دستگاه چاپ حرارتی همه کاره

گزارش بازرگانی،   3990806035

صنعت چاپ سابلیمیشن در اقتصاد جهانی، شکل گسترده ای پیداکرده وبازار کار بسیار بزرگی دارد. در ایران نیز، شرکتهایی که در این صنعت چاپ، فعالیت دارند، خدمات گستردهای را ارائه میدهند. صنعت چاپ علاوه بر رفع نیاز مردم در زمینه چاپ، کارآفرینی در زمینه های بسیار زیادی هم ایجاد میکند. مراکز صنعتی چاپ سابلیمیشن وچاپخانه ها، به دستگاههای باکیفیت نیاز دارند تا بتوانند خدمات مطلوبی را ارائه دهند. از طرفی، دستگاههای چاپ سابلیمیشن، نیازهای اساسی در حوزه خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات دارند. بنابراین شناسایی شرکتی معتبر در این زمینه، برای فعالان این صنعت چاپ، اهمیت فراوان دارد.

شرکت حرارت صنعت نفیس با نام تجاری دلخواه پرینت، اولین تولید کننده و از شرکتهای پیشرو، در زمینه تولید و طراحی دستگاههای چاپ حرارتی در زمینه سابلیمیشن می باشد. این شرکت، علاوه بر طراحی و ساخت انواع دستگاههای چاپ، کار تعمیرات این دستگاه ها را نیز انجام میدهد.

کلیه محصولات دلخواه پرینت توسط تیم طراحی این شرکت و به سرپرستی آقای مهندس قاسم جوهری طراحی و ساخته میشوند و هیچ یک از محصولات برگرفته و کپی شده از هیچ محصول خارجی نیست .

دستگاههایی که توسط شرکت حرارت صنعت نفیس تولید میشوند عبارتند از: چاپ بر روی انواع پارچه ها، پرده ها، انواع لباسها، چرم، کفش و .... محصولات تولید شده این شرکت دارای قدرت بالایی در رقابت با شرکتهای خارجی می باشد. به نحویکه بر اساس نظر مشتریان، تولیدات این شرکت، کیفیت بالاتری نسبت به محصوالت شرکتهای مشابه خارجی چینی دارد.

مهمترین مزیت محصولات این شرکت موفق ایرانی داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر در داخل کشور میباشد که موجب اقبال مشتریان ایرانی و ارجحیت نسبت به محصولات چینی گردیده است . همچنین بدلیل تولید و طراحی این محصول با کیفیت در داخل کشور علاوه بر کارآفرینی برای جوانان ایرانی در بخش طراحی و تولید محصولات ، موجب کاهش قیمت رقابتی و خرید آسان تر برای تولیدکنندگان ایرانی خریدار این محصولات گردیده است .

تنوع محصولات دلخواه پرینت ، بسیار بالاست. در این قسمت به معرفی تعدادی از محصولات این شرکت، می پردازیم.

 

دستگاه چاپ تیشرت

دستگاه چاپ تیشرت، در شرکت حرارت صنعت نفیس، با ۳ مدل دستی و نیمه اتوماتیک (مگنتی) و پنوماتیک در طرحهای مختلف برای سلیقه و کاربردهای مختلف موجود است.

چاپ تیشرت به روشهای مختلفی انجام میشود. چاپ بر روی تیشرت های سابلیمیشن، چاپ روی تیشرت های تیره و مشکی، چاپ برجسته روی تیشرت، چاپهای پفکی، چاپ تیشرت پفکی و ... از انواع چاپ تیشرت می باشد. این چاپها،

با قیمت مناسب و به روش ساده انجام میشود. بنابراین در سال های اخیر، استقبال زیادی از آن شده است.

دستگاه چاپ حرارتی همه کاره

دستگاههای چاپ حرارتی همه کاره برای افرادی مناسب هستند که در منزل یا کارگاه های خانگی و حتی دفترهای فنی، مشغول کار می باشند. شرکت حرارت صنعت نفیس (برند دلخواه پرینت)، دستگاه چاپ حرارتی همه کاره را در ابعاد 30 در 40 ،40 در 40 و 40 در 60 تولید میکند. این دستگاه ها، در 3 مدل، ششکاره، چهارکاره و هشتکاره ساخته میشوند. جالب است بدانید که دستگاههای چاپ حرارتی شرکت حرارت صنعت نفیس (دلخواه پرینت)، توانایی ارتقا به مدلهای بالاتر را نیز دارند. این ویژگی، از امتیازات مهم محصولات این شرکت می باشد.

 

دستگاه چاپ لباس ورزشی

چاپ تبلیغات بر لباسهای ورزشی، جزو پردرآمدترین و پرکاربردترین انواع چاپها می باشد. بسیاری از علاقه مندان حوزه صنعت چاپ، به دنبال چاپ بر روی لباسهای ورزشی هستند. دستگاههای چاپ لباس ورزشی که توسط شرکت حرارت صنعت نفیس )دلخواه پرینت(، تولید میشوند، دارای تنوع بسیار بالایی هستند. دستگاه های تولیدشده این شرکت، نسبت به مدلهای مشابه چینی، مصرف برق کمتری دارند. شرکت حرارت صنعت نفیس، این دستگاه ها را به صورت سه فاز و تک فاز و در سه حالت دستی ، پنوماتیک و هیدرولیک به مشتریان ارائه میدهد.

دستگاه چاپ فرش و تابلو فرش

یکی از روشهای چاپ سابلیمیشن، چاپ بروی فرش و تابلو فرش است. این نوع چاپ، بازار کار گستردهای در کشور ایران، دارد.

این نوع دستگاه، بهصورت دستی، هیدرولیک و پنوماتیک در دلخواه پرینت موجود است. دستگاه چاپ فرش و تابلو فرش شرکت حرارت صنعت نفیس، قیمت بسیار مناسبی و کیفیت بسیار بالا نسبت به دستگاههای مشابه داخلی و خارجی دارد.

 

دستگاه چاپ کیسه گونی برنج

چاپ بر روی کیسه برنج، با پرس حرارتی سایز بزرگ، انجام میگردد. تصویر پرینت گرفته شده بر روی کاغذ، توسط پرس حرارتی در سریعترین زمان بر کیسه برنج، چاپ میشود. شرکت حرارت صنعت نفیس، در عرضه دستگاه چاپ کیسه برنج، تنوع بسیار بالایی داشته و در این زمینه مشتریان حق انتخاب بیشتری دارند.

 

پرس نگین حرارتی روی پارچه

دستگاه پرس نگین حرارتی روی پارچه، با اعمال گرما و فشار، چسب زیر نگینها را آب کرده و به روی پارچه میچسباند. این دستگاه بدون محدودیت در طول شبانه روز انواع پارچه را نگین کاری میکند. این دستگاه در ابعاد مختلف عرضه میشود. مدلهای دستی ، اتوماتیک اوپن (مگنتی) ، هیدرولیک و پنوماتیک این دستگاه در شرکت حرارت صنعت نفیس، قابل تهیه هستند.

 

پرس حرارتی چاپ شال و روسری

دلخواه پرینت در بخش سوپر سایز ها توانایی تولید پرس های حرارتی بسیار بزرگ در ابعاد ۱۵۰ به بالا ( ۱۵۰ در ۱۵۰ – ۱۵۰ در ۲۰۰ – ۱۸۰ در ۲۰۰ – ۲۰۰ در ۲۲۰ و ۱۵۰ در ۳۰۰ سانت ) کسب نموده است . این پرس ها کاربرد بسیار زیادی در صنعت چاپ سابلیمیشن دارند . چاپ پرده – پارچه رومبلی – شال و روسری – پرچم نیز بخشی از قابلیت های مورد استفاده این دستگاه ها میباشد . تولید پرس حرارتی از یک سایز خاص به بالاتر احتیاج به دانش فنی و دقت بسیار بالایی دارد که برای اولین بار در ایران این امر مهم توسط تیم طراحی دلخواه پرینت و مهندس قاسم جوهری صورت پذیرفت و با موفقیت در حال تولید این محصولات در بازار ایران میباشند .

دستگاه چاپ اتیکت

دستگاه چاپ اتیکت لباس نظامی، معموالً در سایزهای کوچکتر از 10 در 20 تولید میشود. این دستگاه، وزن کمی داشته و فضای کوچکی را اشغال میکند؛ بنابراین کاربرد فروانی دارد. کارگاههای کوچک میتوانند از این دستگاه استفاده کنند. این دستگاه جهت چاپ سابلیمیشن روی سینه و پشت یقه لباس استفاده میشود . مدلهای اتوپرس و چرخی، در شرکت حرارت صنعت نفیس (برند دلخواه پرینت) قابل تهیه هستند.

 

تعمیرات ، گارانتی و خدمات پس از فروش

دلخواه پرینت ، توانسته است اولین و بزرگترین مرکز تخصصی تعمیرات دستگاه های پرس حرارتی

در کشور را راه اندازی کند. افرادی که دستگاه پرس حرارتی دارند، میتوانند از خدمات تعمیرات این شرکت

استفاده کنند. شرکت حرارت صنعت نفیس، تعمیرات جزئی و کلی دستگاه با هر برند و مارکی را میپذیرد. این

شرکت، انواع پرس حرارتی تک کاره، چندکاره، اتوماتیک اپن، هیدرولیک، پنوماتیک و ... را به صورت تخصصی

تعمیر میکند. تعمیرکاران این شرکت آموزشهای لازم را کسب کرده اند.

ضمنا کلیه مشتریانی که دستگاه های دلخواه پرینت را در سال های قبل یا از الان ببعد خریداری مینمایند میتوانند محصول خریداری شده را توسط خود شرکت فروشنده بعنوان کارکرده بفروش رسانده و یا با محصول مشابه بروز شده جایگزین نمایند ، این مزیت به مشتری این امکان را میدهد که نگران فروش دستگاه های خود و فرسوده شدن آنها نباشند .

 

 

شرکت حرارت صنعت نفیس که با برند تجاری )دلخواه پرینت( فعالیت دارد، اولین شرکت تولیدکننده دستگاههای چاپ حرارتی در ایران است. سابقه فعالیت شرکت حرارت صنعت نفیس، بیش از15 سال است. این شرکت محصوالت متنوعی را به مشتریان ارائه میدهد. محصولات این شرکت، در دسته مختلف، تولید میشوند. این سایزها عبارتاند از : کوچک سایز، بزرگ سایز و سوپر سایز. طراحیهای این شرکت، توسط آقای مهندس قاسم جوهری مدیرعامل شرکت، بدون کپی برداری از محصوالت چینی و بهصورت کاملا خلاقانه ، انجام میگیرد. بر اساس اظهارات مشتریان، دستگاههای تولیدشده توسط این شرکت، عمر بسیار طولانی دارند. محصولات شرکت حرارت صنعت نفیس، دارای کیفیت بالایی بوده و در سراسر کشور، خدمات پس از فروش برای آنها ارائه میشود. شایان دکر است که تا 2 سال گارانتی تعویض تمام قطعات و ۵ سال خدمات طلایی پس از فروش ، از مزایای محصولات این شرکت است.

از افتخارات این شرکت، کسب تندیس برند برتر در زمینه صنعت چاپ از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت کشوراست.

در سال های اخیر با تولیدات شرکت حرارت صنعت نفیس، عالوه بر کارآفرینی برای افراد بسیار زیاد در امر تولید پوشاک و ... و اشتغالزایی ، ازخروج ارز بسیار زیاد از کشور جلوگیری شده است.

 

همچنین دلخواه پرینت در سال های اخیر با راه اندازی بخش تولید محصولات خام نیز کمک بسیار زیادی به مشتریان بخش دستگاه های کوچک سایز جهت تامین و تهیه مواد خام مورد نیاز برای چاپ سابلیمیشن نموده است . در واقع مشتریان کوچک سایز دیگر نگران تامین مواد خام خود جهت درآمدزایی با دستگاه نخواهند بود .

خرید محصولات شرکت حرارت صنعت نفیس، برای افراد زیادی ایجاد شغل میکند. زیرا دستگاههای خریداری شده از این شرکت، توسط مشتریان در شرکت هاو کارخانجات و کارگاه هایی که خود چندین نفر نیرو دارند، به کار گرفته میشود. دستگاه های تولیدشده در شرکت حرارت صنعت نفیس، در صنایع مختلفی چون صنعت پوشاک، مبلمان، پرده، صنایع بسته بندی و کلیه خدمات چاپی، کاربرد دارند.

https://delkhahprint.com/