بهترین هتل های کیش برای اقامت با خانواده

گزارش بازرگانی،   3990728025

کیش جزیره‌ای زیبا در جنوب ایران است که به‌دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری متنوع بسیاری از افراد آن را برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند. کسانی که قصد ایرانگردی و بازدید از همه نقاط ایران را دارند، یکی از مهم‌ترین مناطقی که در اولویت سفرهای خود قرار می‌دهند کیش است. این جزیره فضایی مناسب برای سفرهای خانوادگی بوده و امکانات مناسب خانواده‌ها دارد. اگر شما قصد سفر خانوادگی به این جزیره را دارید، با ما همراه باشید تا با دو مورد از هتل‌ های کیش مناسب برای اقامت خانواده آشنا شوید. همچنین در این مطلب روش آسان و مطمئن برای رزرو هتل در کیش شرح داده خواهد شد.

هتل ستاره کیش

هتل ستاره یکی از هتل‌های خوش‌نام و باسابقه در کیش است که کار خود را از سال 1385 آغاز کرد. سال 1395 به‌منظور بهبود و افزایش خدمات به مهمانان ساختمان این هتل بهسازی شد. هتل ستاره دو طبقه دارد و در طبقات 42 اتاق تعبیه شده است. پس از بهسازی تعدادی اتاق به این هتل اضافه شد. از این هتل می‌توانید در کم‌ترین زمان به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید کیش بروید. یکی‌دیگر از دلایلی که هتل ستاره را برای اقامت‌های خانوادگی مناسب می‌کند، رفتار پرسنل آن با مهمانان است. پرسنل با نهایت ادب و احترام با مهمانان رفتار کرده و اقامتی عالی برای شما فراهم می‌کنند. اقامت برای کودکان زیر پنج سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس‌های هتل رایگان است.

امکانات هتل ستاره کیش

هتل ستاره از هتل‌های دو ستاره کیش است؛ اما بااین‌حال امکانات قابل‌قبولی را دراختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. به‌صورت مجزا در هر اتاق این هتل امکاناتی ازقبیل تلوزیون، یخچال، حمام، سرویس‌بهداشتی، مینی‌بار، اینترنت، دراور، کمد لباس، سیستم تهویه هوای مطبوع و... تعبیه شده است.

ساختمان این هتل فضاهایی مانند رستوران، کافی‌شاپ، لابی، فضای سبز و نمازخانه دارد که به‌منظور افزایش آسایش مهمانان ساخته شده‌اند. لابی هتل ستاره حدود 20 نفر ظرفیت دارد و در آن اینترنت نامحدود رایگان دراختیار مهمانان قرار می‌گیرد. امکانات دیگری مثل صرافی، دستگاه واکس‌کفش، اتاق چمدان، امکان رزرو خدمات تور و تهیه بلیط در لابی قرار دارد. در رستوران هتل فقط صبحانه سرو می‌شود و ظرفیت آن حدود 70 نفر است.

نشانی هتل ستاره

هتل ستاره بین میدان داریوش و سیری و روبروی هتل داریوش واقع شده است. این هتل با جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید کیش فاصله زیادی ندارد. نزدیک‌ترین پاساژها به هتل ستاره پردیس 1 و 2 و سارینا هستند. فاصله پلاژ آقایان با این هتل حدود 600 متر است.

هتل سان‌رایز

سال 1382 هتل سان‌رایز در کیش افتتاح شد. برای افزایش امکانات و ارائه بهتر خدمات در سال 1397 تغییراتی به‌منظور بهسازی روی ساختمان این هتل انجام شد. سان‌رایز چهار طبقه دارد که در این طبقات 61 واحد اقامتی قرار گرفته است. این هتل در بهترین نقطه از جزیره کیش قرار دارد و دسترسی آسان برای رفتن به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید کیش فراهم می‌کند. اگر قصد اقامت در هتل سان‌رایز را دارید، بد نیست بدانید که اتاق‌ها ساعت 12 تخلیه شده و پس از دو ساعت نظافت در ساعت 14 به مهمانان جدید تحویل داده می‌شوند. درادامه به بررسی امکانات این هتل می‌پردازیم.

امکانات هتل سان‌رایز

در اتاق و سوئیت‌های این هتل امکاناتی از قبیل مینی‌بار، مبلمان، تلوزیون، سیستم سرمایش و گرمایش، دمپایی، لوازم‌بهداشتی، پاورسنج، اینترنت، آباژور و سیستم اطفا حریق تعبیه شده است. مهمانان درصورت تمایل به استفاده از اینترنت و مینی‌بار باید هزینه آن را پرداخت کنند.

در ساختمان هتل سان‌رایز فضاهایی مانند نمازخانه، کافی‌شاپ، سفره‌خانه سنتی، رستوران، فضای سبز و لابی ساخته شده است. لابی هتل 70 نفر ظرفیت دارد و در آن لاندری، دستگاه واکس‌کفش، سرویس‌بهداشتی و تاکسی‌سرویس وجود دارد. ارائه خدماتی مانند تهیه بلیط، پذیرش 24 ساعته، تلفن، اینترنت رایگان و کرایه اتومبیل با رفتن به لابی ممکن خواهد بود. رستوران سان‌رایز با ظرفیت 100 نفر در طبقه اول این هتل قرار گرفته است و در آن امکان سرو غذاهای ایرانی و انواع فست‌فود وجود دارد.

نشانی هتل سان‌رایز

همان‌طورکه گفته شد این هتل سه ستاره در یکی از بهترین مناطق جزیره واقع شده است و همین موضوع سان‌رایز را نسبت به دیگر هتل های کیش در موقعیت خوبی قرار می‌دهد. لازم به‌ذکر است که این هتل نزدیکی پلاژ آقایان، مرکز بولینگ، کیبل اسکی و مراکز تجاری زیادی قرار دارد. هتل سان‌رایز روبروی مرکز تجاری پردیس 2 واقع شده است.

بهترین روش رزرو هتل کیش

باتوجه به گسترش فضای مجازی شرکت‌های زیادی برای ارائه خدمات غیرحضوری سفر تاسیس شده‌اند که باسابقه‌ترین آن‌ها علی بابا است. این شرکت در سال 1393 کار خود را آغاز کرد و می‌توانید برای رزرو بلیط، هتل و تور به آن مراجعه کنید. اگر قصد اقامت در هتل های کیش را دارید می‌توانید به سایت علی بابا رفته و هتل موردنظر خود را رزرو کنید.

در این مطلب دومورد از بهترین هتل‌های کیش برای اقامت خانوادگی را به شما معرفی کردیم و در آخر روشی برای رزرو هتل کیش را شرح دادیم که با استفاده از آن می‌توانید هتل مناسب با شرایط خود را برای اقامت در این جزیره انتخاب کنید. اگر تجربه سفر به جزیره کیش و بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن را داشتید، نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین