آیت‌الله علم‌الهدی: منکرات شرعیه، ریشه بی‌نظمی و ناامنی در کشور است

گروه سیاسی الف،   3990802089

امام جمعه مشهد با بیان اینکه منکرات شرعیه، ریشه بی‌نظمی و ناامنی در کشور است، گفت: در جامعه‌ای که ولنگاری از نظر گناه، حرام و بی‌عفتی در زن و مرد باشد، امنیت وجود ندارد.

آیت‌الله علم‌الهدی: منکرات شرعیه، ریشه بی‌نظمی و ناامنی در کشور است

به گزارش مهر، آیت الله سیداحمد علم الهدی امروز در سی‌وچهارمین هفته برگزار نشدن نماز جمعه در مشهد مقدس، گرایش جهانی به اسلام را بزرگ‌ترین سنگلاخ و چالش در مسیر جهان خواری استکبار دانست و گفت: از همین رو جریان استکبار با همه عوامل و مزدوران و تمام ظرفیت جهانی‌اش در تقابل با اسلام بر آمده است.

امام جمعه مشهد با تأکید بر ضرورت وحدت جوامع اسلامی در مقابل استکبار جهانی، افزود: این وحدت تا اندازه ای امروز محقق شده و می بینیم که رهبری جریان مقاومت و جبهه مقاومت در کشورهای مختلف برحسب آنچه که خود جوامع و جریان‌های مختلف اسلامی اعلام می‌کنند، با رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب ایران است.

وی با بیان اینکه منکرات شرعیه، ریشه بی‌نظمی و ناامنی در کشور است، افزود: در جامعه‌ای که ولنگاری از نظر گناه، حرام و بی‌عفتی در زن و مرد باشد، امنیت وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، محور مسئولیت نیروی انتظامی را حفظ نظم و امنیت جامعه و مقابله با منکرات شرعیه را یک راهبرد برای برقراری امنیت دانست و بیان کرد: نشاط و آزادی نسل جوان در بی بندوباری و فسق و فجور نیست. اگر نیروی انتظامی در مقابل این منکرات شرعیه مقاومت کرده و جامعه را از آلودگی پاک نگهدارد، می تواند نظم و امنیت را به وجود آورد وگرنه تمام فداکاری های این نیروی مقدس در مرزبانی‌های کشور بی‌فایده خواهد بود.

وی، جریان قدرت و ثروت را منشأ توسعه بی‌بندوباری دانست و گفت: این جریان می‌خواهد در برابر زور و زر و توانمندی اقتصادی که نامشروع برای خودشان به وجود آورده‌، کشور را کانون عشرت‌کده‌های حرام خود قرار دهد که نیروی انتظامی هم باید با این عامل و ریشه مبارزه کند و هم با آن مظاهر در صحنه جامعه.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: خوشخبتانه در سال‌ها و موقعیت اخیر، عزیزان ما از توفیقاتی برخوردار بودند که مقام معظم رهبری تحت عنوان قدردانی مردم متدین در مسئله مقابله با منکرات از این نیرو تقدیر کردند.