راهنمای خرید بک لینک و معرفی سایت تسمینو

گزارش بازرگانی،   3990904096

راهنمای خرید بک لینک

بک لینک چیست؟ انواع بک لینک کدام است؟ چه زمانی نیاز به خرید بک لینک داریم؟ آیا داشتن بک لینک برای سایت اجباری است؟ آیا هر نوع بک لینکی برای سایت شما مفید است؟ کدام بک لینک برای سایت شما مناسب تر است؟ تفاوت بک لینک های فالو و بک لینک های نوفالو در چیست؟ آیا خرید بک لینک هایی که کلا فالو باشد خوب است؟ درصد مناسب بک لینک فالو نسبت به بک لینک نوفالو چند به چند باشد بهتر است؟ در هنگام بک لینک سازی چطور رفتار کنیم که گوگل متوجه ساخت بک لینک و خرید بک لینک نشود و به طور کلی بک لینک ها را به صورت طبیعی بسازیم؟ با ما باشید تا بتوانید اطلاعات خوبی درباره بک لینک ها و خرید بک لینک به دست آورید. در نهایت شما می توانید بهترین و مناسب ترین بک لینک ها را برای سایت خود داشته باشید.

بک لینک چیست؟

قبل از اقدام به خرید بک لینک بهتر است با معنی و مفهوم بک لینک آشنا شوید. برای این موضوع به سوال بک لینک چیست پاسخ می دهیم. بک لینک به طور کلی یعنی لینک دادن سایت دیگری به سایت ما که در برخی مواقع مفید و در برخی موارد مضر می باشد. اما سوال اصلی اینجاست از کجا و چگونه بک لینک بخریم که برای سایت ما ضرری نداشته باشد و در عین حال مفید هم باشد. در نظر داشته باشید که بک لینک ها را از سایت های غیر معتبر و نامناسب دریافت نکنید که پنالتی می گیرید. در ادامه همراه ما باشید تا به شما بگوییم چگونه بهترین بک لینک ها را به سمت سایت خود بکشانید.

بهترین خرید بک لینک را تجربه کنید

برای اینکه بتوانید بهترین خرید بک لینک را تجربه کنید قبل از هر چیز باید انواع بک لینک را بشناسید و رفتار گوگل را نسبت به بک لینک ها را بدانید. بک لینک ها به دو گروه بک لینک فالو و بک لینک نوفالو تقسیم می شوند. بک لینک های فالو و نوفالو باید به میزان صحیحی به سایت وارد شود. به همین دلیل است که باید خرید بک لینک های خود را از جای مناسب و مشخصی انجام دهید. زیرا در صورتی که بک لینک های فالو و نوفالو با میانگین درستی ساخته نشود گوگل به این موضوع شک کرده و احتمال دریافت پنالتی سایت شما به شدت بالا می برد.

اینکه درصد بک لینک فالو و نوفالو چقدر باشد هنوز مشخص نیست و سئوکار ها نسبت به این موضوع نظرهای متفاوتی دارند. اما به طور کلی می توان گفت که بک لینک فالو باید درصد کمتری از بک لینک ها را به خود اختصاص دهد. بک لینک فالو گران تر است و تاثیر پذیری بیشتری دارد. اما گوگل خوب می داند که تعداد سایت هایی که بک لینک فالو ارائه می دهند بسیار کمتر از سایت هایی است که بک لینک نوفالو به ما ارائه می دهند. بنابراین فهمیدن این موضوع که شما برای سایت خود سئو خاکستری انجام می دهید برای گوگل اصلا کار سختی نیست. پس مراقب باشید و کار خرید بک لینک را به افراد مبتدی و نابلد نسپارید. خرید بک لینک ارزان دردسرهای زیادی دارد. بنابراین در چنین وضعیت حیاتی قیمت را فدای کیفیت نکنید.

بهترین زمان برای خرید بک لینک

زمانی که تازه سایت خود را شروع کرده اید و هنوز محتوایی در آن ننوشته اید زمان مناسبی برای خرید بک لینک نیست. زیرا در چنین شرایطی وقتی ربات گوگل بک لینک ها را چک می کند و به یک صفحه خالی از محتوا می رسد اصلا جالب نیست. بنابراین قبل از هر چیز محتوا بنویسید. محتوای ارگانیک و نوشته دست خودتان از هر چیزی برای گوگل ارزشمندتر است. بعد از اینکه محتواهای خود را نوشتید و تمام نکات سئویی را در محتوای خود رعایت نمودید حالا نوبت به خرید و دریافت بک لینک می باشد. 

به یاد داشته باشید خرید بک لینک را از شرکت های معتبر انجام دهید. اولین بک لینک هایی که وارد سایت شما می شوند سرنوشت سازترین ها هستند. موارد بسیار زیادی هستند که در هنگام دریافت و خرید بک لینک باید مد نظر داشته باشید. اما خوب است بدانید که بهترین راه خرید بک لینک دریافت بک لینک از ریپورتاژ می باشد. با ما باشید تا شما را با خصوصیات یک بک لینک خوب آشنا کنیم.

بک لینک خوب چه خصوصیاتی دارد؟

اگر می خواهید یک بک لینک خوب و مفید داشته باشید به تعداد بک لینک توجه نکنید. قبل از اینکه تعداد برایتان مهم باشد باید به دامنه ای که به سایت شما لینک می دهد را مورد بررسی قرار دهید. قدرت دامنه، قدرت صفحه، اسپم اسکور صفحه و ... را حتما باید در نظر داشته باشید. مرتبط بودن محتوای سایت مبدا و دریافت لینک با انکر تکست مشخص نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

قیمت خرید بک لینک چقدر است؟

خرید بک لینک قیمت مشخصی ندارد. قیمت خرید بک لینک به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر در نحوه قیمت گذاری بک لینک ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. تعداد بک لینک های دریافتی
  2. دریافت بک لینک فالو یا دریافت بک لینک نوفالو(هر یک قیمت متفاوتی دارد(
  3. قدرت دامنه و قدرت صفحه مبدا چقدر است؟
  4. بک لینک در کدام قسمت سایت قرار می گیرد؟(به عنوان مثال بک لینک هایی که در فوتر سایت قرار دارند با بک لینک هایی که در محتوا استفاده می شوند قیمت متفاوتی دارند)
  5. بک لینک با انکر تکست داده می شود و یا با استفاده از آدرس صفحه (URL)
  6. دامنه های کدام کشور بودن نیز در نحوه قیمت گذاری اهمیت دارد. به عنوان مثال بک لینک هایی که ما در ایران دریافت می کنیم چون برای ما اهمیت بالایی دارد که از داخل کشور لینک دریافت کنیم پس قیمت آن بالاتر است.
  7. بک لینک ها مدت دارد است یا دائمی. به عنوان مثال زمانی که یک بک لینک بعد از گذشت دو تا سه ماه یا یک سال حذف می شود با بک لینکی که به صورت دائمی بر روی سایت مبدا باقی می ماند نیز متفاوت است. البته پیشنهاد ما این است که از بک لینک هایی که مدت دار هستند و بعد از گذشت مدتی از بین می روند و حذف می شوند اصلا مناسب نیست و توصیه نمی شود. زیرا حذف و پاک شدن برخی بک لینک ها برای سایت شما بسیار مضر می باشد.

تسمینو پلتفرم خرید بک لینک از معتبر ترین رسانه های فارسی

پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تسمینو یکی از بزرگترین آژانس تبلیغاتی حوزه رپورتاژ آگهی در زمینه بک لینک نیز فعال میباشد و شما میتوانید از این آژانس تبلیغات بک لینک های با کیفیت و معتبر خریداری نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. انتقام از پوتین؟

  12. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین