خلیل‌زاده: آقایان ۵۰ میلیارد بدهی ایجاد کردند/ کنعانی‌زادگان به مددی زنگ زد

گروه ورزشی الف،   3990716138

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ما آمدیم و به جایی رسیدیم که به جای درآمد نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان بدهی روی دست باشگاه به جای گذاشتیم و وقتی کسی می‌گوید این بدهی است و درآمد نیست، پس از باشگاه دفاع می‌کند.

خلیل‌زاده: آقایان ۵۰ میلیارد بدهی ایجاد کردند/ کنعانی‌زادگان به مددی زنگ زد

به گزارش ایسنا، اسماعیل خلیل‌زاده درباره انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید استقلال اظهار کرد: ما تا این لحظه سرمربی‌مان را اعلام نکرده بودیم. البته آقای نامجومطلق سرمربی ما بود و در بازی‌هایمان روی نیمکت حضور داشت. از فرهاد مجیدی که تیم را در بحران در دست گرفت و تا نائب قهرمانی رساند تشکر می‌کنم. بعد از مجیدی از نامجومطلق هم تشکر می‌کنم چراکه ایثار کرد و تیم را به عهده گرفت. از بازیکنان و کاپیتان تیم هم تشکر می‌کنم. امشب کسی سرمربی تیم شده است که سال‌ها کاپیتان تیم بوده و ضمن این که زحمت‌های زیادی کشیده، به خانه خودش آمده است. ان‌شاءالله بتواند تیم را به جایگاه خودش برساند.

خلیل زاده درخصوص صحبت‌هایی مبنی بر این که پول استراماچونی به حساب او واریز شد و او نیز دستمزد استراماچونی را پرداخت نکرد، گفت: اگر یادتان باشد حدود چند ماه پیش درباره ۸۸ هزاریورو صحبت کرده بودم. من بلافاصله به باشگاه نامه زدم که اسناد مالی که در حساب من جاری است را ابلاغ کنند. بر همین اساس من دو هزار یورو هم روی این مبلغ گذاشتم و ۹۰ هزار یورو به باشگاه استقلال پرداخت کردم و سندش در همین باشگاه است.

او ادامه داد: اکنون از سرپرست باشگاه که صدای مرا دارد می‌ شنود می‌خواهم این اسناد را روز شنبه در اختیار کلیه رسانه‌ها قرار دهد. حتی در زمانی که من سرپرست بودم و غیر از آن هم اگر منابعی آورده‌ام هم به استحضار همه هواداران و رسانه‌ها برسانند.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص این که حدادیان با حضور فکری در استقلال مخالف است، عنوان کرد: آقای حدادیان و آقای امیری یک استقلالی هستند و فکر نمی‌کنم مشکلی در این خصوص به وجود بیاید. به زودی این مشکل هم حل می‌شود چرا که از لحاظ قانونی تخلفی را انجام ندادیم ولی از لحاظ دوستانه حتما در یکی دو روز آینده نشست برگزار خواهیم کرد. با آن‌ها تماس تلفنی هم داشتیم و آقای نظری عضو هیات مدیره باشگاه با او صحبت کرده بود. من هم شنبه یا یکشنبه هفته آینده نشستی را با مدیران باشگاه نساجی برگزار خواهم کرد چرا که دوستان نزدیک ما هستند و مشکلی وجود نخواهد داشت.

او درباره پنجره بسته نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال گفت: متاسفانه تیم قبل از این که به مسابقات آسیایی اعزام شود، این اتفاق برایش افتاده بود و نتوانستیم از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم. متاسفانه تا این لحظه حل نشده است و من فکر می کنم با تلاشی که هیات مدیره دارد انجام می‌دهد، خیلی زود این مشکل را حل می‌کنیم و باید هم حل شود.

خلیل زاده در پاسخ به سوالی درباره کسب مجوز حرفه ای باشگاه استقلال بیان کرد: امشب تا فردا مساله مجوز حرفه‌ای باشگاه حل می‌شود. همین الان هم باتوجه به توضیحاتی که آقای مددی به من داد، فکر می‌کنم این موضوع هم تا ۹۰ درصد حل شده است. آقای کنعانی زادگان همین الان به آقای مددی زنگ زده بود و داشتند با هم صحبت می‌کردند. من در جریان این مساله هنوز نیستم.

او درباره تکلیف قرارداد بازیکنان گفت: در مورد بازیکنان اطلاع زیادی ندارم چرا که مسئول اجرایی نبودم. مدیرعامل قبلی این موضوع را می‌داند اما آن چیزی که من می‌دانم اکثرشان قراردادشان را بستند به جز روزبه چشمی که در قطر است و نمی‌دانم قرارداد بسته یا خیر. اما در رابطه با بازیکنان دیگر بعد از حل شدن مساله بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی ما حل شود، قراردادشان حل می شود. این باشگاه با بازیکنان قبلی و فعلی می‌تواند تیم بسیار خوبی را به زمین بفرستد و بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی در خصوص هجمه زیادی که در فضای مجازی علیه او وجود دارد، گفت: من نباید درخصوص قراردادهای بازیکنان امضایی بزنم. اساسنامه می‌گوید در قراردادها مدیرعامل اختیار تام دارد اما قراردادهای کارگزاری که برای باشگاه تعهد ایجاد می‌کند را یکی از اعضای هیات مدیره باید امضا بزند و صرفا آن هم من نیستم. این مساله کذب است که خلیل زاده پای قرارداد بازیکن ها را امضا نکرده است و این یک اشتباه بسیار بزرگ است. از آن طرف هم اختلاف سلیقه وجود دارد اما این که دشمنی وجود داشته باشد هم واقعا این مساله نبود. ما آمدیم و به جایی رسیدیم که به جای درآمد نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان بدهی روی دست باشگاه به جای گذاشتیم و وقتی کسی می گوید این بدهی است و درآمد نیست، پس از باشگاه دفاع می‌کند. تخریبی وجود ندارد و خلاصه واقعیتها بالاخره رو می‌شود.

او در پایان اضافه کرد: در این چند روز همه هواداران ناراحت بودند. یک نشست خبری حتما برگزار خواهم کرد و تک تک سوال‌های پیشکسوت‌ها و هواداران را جواب می‌دهم و از همینجا از همه هواداران و بازیکنان تشکر می‌کنم که صبوری کردند. از وریا غفوری که می‌خواست تیم را تمرین دهد و از همه مسئولان اجرایی و از محمود فکری تشکر می‌کنم.