پیام مقتدی صدر به گروه‌های مسلح عراقی

گروه جهان الف،   3990709101

رهبر جریان صدر امروز (چهاشنبه) پیامی به گروه‌های مسلحی که نسبت به حمله به نیروهای آمریکایی حاضر در عراق تهدید کرده‌اند، ارسال کرد.

پیام مقتدی صدر به گروه‌های مسلح عراقی

به گزارش شفقنا به نقل از الفرات، مقتدی صدر در سلسله توییت هایی نوشت: مقاومت را به معامله و پیمانکاری تبدیل نکنید. بیایید پارلمانی و بین المللی به حضور آنها پایان دهیم.

صدر افزود: لوله سلاح خود را که به سمت دشمن‌مان و دشمن اشغالگرتان نشانه رفتید، به سمت سینه های برادرانتان و مردمتان برنگردانید.

وی افزود: وجهه خود را حفظ کنید. من کسی نستیم که با اشغالگر سازش کنم یا از تهدید و ارعابش بترسد اما نیروهای خارجی می خواهند به عراق ما، امنیت، ثبات و حاکمیت آن ضربه بزنند.

رهبر جریان صدر در ادامه نوشت: همه آنچه می خواهم، حفظ وجهه مقاومت و جهاد در عراق عزیز ماست و اینکه مقاومت عراق نه شرقی و نه غربی باقی بماند.

صدر خاطرنشان کرد: برادارنم! من اولین کسی بودم که با حضور آمریکایی غاصبگر اراضی عراق مقاومت کرد و پسر کسی هستم که از مسجد کوفه فریاد «هرگز هرگز آمریکا» سر داد.

رهبر جریان صدر در ادامه نوشت: بیشتر شما زیر لوای من و تحت فرمان من با اشغالگران مقاومت کردید در حالی که امروز به جهاد و مقاومت من شک می کنید؟ برادرانم به شما توصیه می کنم که مقاومت را به معامله و جهاد را به سیاست تبدیل نکنید. مردم را در معرض جنگ و بمباران قرار ندهید.

صدر تصریح کرد: بیاید به طرق قانونی به حضور نظامی اشغالگران پایان دهیم.

رهبر جریان صدر افزود: امیدوام از برخی گروهها و فرماندهانی که از آتش نافرمانی و تکبرشان علیه خود و عراقمان سوختید، اطاعت نکنید. سخن حق را بگویید که اکثر شما در مکتب آل صدر تربیت شده اید.