کمال خرازی: توهین‌های ترامپ مردم ایران را متحدتر می‌کند

گروه سیاسی الف،   3990720084 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رییس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه اظهارات اخیر ترامپ عمق درنده‌خویی رییس‌جمهور آمریکا را به خوبی نشان داد، تاکید کرد: این توهین‌ها نه تنها تاثیری در رسیدن دولت آمریکا به اهدافش ندارد بلکه ملت ایران را در راستای مقاومتی که باید داشته باشند، متحدتر و آگاه‌تر خواهد کرد و موجب می‌شود آنها بهتر از گذشته در برابر زورگویی‌های آمریکا بایستند.

کمال خرازی: توهین‌های ترامپ مردم ایران را متحدتر می‌کند

«سید کمال خرازی» در گفت‌وگو با ایرنا، درباره تحریم ۱۸ بانک ایرانی از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت: نیت آمریکا با اعمال تحریم‌های جدید و فشار مضاعف آن است که ایران را به زانو دربیاورد. آنها در این چارچوب سیاست فشار حداکثری را علیه ایران در پیش گرفتند، از برجام خارج و تحریم‌ها را اعمال کردند و حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه علیرغم همه توطئه‌ها و فشارهای آمریکا، ایران به زانو درنیامده است، اظهار داشت: هر فرد خارجی که به ایران بیاید، مشاهده می‌کند زندگی در جریان است و هر جنس، کالا و وسیله‌ای که مورد نیاز مردم باشد، در بازار وجود دارد هرچند که گرانی وجود دارد و مردم فشار اقتصادی را تحمل می‌کنند.

هدف کاخ سفید فروپاشی ایران و نظام بود

 وزیر اسبق امور خارجه با بیان اینکه هدف آمریکا فراتر از تحمیل فشارهای اقتصادی بر ملت ایران بوده است، تصریح کرد: هدف کاخ سفید در خروج از برجام، اعمال تحریم‌ها، در پیش گرفتن سیاست فشار حداکثری و توطئه‌های مختلف این بوده است که ایران و نظام جمهوری اسلامی با فروپاشی روبه‌رو شود که خوشبختانه با ایستادگی مردم، کاخ سفید به هدف شوم خود نرسید.

به گفته خرازی، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به زودی برگزار می‌شود و دست دولت این کشور در عرصه سیاست خارجی خالی است و به همین خاطر، ترامپ دست به اقدامات تبلیغاتی با هدف مصرف داخلی می‌زند.

توهین ترامپ نشانه عصبانیت او از نرسیدن به اهدافش درباره ایران است

وی ادامه داد: آنچه اهمیت دارد، ایستادگی مردم ایران است و ان‌شاالله در مقابله با زورگویی‌ها و یکجانبه‌گرایی آمریکا به هدف خود می‌رسیم و نمی‌گذاریم آنها به هدف خود برسند.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی درباره توهین و تهدید اخیر رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران خاطرنشان کرد: توهین ترامپ نشانه عصبانیت و ناخرسندی او از ناکارامدی تحریم‌ها و نرسیدن به اهدافش درباره ایران است.

توهین ترامپ عمق درنده‌خویی رییس‌جمهور آمریکا را نشان داد

خرازی با بیان اینکه صحبت‌های ترامپ در اتحاد و وحدت بیشتر ملت ایران موثر است، ابراز داشت: وقتی ترامپ به یک ملتی توهین و جسارت کند، این توهین و بی‌احترامی موجب افتراق نمی‌شود بلکه مردم از هر جناح، نگرش و گرایشی که باشند، متحدتر می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه اظهارات اخیر ترامپ عمق درنده‌خویی رئیس‌جمهور آمریکا را به خوبی نشان داد، عنوان کرد: این توهین‌ها تاثیری در رسیدن دولت آمریکا به اهدافش ندارد بلکه ملت ایران در راستای مقاومتی که باید داشته باشند، متحدتر و آگاه‌تر خواهد کرد و موجب می‌شود آنها بهتر از گذشته در برابر زورگویی‌های آمریکا بایستند.