چرا باید از درب کرکره ای استفاده کرد؟

گزارش بازرگانی،   3990807031

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، این امکان برای ما مهیا شده تا درب هایی بدون نیاز به هدایت دستی بسازیم. این درب های اتوماتیک، مزایای بسیار زیادی برای ما به همراه داشته اند. از انواع شیشه ای گرفته تا مدل های مختلف درب کرکره ای، همه و همه خانواده ی بزرگی از این درب ها را تشکیل می دهند. اما به نظر شما، کاربرد اصلی درب اتوماتیک مربوط به چه موضوعی است؟ چگونه می توانیم با استفاده از این درب ها، محیطی ایمن تر و سالم تر برای خود و اطرافیان مان بسازیم؟ در این مقاله قصد داریم تا علاوه بر انواع درب اتوماتیک، نگاهی به مزیت ها و کاربردهای آن بندازیم.

یکی از اصلی ترین مواردی که باعث پیدایش درب اتوماتیک شد، مسائل بهداشتی بود. در مکان هایی مانند بیمارستان، که ورود افراد بیمار به آن زیاد است. تماس زیاد دست ها در یک نقطه می تواند موضوعی خطرناک باشد. تصورش را کنید هر کسی که از محیطی مانند بیمارستان، یا حتی مکان های مسکونی خارج می شود، درب را لمس می کند. اگر فقط یکی از این افراد، به یک بیماری واگیر دار مبتلا باشد، به احتمال بالا، بقیه ی افرادی که درب را نیز لمس کرده اند، مبتلا می شوند.

همین موارد بود تا امروزه شاهد درب هایی با عنوان درب اتوماتیک باشیم و آن را در اماکن های مختلف ببینیم. البته مصارف این درب، تنها منتهی به همان استفاده های پزشکی نمی شود و در صنایع دیگر نیز، کاربردهای بسیاری دارد. درب های کرکره ای و کاربردهای حفاظتی، دقیقا همان چیزی هستند که از آن صحبت می کنیم.

انواع درب کرکره ای و اتوماتیک

به طور کلی درب های اتوماتیک دسته بسیار گسترده ای را شامل می شوند. امروزه این درب ها در همه جا استفاده می شوند و علاوه بر زیبایی که دارند، امنیت آن مکان را نیز افزایش می دهند. از انواع تلسکوپی و شیشه ای گرفته تا جک ریلی و بازویی، هر کدام برای استفاده ای خاص طراحی شده اند و ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند.

به عنوان مثال، اگه به دنبال مدلی هستید، که در عین زیبایی بتواند امنیت ملک تجاری تان را نیز تامین کند، درب کرکره ای فروشگاهی، کاملا مناسب شماست. این کرکره ها، با پوشاندن کامل ورودی فروشگاه، از ورود هر کسی به آن جلوگیری می کنند و مانند یک دیوار عمل می کنند. اگر در فروشگاه خود اشیا قیمتی می فروشید و یا نگهداری می کنید، این کرکره ها کاملا مناسب شما هستند.

دومین دسته ای که استفاده ی متداولی در بین ایرانیان دارد، کرکره برقی خانگی است. این کرکره ها نیز، به مانند نوع فروشگاهی آن، همه ی سطح ورودی را پوشش می دهند. کرکره برقی بیشتر در خانه های ویلایی و در جلوی پارکینگ نصب می شود تا از ورود افراد متفرقه جلوگیری کند.

مزیت های استفاده از درب کرکره ای و اتوماتیک

یکی از بزرگترین مزیت هایی که این درب ها با خود به همراه داشتند، مسئله زیبایی است. امروزه در خیلی از ساختمان های مدرن و لوکس، از درب های اتوماتیک استفاده می شود. این درب ها انواع مختلفی دارند؛ اما اگر به دنبال مدلی هستید، تا در عین کاربردی بودن، زیبابی بصری بالایی نیز داشته باشد، مدل شیشه ای آن کاملا مناسب شماست.

این نمونه ها با داشتن درب های شیشه ای و شفاف (که البته به انتخاب خودتان می توانید آن را کدر کنید) زیبایی نسبتا جالبی در هنگام حرکت به وجود می آورند. نمونه شیشه ای در مراکز دولتی و خدماتی نیز، بسیار قابل مشاهده است و استفاده های زیادی دارد. البته اگر به دنبال امنیت بیشتری نیز هستید، می توانید از درب های کرکره ای با شیشه های ضخیم و نشکن استفاده کنید. قطر بالای این شیشه ها، باعث می شود تا در برابر ضربه و اتفاقاتی از این قبیل بسیار مقاوم باشند.

مزیتی دیگری که این درب های اتوماتیک برای ما دارند، مقاوم بودنشان در برابر انواع حوادث است. امروزه خیلی از فروشگاه ها و مراکز مهم، از همین کرکره برقی ها و درب های اتوماتیک استفاده می کنند. موضوی که امنیت این درب ها را افزایش می دهد، پوشیده شدن کامل سطح ورودی به وسیله آن هاست. به این صورت که درب و شیشه های اطراف آن، به طور کامل زیر کرکره قرار می گیرند و نفوذ به آن عملا غیر ممکن می شود.

قیمت درب کرکره ای

درب اتوماتیک یکی از وسایلی است که قطعات زیادی در ساختن آن موثر است. همین دلیل هم باعث می شود تا شاهد قیمت های بسیار متفاوتی در خصوص این محصولات باشیم. از جک گرفته تا حتی نوع تیغ و دیگر قسمت های این درب ها، هرکدام انواع بسیار متفاوتی دارند و طبیعتا ویژگی هایشان نیز نسبت به یکدیگر متمایز است.

جمع بندی

چنان چه به دنبال تیمی مجرب هستید، تا در این زمینه با آن ها مشورت کنید، ما گروه دیاکو را به شما پیشنهاد می کنیم. این گروه با دارا بودن جدیدترین تکنولوژی های روز در ساختن درب های اتوماتیک و کرکره ای، گام بسیار مهمی در پیشرفت این صنعت گذاشته است. شما می توانید در کمتر از چند دقیقه و با مراجعه به وبسایت این شرکت، به نشانی diakodoor.com از تنوع بالای محصولاتشان، دیدن کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از محصولات می توانید با شماره 09123593759 تماس گرفته تا از مشاوره این شرکت قبل از خرید خود بهره مند شوید.