ترامپ: سیاستمدار نیستم/ بایدن رئیس جمهور شود، شاهد حملات مشابه فرانسه در آمریکا خواهیم بود

گروه جهان الف،   3990809017

رئیس جمهور آمریکا پنجشنبه شب در توئیتی نوشت که او سیاستمدار نیست و به همین دلیل همیشه طبق قواعد و قوانین نخبگان سیاسی این کشور بازی نمی‌کند.

ترامپ: سیاستمدار نیستم/ بایدن رئیس جمهور شود، شاهد حملات مشابه فرانسه در آمریکا خواهیم بود

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه سان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی برای هوادارانش طی تجمعی در شهر تامپای ایالت فلوریدا گفت: جو بایدن می خواهد ممنوعیت های مسافرتی ما را خاتمه دهد و در ورود پناهجویان از خطرناک ترین جاهای جهان (به آمریکا) جهش ایجاد کند.

وی ادامه داد: او دریچه سیل گیر مقابل "تروریسم" را باز خواهد کرد و شما سه روز پیش دیدید که سر بریدن در فرانسه اتفاق افتاد و امروز هم مجددا این اتفاق افتاد.

ترامپ پس از آنکه مراتب تسلیت خود را به رئیس جمهور فرانسه ابراز کرد، مدعی شد که حملات مشابهی در صورت رسیدن جو بایدن به ریاست جمهوری در آمریکا رخ خواهند داد.

او گفت: ما صمیمانه ترین احترامات خود را به رئیس جمهور ماکرون، یک دوست ما، دوست خود من، و دوست بانوی اول ادا می کنیم.

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: تحت برنامه بایدن، حملات وحشتناک در فرانسه به شهرهای بزرگ و کوچک ما خواهند رسید و من نمی خواهم با صدای خیلی بلند درباره این مساله حرف بزنم و در عین حال به تخته میزنم.

او در ادامه به نشانه صحبتش درباره "به تخته زدن" روی تریبونی که در آن سخنرانی می کرد کوبید و گفت: این چوب واقعی است اما ببینید چه اتفاقی افتاد.

ترامپ ساعاتی قبل از این تجمعش در فلویدا در توئیتر به حمله رخ داده در فرانسه واکنش نشان داده و نوشت: ما با مردم فرانسه همدل هستیم. آمریکا در کنار قدیمی ترین همپیمانش در این مبارزه ایستاده است. این حملات تروریستی باید فورا متوقف شوند. هیچ کشوری، چه فرانسه و چه کشوری دیگر نمی تواند برای مدتی طولانی با آن کنار بیاید.

ترامپ در عین حال عنوان کرد، یکی از دلایل اصلی این که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ پیروز شد این حقیقت بود که او یک سیاستمدار نیست.

او به یک تجمع انتخاباتی در ویسکانسین گفت: اگر من شبیه به یک سیاستمدار معمول واشنگتن نیستم دلیلش این است که یک سیاستمدار نیستم. این یکی از دلایلی است که به ریاست جمهوری انتخاب شدم. اگر من یک سیاستمدار بودم احتمالا در انتخابات پیروز نمیشدم.

او بیان کرد: اگر من همیشه بر طبق قوانین واشنگتن و تشکیلات واشنگتن بازی نمی کنم دلیلش این است که انتخاب شدم تا برای شما بجنگم و من دارم برای شما سخت تر از هر رئیس جمهور دیگری که برایتان جنگیده می جنگم. در ۲۰۱۶ ویسکانسین رای به اخراج این تشکیلات سیاسی فاسد داد و شما یک بیگانه را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردید که نهایتا آمریکا را اول قرار داد.

ترامپ در عین حال در  یک توئیت نوشت: اگر من شبیه به یک سیاستمدار معمول واشنگتن نیستم چون که من یک سیاستمدار نیستم. اگر من همواره طبق قوانین تشکیلات واشنگتن بازی نمی کنم دلیلش این است که من انتخاب شدم تا برای شما بجنگم، سخت تر از هر کس دیگری که قبلا جنگیده.