جشنواره فیلم‌ها کمدی در تلویزیون راه افتاد

گروه فرهنگی الف،   3990809067

جشنواره فیلم‌های کمدی سینمای ایران و جهان در تقارن با جشن‌های میلاد پیامبر اسلام راه می‌افتد و البته در کنار آن، آثار "شاهرخ‌خان" را مرور می‌‌کند.

جشنواره فیلم‌ها کمدی در تلویزیون راه افتاد

به گزارش تسنیم، شبکه نمایش در کنداکتور این هفته خود به پخش دو فیلم جدید و در بخش ژانر منتخب به فیلم‌های کمدی سینمای ایران و جهان و مرور آثار شاهرخ خان می‌پردازد. همچنین در سالروز میلاد پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، حضرت محمد(ص) ، فیلم خاطره انگیز " محمد رسول الله " ساخته فیلمساز فقید مصطفی عقاد ، به همین مناسبت از این شبکه پخش می‌شود.

- در بخش فیلم‌های سینمایی ایرانی و تله فیلم‌های ایرانی در ساعت 13 این هفته به ترتیب از شنبه تا دوشنبه فیلم‌های : "پیامک های آرزو" ، "لیمو ترش"،"دیگه چه خبر؟" و در ساعت 11 صبح روز سه‌شنبه 13 آبان‌ماه به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص)، فیلم سینمایی "محمد رسول الله" پخش می‌شود. در ادامه هفته از چهارشنبه تا جمعه فیلم‌های : "دست‌ها نگاه می‌کنند" ، "زعفرانی" و "ناخواسته" در ساعت 13 از این شبکه روی آنتن می‌روند. 

- همزمان با مناسبت‌های هفته جاری، باکس ساعت 15 از تکرار فیلم کلاسیک شب قبل تغییر یافته و طبق کنداکتور ایام تابستان به پخش فیلم جذاب و سرگرم‌کننده اختصاص دارد. شروع فیلم‌های این بخش شامل پخش دو فیلم جدید "جنگل کوچک (تابستان، پاییز) "و "جنگل کوچک (زمستان، بهار)" در روزهای یکشنبه 11 و دوشنبه 12 آبان‌ماه است که برای نخستین بار از سیما و از شبکه نمایش پخش خواهند شد.

در ادامه فیلم‌های: "بامبل بی" ، "تنها در خانه 3"، "هایلند پارک" و "سفر به تاریخ" فیلم‌های دیگری‌اند که برای پخش از سه‌شنبه تا جمعه درنظر گرفته شده‌اند. 

- با به وجود آمدن سینما به‌عنوان پدیده‌ای نوظهور از همان دوران اولیه فیلم‌های کمدی به روی پرده می‌رفته‌اند. بنابراین می‌توان ژانر کمدی را یکی از ژانرهای اولیه فیلم‌های سینمایی دانست که این شبکه در ژانر منتخب هفتگی خود به پخش منتخبی از آن می‌پردازد.

از شنبه تا جمعه به ترتیب فیلم‌های: "دور دنیا در هشتاد روز"، "سفر بخیر"، "آقای دیدز"، "مهمان مامان"، "خجالت نکش" ، "شیشه پاک‌کن" و "شوالیه سیاه" ساعت 19 از این شبکه پخش خواهند شد.

- در بخش صحنه‌گران و مرور آثار هفته، شبکه نمایش به پخش فیلم‌هایی می‌پردازد که علاقه‌مندان و طرفداران زیادی در جهان دارد. این شبکه از شنبه تا جمعه به مرور آثار شاهرخ‌خان بازیگر نام آشنای سینمای هندوستان می‌پردازد او که بیش از 55 فیلم و مجموعه تلویزیونی در کارنامه خود دارد.

فیلم‌های منتخب این بازیگر "بیلو"، "گاهی خوشی - گاهی غم" ، "قطار چنای"، "طرفدار"، "اسم من خان"، "دان 1" و "ظاهر-زارا" هستند که به ترتیب از شنبه تا جمعه در ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

-فیلم‌های جذاب این شبکه از شنبه تا جمعه در ساعت 23 به ترتیب: "مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی"، "سریع و خشن: هاپز و شاو" ، "تولد یک ملت" ( همزمان با 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) ، "اژدهای پیت" ،" پیشتازان فضا: فرای فضای ناشناخته"، "فراری" و "جایی برای پیرمردها نیست" پخش می‌شوند.

-فیلم‌های کلاسیک این هفته به ترتیب : "ویلی ونکا و کارخانه شکلات‌سازی"، "بازرس کلوزو" ، "بادی علیه لوکاس"، "اوج اضطراب"، "به سوی غرب - بی‌کله‌ها"، "فرودگاه" و "شجاعان" هستند که مخاطبان می‌تواند در ساعت 1 بامداد به تماشای آن‌ها بنشینند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین