دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در تبریز

گروه حوادث الف،   3990730139 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی ماموران، سارقان مغازه طلافروشی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در تبریز

به گزارش فارس از تبریز، سردار "حسین عبدی"  اظهار داشت: ظهر دیروز در پی سرقت از یک مغازه طلافروشی در شهرستان تبریز، دستگیری سارقان که با ورود به یک مغازه طلافروشی در شهرستان تبریز مقادیری طلاجات را به سرقت بردند در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در حین این سرقت متاسفانه یکی از رهگذران به علت تیراندازی سارقان جان خود را از دست داد و صاحب طلافروشی نیز مجروح شد، گفت: ماموران انتظامی بلافاصله اقدامات ویژه پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

عالی ترین مقام انتظامی در استان افزود: ماموران در کمتر از 24 ساعت با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند در این رابطه 3 مرد و یک زن را در شهرستان های استان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید؛ فیلم/سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در تبریز

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، طلاهای مسروقه و سه قبضه اسلحه کشف شده است، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار عبدی با اشاره به حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در برخورد با سارقان و اراذل و اوباش، گفت: در حال حاضر با اقدامات پلیس، دستگاه قضائی، نهادهای امنیتی و همکاری مردم امنیت خوبی در جامعه برای شهروندان برقرار است.