پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع)

گزارش بازرگانی،   3990814030

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) را تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:
                                                                                              بسمه تعالی
فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول میلاد فرخنده و سراسر نور و برکت خاتم مرسلین حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله  و همچنین ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع) ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و موسس مذهب جعفری را محضر یکایک شما سروران گرانقدر صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
خداوند متعال در این روز مبارک و فرخنده، ستوده ترین و والاقدرترین رسولش را به عالم هستی خلعت داد و او را عظمت و ولایت مطلقه بشریت بخشید. گوهر صدف آفرینش که وجود مبارکش انوار رحمت واسعه الهی را بر پهنه گیتی تاباند و خاکیان را در اقیانوس بی‌همتا و بی‌کرانش از مهرورزی، اخلاق و شفقت سیراب ساخت.
رسولی کریم و امین که انبیای الهی نوید آمدنش را داده و او را دادگستر، محو کننده ظلمت و ظلالت و هادی و رهنمای بشر به سمت نور و روشنایی نام نهاده اند. 
خداوند سبحان را شاکریم که از چشمه سار نعمات زندگی بخشش، پیروی از پاک‌ترین و صاد‌‌ق‌ترین بنده‌اش را بر ما مرحمت فرمود و ما را با اکمل صفات سیراب ساخت. ان‌شاءالله تمامی مسلمانان جهان در سایه سار درخت تناور نبوت رسول مکرم اسلام در صلح، آرامش و کثرت نعمت باشند.
امامان معصوم علیهم السلام از یک نور هستند و بینش و حکمت آن ها سعادت و خیر بشریت را در پی دارد. وجود مبارک امام ششم شیعیان جهان، اکمل و افضل صفات حسنه و نکوست که با گنجینه ای از علم، خرد و دانش نجات بخش زندگی عموم مسلمین جهان به ویژه شیعیان و پیروان آن امام همام است.
بار دیگرضمن تبریک این روز فرخنده، از درگاه خداوند متعال برای تمامی شما عزیزان صحت و سلامت توأم با بهروزی مسألت دارم.

                                                                                                                                                                                                                              اسماعیل لله گانی