کارتخوان سیار چه مزایایی دارد و نحوه خرید آن چگونه است؟

گزارش بازرگانی،   3990828049

در نظام اقتصادی کشور، کارتخوان ها نقش کاتالیزور را بازی می کنند. با استفاده از دستگاه پوز، عملیات نقل و انتقال پول در کوتاهترین زمان انجام می شود و بدین ترتیب چرخش پول در نظام بانکی کشور به سرعت صورت می پذیرد. با معرفی دستگاه های کارتخوان سیار، تبادل پول به صورت نقدی، کمتر انجام می شود اما از طرف دیگر، حساب های بانکی سرمایه نقدی بیشتری در خود جمع می کنند. این اتفاق می تواند موجب پیشرفت کشور و افزایش سرمایه گذاری در بانک ها شود.

 

ضریب امنیت در دستگاه های پوز بسیار بالاست، زیرا موجب می شود تا افراد پول نقد کمتری همراه خود داشته باشند و خیالشان از بابت امنیت در برابر دزدان و سارقان راحت باشد. در تراکنش های دستگاه کارتخوان سیار، امکان از بین رفتن و گم شدن پول وجود ندارد. حتی در تراکنش های ناموفق که پول از حساب کم می شود، حداکثر تا ۷۲ ساعت بعد، مبلغ کسر شده به حساب شخص باز می گردد.

یکی از انواع دستگاه های پوز، دستگاه کارتخوان سیار است که می توان آن را به شبکه های داخلی، بلوتوث و وای فای و GPRS وصل نمود. کارتخوان سیار، پوشش دهی بیشتری نسبت به کارتخوان های با سیم دارد. این دستگاه ها باعث تسهیل در خرید و فروش کالا و خدمات شده اند و به همین دلیل تقاضا برای استفاده از آن ها رو به افزایش است.

 

کارتخوان سیار چه مزایایی دارد؟

معمولا خدماتی که از طریق کارتخوان ارائه می شود، رایگان است و اگر هزینه ای داشته باشد، خیلی ناچیز است. با استفاده از دستگاه پوز، صرفه جویی زیادی در قطع درختان، مصرف کاغذ و چاپ اسکناس می شود. می توان گفت کارتخوان یک بانک سیار است که می توان تراکنش های مورد نیاز بانکی را به وسیله آن ها انجام داد. با استفاده از کارتخوان سیار،  تراکنش هایی مانند، پرداخت قبوض خدماتی، دریافت موجودی و پرداخت پول به راحتی انجام می شود.

 

در گذشته که دستگاه های کارتخوان وجود نداشت، برای خریدهایی گرانقیمت، شخص خریدار مجبور بود، مقدار زیادی پول نقد را همراه خود جابجا کند و همین کار موجب نگرانی و استرس شدید در فرد می شد. اکنون با ظهور دستگاه های کارتخوان دیگر هیچ گونه نگرانی بابت حمل پول نقد وجود ندارد و افراد با استفاده از کارت های بانکی خود اقدام به پرداخت صورتحساب های مختلف می کنند. اگر اشتباهی در پرداخت با پوز صورت گیرد، امکان پیگیری آن به راحتی وجود دارد.

طرز کار دستگاه کارتخوان سیار چگونه است؟

 

برای اینکه بتوانید عملیات بانکی خود را با دستگاه پوز بانکی انجام دهید، باید کارت بانکی خود را از شیار کنار دستگاه عبور دهید. پس از این کار منوی عملیات مختلف بانکی برای شما ظاهر می شود. اولین گزینه معمولا گزینه خرید است که پس از انتخاب آن، مبلغ مورد نظر را وارد کرده و در پایان رمز چهار رقمی را وارد دستگاه می کنیم. با این کار تراکنش بانکی انجام شده و تسویه حساب صورت می پذیرد.

 

در هنگام انجام تراکنش، دستگاه باید به شبکه بانکی وصل باشد تا بانک بتواند اطلاعات وارد شده توسط خریدار را با مشخصات او در پایگاه اطلاعاتی اش مطابقت داده و تایید نماید. پس از تایید هویت خریدار، مبلغ خرید از حساب او کسر شده و به حساب فروشنده انتقال داده می شود. سپس رسید تراکنش موفق برای خریدار و فروشنده چاپ می گردد.

 

فروش آنلاین کارتخوان چگونه است؟

امروزه با گسترش فضای مجازی، فروشگاه های آنلاین زیادی در بستر اینترنت راه اندازی شده اند که به فروش کالا و خدمات مختلف می پردازند. دستگاه های کارتخوان نیز به صورت اینترنتی فروخته می شوند. فروش آنلاین کارتخوان باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خریدار و فروشنده می گردد. مزیت دیگر فروش آنلاین کارتخوان، امکان مقایسه همزمان بین چند دستگاه است. این قابلیت موجب می شود که فرد خریدار طبق نیاز خود و اولویت هایی که در ذهن دارد، بتواند بهترین کارتخوان سیار را برای خود انتخاب کند. بهتر است دستگاه پوز سیار را از نمایندگی کارتخوان سیار معتبر خریداری کنید و کارت ضمانت دستگاه را از فروشنده دریافت نمایید. خرید از نمایندگی کارتخوان سیار، باعث می شود تا اگر دستگاه پوز شما دچار مشکل شد، خیالتان بابت هزینه های تعمیر و یا تعویض آن راحت باشد. نمایندگی کارتخوان سیار موظف است که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه داده و رضایتشان را جلب نماید.

 

شرایط دریافت کارتخوان سیار از بانک ها چگونه است؟

افرادی که صاحب یک کسب و کار هستند به راحتی می توانند جهت دریافت کارتخوان سیار اقدام کنند. این افراد باید به شعبه بانکی که در آن حساب دارند مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم درخواست کارتخوان سیار اقدام نمایند. مثلا اگر در یکی از شعب بانک ملت حساب دارید با مراجعه به آن شعبه، فرم درخواست کارتخوان بانک ملت را پر می کنید و پس از امضا، تحویل مسئول مربوطه می دهید. برای دریافت کارتخوان بانک ملت و سایر بانک ها هیچ هزینه و کارمزدی دریافت نمی شود.

افرادی که مغازه، دفتر کار، پروانه کسب و … را ندارند، برای دریافت کارتخوان سیار باید یک فرم استشهاد محلی تهیه و تکمیل کنند. سپس درخواست خود را برای دریافت کارتخوان سیار به همراه استشهاد محلی تحویل بانک دهند. بانک با بررسی مدارک ارائه شده و اطمینان از عدم سو استفاده فرد از کارتخوان سیار، با درخواست او موافقت کرده و یک دستگاه پوز در اختیار او قرار می دهد. در ادامه به معرفی یکی از بهترین و ارزانترین کارتخوان سیار می پردازیم.

 

معرفی کارتخوان s910

 

کارتخوان s910 یک دستگاه پوز سیار است که به خاطر وزن سبک، مصرف انرژی کم، چاپ سریع و قیمت ارزان، طرفداران زیادی دارد. می توان این کارتخوان را بهترین کارتخوان سیار ارزان قیمت در نظر گرفت. کارتخوان s910 در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ارسال و دریافت تراکنش های بانکی عمل می کند و نظام پرداخت شاپرک از نظر امنیتی آن را تایید کرده است.

کارتخوان s910 دارای ابعاد ۱۵۸*۷۸*۵۶ است و وزنی در حدود ۳۰۰ گرم دارد. وزن مناسب این دستگاه موجب می شود تا حمل و نقل آن به آسانی صورت پذیرد و دست دچار خستگی نشود. از دیگر مشخصات کارتخوان s910 می توان به حافظه داخلی ۸۰ مگابایتی، پردازنده آرم ۳۲ بیتی و حافظه خارجی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد.

خرید کارتخوان سیار کلیک کنید !

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین