قیمت‌های عجیب اجاره‌بها در شمال تهران + جدول

  3990730116 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

گزارش پیش رو به بررسی مظنه اجاره بهای برخی از آپارتمان‌های شمال شهر تهران پرداخته است. برای مثال یک واحد آپارتمان ۱۰۹متری و ۴سال ساخت در فرمانیه به ۶۰۰میلیون تومان ودیعه و ۲۴میلیون و ۲۵۰هزار تومان اجاره نیاز دارد.

قیمت‌های عجیب اجاره‌بها در شمال تهران + جدول

اقتصادآنلاین نوشت: مبلغ تعیین‌شده برای ودیعه و اجاره، براساس متراژ، محل ساختمان، امکانات ساختمان و... متفاوت است. در شمال تهران نیز بازه قیمتی گسترده‌ای برای رهن و اجاره آپارتمان وجود دارد و نمی‌توان بازه دقیقی برای قیمت مسکن جهت اجاره این واحدها مشخص کرد.

باتوجه به اینکه قیمت مسکن در شمال تهران و منطقه یک بالاتر از سایر مناطق است، مظنه اجاره بها نیز در آن بالاتر از سایر نقاط تهران است.

برای مثال یک واحد آپارتمان ۱۰۹متری و ۴سال ساخت در فرمانیه به ۶۰۰میلیون تومان ودیعه و ۲۴میلیون و ۲۵۰هزار تومان اجاره نیاز دارد. واحدی ۵۹متری و ۱۶سال ساخت در زعفرانیه با ۱۰۰میلیون تومان ودیعه و ۷میلیون تومان اجاره، معامله شد.

یک واحد ۶۰متری در باغ فردوس با ودیعه ۴۰میلیون تومانی و اجاره‌بهای ۴میلیون و ۲۰۰هزار تومانی واگذار شد. همچنین یک واحد ۵۹متری در نیاوران به ۳۴۰میلیون تومان ودیعه و ۱۰میلیون و ۲۰۰هزار تومان اجاره نیاز دارد.

خانه‌ای ۱۶۰متری و ۲۴سال ساخت در تجریش، با ۲۰۰میلیون تومان ودیعه و ۲۶میلیون تومان در هر ماه اجاره داده شد. واحدی ۲۵۹متری و ۹سال ساخت در نیاوران با یک میلیارد و ۶۰۰هزار تومان ودیعه و ۵۱میلیون تومان اجاره در ماه واگذار شد.

برای یک واحد ۱۵۵متری و ۳۴سال ساخت در محمودیه ۳۰۰میلیون تومان ودیعه و ۲۱میلیون تومان اجاره در هر ماه پرداخت می‌شود. همچنین واحدی ۱۴۸متری در قلهک ۲۰۰میلیون تومان ودیعه و ۱۷میلیون تومان اجاره لازم دارد. یک واحد آپارتمان ۹۸متری در سعادت آباد با ۱۵۰میلیون تومان ودیعه و ۲۱میلیون تومان اجازه معامله شد.

یک آپارتمان ۱۴۹متری در ولنجک به ۲۰۰میلیون تومان ودیعه و ۳۹میلیون و ۳۰۰هزار تومان اجازه نیاز دارد. واحدی ۸۸متری و ۹سال ساخت در اوین با ۱۰۰میلیون تومان ودیعه و ۸میلیون و ۹۰۰هزار تومان اجاره، واگذار شد.