دکوراسیونی به روزتر و مدرن تر با شیرآلات گلزارهوم

گزارش بازرگانی،   3990825104

یکی از تجهیزاتی که در سرویس های بهداشتی، حمام و آشپزخانه خیلی زود شکل زیبا و شیک اولیه خود را از دست داده و کمتر جلا خواهد داشت، شیرآلات است که در سرویس بهداشتی، حمام، روشویی و آشپزخانه قرار دارند. در صورتی که جنس اولیه شیرآلات از نوعی که همیشه براقی و دوام جلای خود را حفظ می کند، نباشد؛ در زمانی نه چندان طولانی با کدر شدگی و رسوب گرفتگی سطح رویی این شیرآلات روبرو خواهید شد.

همین طور اهرم شیرها پس از مدتی ممکن است کیفیت کارکرد اولیه خود را از دست داده و کمتر کارایی اول را داشته باشد. این موارد به همراه نیاز به دکوراسیون مدرن تر و جدیدتر، باعث می شود که بخواهیم شیرآلات توالت، حمام، روشویی و آشپزخانه را تعویض کنیم. با مراجعه به وب سایت گلزارهوم، می توانید کلیه شیرآلات، اعم از شیر روشویی روکار، شیر حمام روکار، شیر توالت روکار، شیر ظرفشویی روکار، شیر روشویی توکار، شیر حمام توکار، شیر توالت توکار و ... مشاهده کرده و به قیمت هایی عالی دسترسی داشته باشید. به طور مثال قیمت شیر روشویی ارزان در این فروشگاه قابل دسترسی بوده و شما با پرداخت مبلغی بسیار منصفانه در مقایسه با نرخ های بازار شیرآلات، می توانید شیر روشویی، شیر حمام، شیر توالت یا شیر ظرفشویی ارزان قیمت را خریداری کنید.

در ادامه با ما همراه باشید.

تحول در دکوراسیون سرویس بهداشتی و آشپزخانه

اگر تصمیم گرفته اید تکانی به سرویس بهداشتی و آشپزخانه منزل خود داده و آن ها را به شکلی متفاوت ایجاد کنید، تعویض شیرها می تواند به شکلی ساده ترین کار و در عین حال ارزان ترین راه حل برای ایجاد تحول در دکوراسیون این بخش ها از خانه باشد. شما احتمالا به این راحتی نمی توانید کاشی های دیواری یا کف سرویس بهداشتی و حمام را تعویض کنید، اما تعویض شیرآلات یا شلنگ های مربوط به آن ها، کار چندان سختی نخواهد بود.

اما اگر تصمیم به انجام این کار گرفته اید، توصیه می کنیم که حتما توجه کامل به نوع شیرآلاتی که انتخاب می کنید، داشته باشید. این بار شیرآلات سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه را به شکلی انتخاب کنید که دوام آن ها به لحاظ کارایی و جلوه براق بودن (در صورتی که واقعا شیرالات را از جنسی براق انتخاب کرده باشید)، ادامه داشته و از طول عمر قابل توجهی برخوردار باشند.

در فروشگاه اینترنتی گلزارهوم، شیرآلات غالبا دارای گارانتی گلزارهوم بوده و برای 5 سال ضمانت دارند. به این ترتیب شما می توانید از اصالت و کیفیت جنسی که خریداری می کنید، اطمینان داشته و با اطمینان خاطر نسبت به تعویض این شیرآلات اقدام کنید.

البته به جز تعویض شیرآلات می توانید اقدامات دیگری نیز برای بهبود شرایط سرویس بهداشتی و حمام انجام دهید. به طور نمونه استفاده از یک فلاش تانک و توالت فرنگی جدید که طراحی متناسب با فضای شما داشته باشد و همین طور به کار بردن نورپردازی متفاوت و حرفه ای، در سرویس بهداشتی و حمام، می تواند فضایی جدید و به مراتب امروزی تر ایجاد کند.

پیش از این در سرویس های بهداشتی و حمام از یک نورپردازی ساده استفاده می شد، اما امروز با اضافه شدن سقف های کاذب به معماری داخلی، می توان از سبک نورپردازی بهینه ای برخوردار شده و ضمن افزایش نور مورد نیاز در این فضاها، شکلی زیبا و جذاب نیز به آن بخشید.

در نهایت اگر فکر می کنید کاشی ها نیز کهنه شده و دیگر تناسبی با فضای جذابی که با تعویض شیرآلات ایجاد کرده اید، ندارند؛ دست به کار شده و با استفاده از کاشی های چسبی نازک، کاشی های دیواری حمام و سرویس بهداشتی را نوسازی کنید.

در آشپزخانه نیز می توانید کابینت های کهنه شده را با چسب کاغذی طرح دار مخصوص کابینت، به شکلی لوکس و خاص تجهیز کنید. این به مراتب هزینه های شما را کاهش خواهد داد و به جای آن که مجبور به جدا کردن کابینت ها از جای خود و خرید کابینت های تازه شوید، با استفاده از این برچسب های کابینت، می توانید به راحتی نوسازی فضای داخلی آشپزخانه را انجام داده و از ظاهر قدیمی و کهنه آن، چیزی امروزی و لوکس به وجود بیاورید.

در گلزارهوم، می توانید کلیه شیرآلات و تجهیزات سرویس های بهداشتی و آشپزخانه منازل را دنبال کرده و بهترین قیمت ها را در خرید خود تجربه کنید.