بهترین مرکز تعمیرات جاروبرقی و ماشین لباسشویی در تهران

گزارش بازرگانی،   3990801038

جاروبرقی و ماشین لباسشویی از جمله لوازم خانگی ضروری در منزل بوده که امروزه در همه خانه ها یافت می شود. شرکت های بزرگ دنیا به تولید انواع ماشین لباسشویی و جاروبرقی در مدل ها و برندهای مختلف می پردازند و هر روزه امکانات و فناوری های جدیدی به این دستگاه ها اضافه می شود. این دو وسیله معمولا استفاده زیادی در ساختمان ها داشته و حدودا هفته ای 4 تا 5 بار الی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل استفاده زیاد از این وسایل امکان خرابی و به وجود آمدن مشکلات مختلف در آنها وجود دارد. تعمیر وسایل برقی مختلف از جمله لباسشویی و جاروبرقی نیازمند تخصص بالایی بوده و قابل تعمیر توسط خود فرد نمی باشند، لذا نیاز است تا در صورت به وجود آمدن مشکل در این دستگاه از تعمیرکار با تخصص بالا استفاده نمود. در این مقاله بهترین مرکز تعمیرات جاروبرقی و ماشین لباسشویی در تهران معرفی شده است. در ابتدا نیاز است تا به مشکلات رایجی که در ماشین لباسشویی و جاروبرقی اتفاق می افتد پرداخته شود.

مشکلات رایج در جاروبرقی و نحوه برطرف کردن آنها

جاروبرقی از جمله لوازم خانگی نظافتی منزل می باشد که گاهی ممکن است مشکلات متعددی برای آن به وجود آید و نیاز به تعمیر داشته باشد. بسیاری از این مشکلات قابل برطرف شدن توسط خود شخص با استفاده از ترفندهایی ساده بوده و گاهی مشکلات جدی تر بوده و نیازمند حضور تعمیرکار می باشند.

  • کم شدن مکش از جمله مشکلاتی است که در انواع جاروبرقی در برندهای مختلف ممکن است به وجود آید که دلایل مختلفی برای آن وجود دارد. از جمله این دلایل می توان به مسدود شدن لوله جاروبرقی، پر بودن کیسه جاروبرقی، سوراخ بودن لوله خرطومی، کثیف بودن فیلترهای جاروبرقی، گیر کردن مو و پرز در قسمت برس یا پارویی جاروبرقی و خراب شدن موتور دستگاه اشاره کرد. برای رفع این مشکل در ابتدا باید کیسه جاروبرقی را تخلیه نموده و نسبت به عدم انسداد لوله ها و برس جاروبرقی اطمینان حاصل کرد. در صورتی که با بررسی این نکات مکش دستگاه افزایش نیافت نیاز است تا از یک تعمیرکار حرفه ای کمک خواست تا در صورتی که مشکل مکش مرتبط با موتور دستگاه می باشد آن را برطرف نماید.
  • خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی از مشکلات رایج دیگری است که بسیاری از کاربران از آن شکایت دارند. این مشکل ممکن است به علت روشن بودن بیش از حد دستگاه و داغ شدن موتور آن باشد که با خاموش شدن آن و گذشت مدتی زمان مشکل رفع شده و می تون مجددا از آن استفاده نمود. اما در صورتی که جاروبرقی پس از خاموش شدن دیگر روشن نشد امکان وجود مشکل در موتور آن وجود دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص مورد بررسی قرار گیرد.
  • صدای بیش از حد از جمله مشکلاتی است که بسیاری از افراد در هنگام جارو کردن با آن مواجه می گردند. وجود مقدار کمی صدا در طی جارو کشیدن طبعی بوده و جای نگرانی ندارد. اما زمانی که این صدا بسیار بلند و آزاردهنده می باشد نیاز است تا برای عیب یابی آن هر چه سریع تر اقدام نمود. ممکن است این صدای بلند به علت پر شدن کیسه و یا گیر کردن اجسام مختلف در لوله جاروبرقی باشد. علاوه بر آن امکان آسیب دیدن موتور نیز وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد.

مشکلات رایج دیگری نیز در جاروبرقی ها وجود دارند که اقدام خودسرانه جهت تعمیر آن می توان سبب مشکلات جدی تر شده و به دستگاه و خود شخص آسیب های بیشتری را وارد نماید. با توجه به این که در صورتی که جاروبرقی خراب شود نظافت منزل با مشکل مواجه می گردد نیاز است تا هر چه سریع تر برای یافتن مرکز تعمیرات جاروبرقی اقدام نمود.

مشکلات رایج در ماشین لباسشویی

وجود مشکلات مختلف در انواع ماشین های لباسشویی بسیار رایج بوده و در صورت برطرف نکردن آنها مشکلاتی را برای افراد به دنبال خواهد داشت. با توجه به حساسیتی که ماشین لباسشویی دارد نیاز است تا در صورت خرابی و وجود مشکل در آن حتما از تعمیرکار متخصص در این کار استفاده نمود.

  • روشن نشدن لباسشویی از مواردی است که ممکن است بارها با آن مواجه شده باشید. در صورت بروز این مشکل نیاز است تا در ابتدا اتصالات و دو شاخه لباسشویی را به دقت بررسی کرده و از وجود برق در آن مطمئن گردید. در صورتی که این موارد سالم بودند امکان خراب بودن استارت ماشین لباسشویی وجود دارد که باید توسط تعمیرکار لباسشویی برطرف گردد.
  • نچرخیدن ماشین لباسشویی پس از روشن کردن، از جمله مشکلاتی است که دلیل آن می تواند حجم زیاد لباس نسبت به ظرفیت دستگاه باشد که در این صورت باید میزان حجم البسه تنظیم گردد. علاوه بر آن امکان پاره شدن تسمه لباسشویی نیز وجود دارد که در این صورت باید تعمیرکار را خبر نموده تا نسبت به تعمیر و تعویض تسمه اقدام نماید.
  • عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی از مشکلاتی است که بسیار رایج بوده و بسیاری از افراد آن را تجربه کرده اند. دلیل این مشکل را می توان به گرفتگی شلنگ تخلیه لباسشویی، خراب بودن پمپ لباسشویی، گیر کردن یاتاقان ها در پمپ لباسشویی و استفاده زیاد از مواد شوینده نسبت داد. تمامی این موارد نیاز به حضور تعمیرکار جهت برطرف نمودن مشکل دارند.

علاوه بر مشکلات گفته شده خرابی های دیگری مانند لرزش و صدای بیش از حد، نشتی آب از ماشین لباسشویی، پخش نشدن موارد شوینده، تمیز نشستن لباس ها، وجود بوس بد در ماشین لباسشویی و غیره ممکن است در دستگاه به وجود آیند که به علت پیچیده بودن ساختار لباسشویی نیاز به تعمیر توسط تعمیرکار حرفه ای می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی و جاروبرقی در تهران

با توجه به این که لباسشویی دارای وزن بالایی بوده و جا به جایی آن مشکل به نظر می رسد و همچنین امکان آسیب بیشتر دستگاه با حمل آن به تعمیرگاه وجود خواهد داشت بهتر است تا به دنبال تعمیرکاری باشیم که امکان حضور در محل را داشته و در آنجا اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی نماید. شرکت تکنیک سرویس پارس یکی از بهترین تعمیرگاه های ماشین لباسشویی در تهران بوده که به تمامی نقاط تهران خدمات رسانی کرده و تعمیرکاران آن پس از انجام هماهنگی های لازم در محل حاضر شده و به تعمیر دستگاه می پردازند. علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی، این شرکت به تعمیر جاروبرقی در برندها و مدل های مختلف نیز پرداخته و قادر به عیب یابی و برطرف نمودن مشکلات دستگاه در کمترین زمان ممکن می باشد.

ویژگی های شرکت تکنیک سرویس پارس

شرکت تکنیک سرویس پارس به عنوان برترین مرکز تعمیر جاروبرقی و ماشین لباسشویی در تهران دارای ویژگی هایی می باشد که باعث جلب رضایت مشتریان شده است. این شرکت به انجام تعمیرات انواع لوازم خانگی نیز پرداخته و کیفیت بالایی را در انجام خدمات ارائه می دهد. برخورد تعمیرکاران با مشتریان بسیار مناسب بوده و به علت مهارت و تسلط بالایی که در انجام تعمیرات دارند از سرعت عمل بالایی برخوردار می باشند. امکان نوبت گرفتن به صورت آنلاین وجود داشته و می توان از طریق اینترنت و یا تلفن با کارشناسان شرکت صحبت نموده و پس از مطرح کردن مشکلات دستگاه خود در کمتر از 24 ساعت تعمیرکار مورد نظر را در محل داشته باشید.

انجام تعمیرات در محل باعث صرفه جویی زیادی در زمان شده و برای افرادی که شاغل بوده و وقت کافی در اختیار ندارند بسیار مناسب می باشد. ارائه گارانتی خدمات و گواهی اصالت قطعات توسط این شرکت باعث اعتماد مشتریان شده و هزینه ها نیز بسیار شفاف و بر طبق تعرفه تعیین شده دریافت می گردد.

تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیر جاروبرقی توسط تعمیرکاران با تجربه که دوره های آموزشی تعمیرات این دستگاه ها را گذرانده اند و با فیلترهای مختلف فنی و اخلاقی وارد شرکت شده اند صورت می گیرد و پس از پایان کار توصیه های لازم برای افزایش طول عمر دستگاه به مشتریان داده می شود و مواردی که امکان تعمیر و برطرف نمودن مشکل توسط خود فرد وجود دارد به وی گفته خواهد شد.