در اینستاگرام در حال فعالیت می‌باشید. شما برای رونق کسب و کار و یا فعالیت خود طبق برنامه‌ای که دارید می‌توانید اقدام به خرید لایک نمایید. حال چند نوع لایک را از آسان فالوور می‌توانید خریداری کنید:

  • خرید لایک واقعی
  • خرید لایک فیک
  • خرید لایک ایرانی
  • خرید لایک خارجی

تفاوت خرید لایک ایرانی و خارجی این است که لایک خارجی توسط پیج‌هایی با اکانت خارج از ایران انجام می شود. بنابراین اگر شما محصولات و یا فعالیتی که دارید فقط برای مخاطبان ایرانی کاربرد دارد و جامعه هدف شما ایرانیان هستند؛ از خرید لایک ایرانی استفاده کنید. و اگر محصولات و یا فعالیت شما مختص ایران نیست می‌توانید همراه با خرید لایک ایرانی از خرید لایک خارجی نیز استفاده کنید.

خرید لایک فیک و واقعی نیز این تفاوت را دارند که شما با خرید لایک واقعی، لایک‌ها را از فالوورهای واقعی که در اینستاگرام دارای پروفایل کاربری هستند، دریافت می‌کنید. در حالی خرید لایک فیک از کاربرانی است که در اینستاگرام وجود ندارند. بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای اکانت شما خرید لایک واقعی می‌باشد.

 از کجا خرید لایک واقعی داشته باشم؟

همان طور که در سطرهای بالا اشاره کردیم، وبسایت‌های بسیاری اقدام به خرید لایک و یا خرید فالوور می‌کنند. اما شما نیاز به خرید لایک واقعی دارید که بتواند شما را به هدفی که دارید و آن هم افزایش تعداد فالوورها و رشد و رونق کسب و کار می‌باشد، برساند. وبسایت آسان فالوور(asan-followers.com) یکی از وبسایت‌های معتبر در زمینه خرید لایک و خرید فالوور می‌باشد. قبل از خرید لایک می‌توانید با تیم آسان فالوور ارتباط داشته باشید و در زمینه خرید لایک برای پیج خود راهنمایی لازم را دریافت کنید. سپس طبق تعداد لایک‌هایی که می‌خواهید با کمترین هزینه، خرید لایک را در بسته‌های متفاوتی که در آسان فالوور وجود دارد، انجام دهید. پس از خرید لایک، بسته برای شما به سرعت و به صورت آنی، بدون نیاز به پسورد برای شما فعال خواهد شد. همچنین می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعت تیم تخصصی آسان فالوور برخوردار شوید و تغییرات مثبت و طولانی مدتی را در پیج اینستاگرامی خود با خرید لایک واقعی، داشته باشید. تیم آسان فالوور شما و کسب و کار شما را همراهی خواهند کرد چرا که موفقیت و رضایت شما، هدف نهایی مجموعه آسان فالوور می‌باشد.