سخنگوی سپاه: در تقویت بنیه دفاعی به مراحل بسیار خوبی رسیدیم

گروه سیاسی الف،   3990727089

سخنگوی سپاه گفت: به فضل الهی در طول این سال‌هایی که فرصت داشتیم بعد از دفاع مقدس، با تلاش و حرکت جهادی فرزندان این ملت توانستیم در تقویت بنیه دفاعی کشور، به مراحل بسیار خوبی برسیم.

سخنگوی سپاه: در تقویت بنیه دفاعی به مراحل بسیار خوبی رسیدیم

به گزارش میزان، سردار رمضان شریف با اشاره به فناوری‌های حوزه دفاعی کشور، گفت: فرایندی را از محدودیت‌ها و امکانات اولیه‌ای که در دوران دفاع مقدس داشتیم، طی کردیم؛  بعد از سال‌ها تلاشی که در این عرصه توسط دانشمندان و متخصصین ما در مجموعه هوافضای سپاه و وزارت دفاع و مجموعه تحقیقات صنعتی دفاع داشتیم، خوشبختانه برای همه جوانان ما بسیار امیدواری و اعتماد به نفس ایجاد می‌کند که ما از کجا شروع کردیم.

شریف ادامه داد: به فضل الهی در طول این سال‌هایی که فرصت داشتیم بعد از دفاع مقدس، با تلاش و حرکت جهادی فرزندان این ملت توانستیم در تقویت بنیه دفاعی کشور، به مراحل بسیار خوبی برسیم.

سخنگوی سپاه تأکید کرد: گشایش در حوزه پهبادی، موشکی و راداری در این نمایشگاه[پارک ملی هوافضای سپاه] در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

شریف تصریح کرد: ان‌شاءالله ابعاد مختلف این فرایند توانمندی در  نمایشگاه پارک ملی هوا فضا، هم می‌تواند در معرض دید اصحاب رسانه هم باشد، و آن‌ها هم از این نمایشگاه گزارشاتی منعکس کنند که بسیار شوق انگیز و امید آفرین برای مردم عزیز ما و دوست داران انقلاب اسلامی باشد؛ به فضل الهی موجب یأس دشمن در طراحی های شیطانی می‌شود که علیه کشور ما دارد.