دستگیری عاملان نزاع خونین در کرمان

گروه حوادث الف،   3990806088

رییس ‌پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری ۹ نفر از عاملان وقوع نزاع خونین منجر به قتل یک جوان افغان خبر داد.

دستگیری عاملان نزاع خونین در کرمان

به گزارش ايسنا، سرهنگ"یدالله حسن‌پور"در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: شهریورماه امسال در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع بین افاغنه منجر به قتل در یکی از خیابان های شهرستان کرمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران با حضور در محل حادثه و با انجام بررسی های اولیه دریافتند، ۱۰ نفر از افاغنه به علت اختلاف خانوادگی با یکدیگر درگیر شده اند که در این درگیری یکی از طرفین دعوا به علت ضربات چاقو مجروح و دقایقی پس از درگیری فوت و دیگر عاملان نزاع نیز قبل از حضور پلیس از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با تلاش بی وقفه کارآگاهان و پیگیری شواهد موجود، خیلی زود متهمان دخیل در این نزاع و وقوع قتل شناسایی و با هماهنگی قضایی طی چند عملیات غافلگیرانه در نقاط مختلف شهرستان کرمان دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به تکمیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضایی، به شهروندان توصیه کرد: در صورت بروز اختلافات احتمالی با اعضای خانواده و سایر افراد هیچگاه به خشونت و درگیری فیزیکی متوسل نشوند چراکه اینگونه مسائل می تواند رفتارهای خطرساز و یک عمر پشیمانی به همراه داشته باشد.