تماس عربستانی‌ها با وکیل برانکو

گروه ورزشی الف،   3990714073 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

وکیل برانکو می‌گوید بعد از جریان شکایت النصر عربستانی‌ها با او تماس گرفته اند تا بیشتر در جریان پرونده برانکو قرار بگیرند.

تماس عربستانی‌ها با وکیل برانکو

به گزارش مهر، در حالی که گفته می‌شود رای شکایت النصر از پرسپولیس قرار است فردا اعلام شود اما وکیل برانکو ایوانکوویچ که در جریان پرونده سرمربی سابق سرخ‌ها قرار دارد خبر از تماس خبرنگاران عربستانی با او برای کسب اطلاعات داده است.

داریو بوشیچ در این خصوص گفته است: «حکم فیفا به طور شفاف درباره جزئیات آن توضیح داده است. باشگاه پرسپولیس بارها اعلام به پرداخت پول کرد اما این اتفاق تا این لحظه هم به طور کامل نیفتاده است. فیفا هم رای داد که پرسپولیس از ۱۲ سپتامبر میلادی (۲۲ شهریورماه) نمی‌تواند بازیکنی را جذب کند.»

وی در ادامه یادآور شد: به خبرنگاران عربستانی هم همین را گفتم. ما منتظر پول بودیم اما پرسپولیس نداد. فیفا هم رای داد. من نمی‌دانم پرسپولیس چه بازیکنانی را گرفته است اما می‌دانم آنها قبل از برانکو محروم نبوده‌اند. حکم فیفا نیز به صراحت و وضوح در جمله‌ای اعلام کرده است که از تاریخ ارسال حکم، محکومیت پرسپولیس در فیفا لحاظ می‌شود.

وکیل برانکو در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیس تخلف کرده است یا خیر تاکید کرد: من در جریان جزئیات چگونگی بازیکنانی که گرفته‌اند نیستم اما کاملاً شفاف در حکم فیفا هست که آنها نباید از ۱۲ سپتامبر به بعد اقدام به جذب بازیکن کنند.

گفته های وکیل برانکو البته دارای یک تناقض است. زمان ارسال حکم  ۲۲ مرداد بوده  و زمان اجرای حکم ۲۲ شهریور ماه بوده است.