بلیط هواپیما کیش چارتری بخریم؟

گزارش بازرگانی،   3990801034

خرید بلیط هواپیما کیش از ره بال آسمان روشی مطمئن و راحت برای سفر به این جزیره زیبا و لذت بردن از مناظر دیدنی کیش است.

بلیط هواپیما کیش چارتری بخریم؟

انتخاب هواپیما برای سفر به برخی از مقاصد، انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای است. مانند مسافران جزیره کیش که ترجیح می‌دهند با خرید بلیط هواپیما کیش به این جزیره سفر کنند.

کیش را باید یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران ازلحاظ موقعیت اقتصادی و گردشگری دانست. مسافران زیادی سالانه راهی این جزیره می‌شوند که هواپیما به دلیل راحتی، ایمنی و سرعت، انتخاب اکثر مسافران است. برای آنکه درباره بلیط هواپیما کیش بیشتر بدانید، همراه این مطلب باشید.

انواع بلیط هواپیما کیش

هنگام خرید بلیط باید یکی از انواع بلیط هواپیما کیش را خریداری کنید که شامل بلیط سیستمی کیش، بلیط چارتر کیش و بلیط لحظه آخری کیش می‌شود. در ادامه به توضیح هر یک می‌پردازیم.

بلیط چارتر کیش

مسافران بسیاری برای سفر به کیش، بلیط چارتر کیش را خریداری می‌کنند؛ زیرا این بلیط را معادلی بر ارزان قیمتی می‌دانند. این طرز فکر شاید تا چند سال پیش درست بود؛ اما در حال حاضر چنین نیست و بلیط چارتر دارای نوسان قیمتی زیادی است.

بلیط‌های چارتر با پیش‌خریدکردن تمام بلیط‌های یک هواپیما توسط چارترکننده و در یک مسیر پروازی به وجود می‌آید. مسئولیت قیمت‌گذاری و فروش این بلیط دست آژانس چارترکننده است که همین امر سبب نوسان قیمتی بلیط چارتر می‌شود. به طور مثال در ایام مسافرخیز کیش مانند فستیوال‌های خرید، بلیط چارتر کیش  با افزایش قیمت مواجه است و در مقابل، در ایام کم مسافر و برای ترغیب مسافران به سفر، با قیمت ارزانتر به فروش می‌رسد.

بلیط سیستمی کیش

شما که در حال خواندن این نوشته هستید؛ می‌خواهید کی به کیش سفر کنید؟ طی چند روز آینده یا یکی‌دوماه بعد؟ اگر برنامه سفرتان را برای تعطیلاتی در چند ماه آینده چیده‌اید، همین الان بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش است. می‌دانید چرا؟ چون هر چه به تاریخ تعطیلات نزدک‌تر شوید، متقاضی خرید پرواز کیش نیز زیاد می‌شود و متناسب با افزایش تقاضا، قیمت بلیط افزایش می‌یابد. از این رو بهتر است خیال خود را با خرید بلیط سیستمی کیش راحت کنید. بلیط سیستمی، تنها بلیطی است که امکان خریدش از چندماه قبل از تاریخ پرواز توسط ایرلاین برای‌تان فراهم می‌شود و معمولاً قیمت آن در ابتدا کم و رفته‌رفته افزایش می‌یابد. ایرلاین، بلیط سیستمی را به‌صورت بی‌واسطه به شما می‎فروشد و قیمت بلیط‌های هر کلاس نرخی نسبت به کلاس نرخی دیگر متفاوت محاسبه می‌شود.

بلیط لحظه آخری کیش

اگر مسافر دقیقه 90 هستید، بلیط لحظه آخری کیش راه نجات شما است. مسافرانی که در لحظات آخر اقدام به سفر می‌کنند، می‌توانند بلیط لحظه آخری کیش را بخرند و با خیالی راحت به سفر بروند. بلیط لحظه آخری درواقع همان بلیط‌های چارتر و سیستمی هستند که به فروش نرفته‌اند و در همان روز اگر به فروش نرسند، سوخت می‌شوند. ازاین‌رو به بلیط لحظه آخری، بلیط روز هم گفته می‌شود. قیمت این بلیط را حجم و ترافیک مسافران مشخص می‌کند. در بازه‌های مسافرخیز، قیمت بلیط لحظه آخری گران می‌شود؛ اما در بازه‌های کم مسافر، ایرلاین‌ها و چارترکنندگان برای ترغیب مسافران به سفر، بلیط لحظه آخری را با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسانند.

شما در هر زمانی که قصد سفر به جزیره زیبا کیش را داشته باشید، می‌توانید با مراجعه به سایت ره بال آسمان بلیط هواپیما کیش را خریداری کنید.

بهترین قیمت بلیط هواپیما کیش

بهترین قیمت بلیط هواپیما کیش

همواره هنگام خرید بلیط هواپیما چالش قیمت وجود دارد و مسافران کیش به دنبال راهی برای پیداکردن بهترین قیمت بلیط هواپیما کیش هستند. قیمت بلیط هواپیما متأثر از عوامل گوناگونی است که بر محدوده قیمتی آن تأثیر می‌گذارد. این عوامل شامل:

  1. نوع بلیط (چارتر، سیستمی و لحظه آخری)؛
  2. کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس کلاس)؛
  3. فصل سفر (زمان اوج سفر یا زمان کاهش مسافران به کیش)؛
  4. فاصله مبدأ تا مقصد؛
  5. زمان پرواز می‌شوند.

بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما کیش

به نظر شما بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما کیش چه زمانی است؟ بیایید کمی روراست باشیم و این نکته را فراموش نکنیم که کیش یک شهر با موقعیت عالی اقتصادی، تفریحی و گردشگری است. از یک طرف منطقه آزاد تجاری این جزیره سبب شده تا تجار بسیاری برای معاملات کاریشان به‌صورت مداوم در این مسیر در رفت‌وآمد باشند. از سویی دیگر، مراکز خرید لوکس، مراکز تفریحی، سواحل و هزاران جذابیت دیگر، گردشگران را برای گشت‌وگذار به سمت این منطقه می‌کشاند. با این اوصاف می‌توان تصور کرد که مسیر پروازی کیش، همواره شلوغ بوده و تقاضا برای بلیط هواپیما کیش بالا باشد.

اما همیشه یک‌راه گریزی نیز است. برای آنکه بتوانید بلیط هواپیما کیش را ارزان بخرید، سفر خود را به ایام غیر تعطیل و ساعات پروازی خلوت موکول کنید.

چندراه حل برای خرید ارزان بلیط هواپیما کیش

روش های خرید ارزان بلیط هواپیما کیش

در ادامه چندراه حل برای خرید ارزان بلیط هواپیما کیش را به شما معرفی می‌کنیم تا سفر مقرون‌به‌صرفه‌ای را تجربه کنید:

  1. به این نکته در بالا هم اشاره کردیم. برای آنکه بلیط ارزان هواپیما کیش را بخرید، بهتر است در فصول کم‌مسافر سال، مانند تابستان یا ایام غیر تعطیل و وسط هفته به کیش سفر کنید. همچنین زمان پرواز خود را برای ساعت‌های صبح خیلی زود یا نیمه‌شب خریداری کنید؛
  2. برای سفر به کیش می‌توانید یکی از کلاس‌های پروازی اکونومی یا بیزنیسی را انتخاب کنید که تفاوت این دو در صندلی‌های بزرگ و راحت و همچنین خدمات ارائه شده در طول پرواز با یکدیگر است. مسلماً هرچه خواهان خدمات بیشتری باشید، باید بلیط هواپیما را گران‌تر بخرید؛
  3. اگر از برنامه سفری خود خبر دارید و این امکان وجود دارد که بلیط هواپیما کیش را از مدت‌ها قبل از پرواز خریداری کنید، بلیط سیستمی کیش گزینه مناسبی است. بلیط سیستمی در لحظات نزدیک پرواز دچار نوسان قیمتی می‌شود که هر چقدر زودتر خریداری شود بهتر است؛
  4. اگر در سفر کودک زیر 12 سال همراه خود دارید، هنگام خرید بلیط هواپیما کیش دقت کنید. زیرا در بلیط سیستمی، قیمت بلیط کودک کمتر از بزرگسال است؛ اما در بلیط چارتر، قیمت بلیط مسافر کودک با بزرگسال فرقی ندارد؛
  5. کنسلی و استرداد وجه موضوع دیگری است که مسافران باید هنگام خرید بلیط به آن توجه کنند. قوانین باطل‌کردن بلیط هواپیما با توجه به سیاست‌های هر ایرلاین و چارترکننده متفاوت است. پس قبل از خرید بلیط حتماً آن را مطالعه کنید تا اگر به طور ناگهانی مجبور به کنسلی شدید، به مشکل برنخورید؛
  6. بلیط لحظه آخری کیش را فراموش نکنید. قبل از خرید بلیط هواپیما، ابتدا لیست بلیط لحظه آخری را چک کنید. زیرا ممکن است قیمت‌های ارزان‌تری داشته باشند؛
  7. آیا می‌دانید که خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش تا چه اندازه به حفظ بودجه شما کمک می‌کند؟ در خرید اینترنتی شما انتخاب‌های بی‌شماری دارید که می‌توانید به‌راحتی مقایسه قیمتی انجام دهید و مقرون‌به‌صرفه‌ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید؛
  8. همه مسافران از دریافت کد تخفیف خوشحال می‌شوند؛ زیرا در خرید ارزان بلیط هواپیما به آن‌ها کمک فراوانی می‌کند. سایت ره بال آسمان با ارائه تخفیفات دوره‌ای مسافران خود را یک‌قدم به خرید مناسب بلیط هواپیما نزدیک می‌کند.

فرودگاه بین‌المللی کیش

با یکی از پررفت‌وآمدترین فرودگاه‌های ایران آشنا شوید. فرودگاه بین‌المللی کیش با انجام پروازهای روزانه و دوره‌ای در مسیرهای داخلی و بین‌المللی، سالانه مسافران زیادی را جابه‌جا می‌کند. این فرودگاه دارای دو ترمینال پروازهای داخلی و ترمینال پروازهای بین‌المللی است. ترمینال پروازهای داخلی از ساعت 6 صبح تا 12 شب مسافرگیری انجام می‌دهد و ترمینال پروازهای بین‌المللی شامل دو قسمت است. ترمینال شماره یک پروازهای خروجی و ترمینال شماره دو برای پروازهای ورودی است.

مسیر پروازی داخلی فرودگاه بین‌المللی کیش شامل شهرهای تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، بندرعباس، کرمان، اهواز، تبریز، یزد، همدان، بوشهر، رشت، کرمانشاه، ساری، کاشان، گرگان، جم، عسلویه، ارومیه و سنندج می‌شود.

مسیر پروازی خارجی فرودگاه بین‌المللی کیش شامل شهرهای دوبی و مسقط است.

ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند

ازجمله ایرلاین‌هایی که در مسیر پروازی کیش فعال هستند می‌توان به کیش ایر، ایران ایرتور، آتا، کاسپین، آسمان، کارون، ماهان، معراج، قشم، سپهران، تابان و زاگرس اشاره کرد.

مسیرهای پُرتردد پرواز کیش

در ادامه به معرفی مسیرهای پرتردد پروازی کیش می‌پردازیم.

بلیط هواپیما تهران کیش

سفر با هواپیما برای شهروندان تهرانی به مقصد کیش بسیار راحت‌تر از وسایل نقلیه‌ دیگر است. به همین خاطر بلیط هواپیما تهران کیش را خریداری می‌کنند و راهی سفر می‌شوند. لازم است مسافران اطلاعاتی را درباره مسیر پروازی تهران کیش بدانند؛
یک اینکه بلیط هواپیما تهران کیش در سه نوع چارتر، سیستمی و لحظه آخری ارائه می‌شود. دوم اینکه دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس در این مسیر وجود دارد. سوم اینکه پرواز از مبدأ فرودگاه مهرآباد به مقصد فرودگاه بین‌المللی کیش انجام می‌شود.

بلیط هواپیما مشهد کیش

جزیره کیش را باید مقصد محبوب شهروندان مشهدی برای سفر دانست. تفاوت آب‌وهوایی و داشتن مناظر زیبا خلیج‌فارس عامل محبوبیت این مقصد و خرید بلیط هواپیما مشهد کیش شده است. فاصله زمینی بین مشهد و کیش 1728 کیلومتر است که به‌صورت میانگین 17 ساعت و 50 دقیقه مسافت وجود دارد. در مقابل مدت زمان پرواز تنها یک ساعت و 50 دقیقه است که استفاده از هواپیما در وقت مسافران صرفه‌جویی شایان توجهی می‌کند.

بلیط هواپیما اصفهان کیش

مسیر هوایی، یکی از سریع‌ترین و راحت‌ترین راه‌های دسترسی مسافران اصفهانی به کیش و لذت‌بردن از این شهر بی‌نظیر است. مسافران با خرید بلیط هواپیما اصفهان کیش می‌توانند خود را بدون هیچ دغدغه‌ای به این جزیره برسانند.

یکی از عواملی که باید هنگام خرید بلیط هواپیما کیش به آن توجه کنید، قوانین و شرایط کنسلی و استرداد وجه است. هر ایرلاین و چارترکننده قوانین خاص خود را برای باطل کردن بلیط هواپیما وضع می‌کند که لازم است حتماً مطالعه شود تا چنانچه اگر مجبور به کنسل کردن شدید به مشکل برنخورید.

بلیط هواپیما شیراز کیش

اگر بخواهیم دو شهر جنوبی و محبوب در بین گردشگران را معرفی کنیم، باید سراغ شیراز و کیش برویم که سالانه حجم بالایی از مسافران بین این دو شهر جابه‌جا می‌شوند. بسیاری از مسافران با خرید بلیط هواپیما شیراز کیش، خود را به این جزیره زیبا می‌رسانند.

نکته مهمی که مسافران این مسیر پروازی باید برای خرید ارزان بلیط هواپیما کیش انجام دهند، ساعت و روز پرواز است. اگر بُعد گردشگری کیش را نادیده بگیریم، افراد زیادی برای بیزینس به کیش سفر می‌کنند و بلیط هواپیما کیش همیشه پر متقاضی است. به همین خاطر ساعات صبح زود یا نیمه‌شب و روزهای وسط هفته و غیر تعطیل برای خرید بلیط هواپیما شیراز کیش مناسب است.

بلیط هواپیما تبریز کیش

مسافت طولانی بین استان آذربایجان شرقی و جزیره زیبای کیش ایجاب می‌کند که مسافران این مسیر برای سهولت کار و صرفه‌جویی در وقت و هزینه از پرواز تبریز کیش استفاده کنند. همچنین برای تجربه یک سفر مقرون‌به‌صرفه و خاطره‌انگیز لازم است با روش خرید بلیط هواپیما ارزان تبریز کیش آشنا شوید. به همین منظور کارشناسان سایت ره بال آسمان در کنار شما هستند تا بهترین روش خرید بلیت پرواز تبریز کیش را به شما آموزش دهند.

روش‌های خرید بلیط هواپیما کیش

تابه‌حال بلیط هواپیما را به‌صورت اینترنتی خریداری کرده‌اید؟ یکی از روش‌های خرید بلیط هواپیما کیش که شما می‌توانید آن را امتحان کنید، روش اینترنتی است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ره بال آسمان، بلیط هواپیما کیش را در بستری امن و راحت بخرید.