امیر صباحی فرد: آسمان ایران خط قرمز ما است

گروه سیاسی الف،   3990807105

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تعدی به آسمان کشور را بر نمی‌تابیم و این را در جای‌های دیگر به اثبات رسانده ایم.

امیر صباحی فرد: آسمان ایران خط قرمز ما است

به گزارش مهر، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در بازدید از مرز اصلاندوز با بیان اینکه آسمان ایران اسلامی خط قرمز ما است اظهار کرد: آسمان کشور در تمامی نقاط چه در نقطه صفر مرزی و چه در عمق خاک ایران مقدس است و همه جا به یک حالت حفظ و حراست می‌شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در مرز اصلاندوز هم همچون ۳ هزار و ۷۰۰ نقطه پدافندی که نیروی پدافندی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد بهترین و مجهزترین پدافندهای هوایی مستقر شده است.

بیشتر بخوانید؛ سرلشکر موسوی: یگان‌های پدافند هوایی در شمالغرب کشور تقویت شده است

صباحی فرد با بیان اینکه نیروهای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت شبانه روزی و بدون وقفه آسمان کشور را رصد و پایش می‌کنند و از این بابت به مردم ایران اطمینان می‌دهیم.

وی در توصیه‌هایی به مرزنشینان استان اردبیل گفت: از مرزنشینان می‌خواهیم همچون دوران هشت سال دفاع مقدس سعه صدر و بردباری داشته باشند چرا که ما تخلف، تعددی و تجاوز به آسمان کشور را بر نمی‌تابیم و این را در جای‌های دیگر به اثبات رسانده‌ایم.