عطاری آنلاین عطارمارت، معتبرترین فروشگاه اینترنتی محصولات گیاهی

گزارش بازرگانی،   3990803031

اگر کمی به اطراف خود با دقت بیشتری نگاه کنیم، متوجه این موضوع می شویم  که بسیاری از خدمات و کسب و کارها به صورت اینترنتی و آنلاین ارائه می شوند. دیگر نیاز به حضور افراد در محل فروشگاه نیست و محصولات با بالاترین کیفیت، درب منزل تحویل مشتری می گردد. عطاری ها نیز دیگر مثل گذشته فقط یک فروشگاه فیزیکی و محلی نبوده و هم اکنون مردم می توانند بهترین و با کیفیت ترین محصولات گیاهی و گیاهان دارویی را از عطاری های آنلاین تهیه نمایند. عطاری آنلاین عطارمارت یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در این زمینه می باشد که خدمات و محصولات متنوعی را در اختیار عموم مردم قرار داده است.

چه محصولاتی در عطاری آنلاین عطارمارت عرضه می شود؟

در عطاری آنلاین عطارمارت مجموعه ای از محصولات گیاهی و گیاهان دارویی برای فروش آماده شده است. الان خرید گیاهان دارویی برای تمامی مردم در سرتاسر کشور مهیا شده است تا با کمترین زمان بتوانند انواع گیاهان دارویی را خریداری نمایند و درب منزل تحویل بگیرند.

در ادامه این مقاله به معرفی انواع محصولات گیاهی موجود در این فروشگاه اینترنتی می پردازیم.

گیاهان دارویی:

یکی از مهم ترین دسته بندی های عطاری آنلاین عطارمارت، ارائه انواع گیاهان دارویی رایج و کمیاب می باشد. امروزه اکثر مردم از خواص و برتری های گیاهان دارویی آگاهی پیدا کرده اند. هر چند نباید به طور خود سرانه این گیاهان دارویی را مصرف نمود اما بسیاری از این گیاهان دارویی به دلیل آشنایی مردم با خواص و روش مصرف آن ها امکان مصرف در منزل را دارا می باشند.

یکی از مزیت های مهم عطاری آنلاین عطارمارت نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی مشابه، عرضه گیاهان دارویی و محصولات گیاهی نایاب و کمیاب بوده که در هر جایی یافت نمی شود. این گیاهان دارویی نایاب کاربردهای خاص خود را دارا می باشند که باید به طور صحیح و مجاز مصرف شوند.

دمنوش های گیاهی یکی از پرطرفدارترین گیاهان دارویی بوده که گنجاندن آن ها در رژیم غذایی و سبد غذایی خانواده ها می تواند تاثیر شگرفی در سلامت آن ها داشته باشد. استفاده از این دمنوش های گیاهی می تواند به خوبی خستگی ها و استرس های روزمره را از بدن دور نماید و به شادابی و سلامتی بدن کمک نماید.

از مهم ترین گیاهان دارویی رایج می توان به برگ آویشن، اسطوخودوس، چای ترش، بابونه، چای کوهی، گل گاوزبان و... و از گیاهان دارویی کمیاب می توان به انواع صمغ ها، مرمکی، بسباسه، کچوله، باریجه و... اشاره کرد.

ادویه جات:

بخش پرطرفدار دیگر عطاری آنلاین عطارمارت ارسال انواع ادویه جات به صورت آسیاب شده و ناساب می باشد. بنا به سلیقه مشتریان امکان ارسال به هر دو صورت وجود دارد. ادویه جات کاملا تازه بوده و از عطر و بوی آن کاملا مشخص هست و به راحتی می توانید از طریق سایت عطارمارت خریداری نمایید و با بسته بندی مناسب و کاملا بهداشتی درب منزل تحویل بگیرید.

از مهم ترین ادویه جات نیز می توان به ارائه انواع ادویه جات ترکیبی چون گرام ماسالا، کاری و همچنین سایر ادویه جات همچون زردچوبه، جوز هندی، دارچین، فلفل سیاه و قرمز و... اشاره کرد.

محصولات گیاهی شرکتی:

از بخش های عمده عطاری آنلاین عطارمارت ارائه انواع مختلفی از محصولات شرکتی و بسته بندی شده می باشد. این محصولات که از مجموع محصولات ده ها برند طب سنتی جمع آوری شده است این امکان را به شما می دهد تا در زمینه های مختلفی که نیاز به محصولات گیاهی دارید محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که حتما برای مصرف این محصولات باید با مشاور و متخصص طب سنتی صحبت کرده و توسط این افراد در ابتدا ویزیت شده و در نهایت با خرید این محصولات گیاهی از عطارمارت به سلامت خود کمک کنید.

محصولات گیاهی شرکتی در حوزه های مختلفی بوده و برای مقاصد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از آن ها برای فشارخون مناسب بوده و برخی دیگر برای قندخون مفید هستند. بیش از 10 کاربرد برای این محصولات در سایت در نظر گرفته شده است که از قسمت دسته بندی سایت می توانید به این محصولات مراجعه نمایید.

همچنین این محصولات گیاهی به شکل های متفاوتی همچون کرم های گیاهی، پمادهای گیاهی، قرص های گیاهی، شامپوها و صابون های گیاهی، معجون های گیاهی، روغن های گیاهی، عصاره های گیاهی و... در دسترس مشتریان می باشد.

تمامی محصولات از طریق سایت عطاری آنلاین عطارمارت به نشانی www.attarmart.ir قابلیت خریداری دارند.

چگونه می توانم به عطاری آنلاین عطارمارت اعتماد کنم؟

یکی از شیوه های شناسایی فروشگاه های اینترنتی معتبر، داشتن نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. عطاری آنلاین عطارمارت از اوایل شروع فعالیت، این نماد اعتماد را کسب نموده است.

تمامی بازدیدکنندگان و مشتریان محترم در صورت نارضایتی می توانند شکایات خود را در این سامانه به ثبت برسانند که زیر نظر سازمان صمت می باشد.

خوشبختانه از سال 96 تاکنون یک عدد شکایت هم در این سامانه به ثبت نرسیده است و مشتریان با خیال راحت می توانند اقدام به خرید نمایند.

همچنین برای ایجاد حس اعتماد بیشتر مشتریان برخی از ارسالی های مشتریان، رضایت مشتریان و... در اینستاگرام عطاری آنلاین عطارمارت منتشر کرده ایم.

فروشگاه اینترنتی عطارمارت دارای پایین ترین سقف خرید برای ارسال رایگان را دارا می باشد. مشتریان عزیز می توانند با خریدهای بیشتر از 150 هزار تومان مشمول ارسال رایگان به سراسر کشور شوند.

همچنین برای جلب رضایت بیشتر شما عزیزان این امکان فراهم شده است تا 7 روز پس از دریافت بسته در صورت نارضایتی از کیفیت محصول یا سایر موارد، امکان مرجوعی کالا و بسته وجود داشته باشد.