پاتک کوبنده و رسانه‌ای حزب الله به نمایش نتانیاهو

گروه جهان الف،   3990709003

رسانه های لبنانی و سایر رسانه های مستقر در بیروت به دعوت حزب الله لبنان در محل ادعایی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حاضر شدند.

پاتک کوبنده و رسانه‌ای حزب الله به نمایش نتانیاهو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از بیروت، رسانه های لبنانی و سایر رسانه های مستقر در بیروت به دعوت حزب الله لبنان در محل ادعایی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حاضر شدند. محلی که نتانیاهو ادعا می کرد در آن موشک ساخته می شود انباری است که ضایعات آهن نگهداری می شود.
در کمتر از یک ساعت پس از ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر کشف انبار موشک‌های حزب الله و نمایش نقشه آن در ارتباط تصویری با سازمان ملل، خبرنگاران رسانه‌ها به دعوت سیدحسن نصرالله به محل مورد نظر رفتند و آزادانه از درون و بیرون آن تصویر گرفتند.
رسانه‌های لبنانی و سایر رسانه‌های مستقر در بیروت به دعوت حزب الله لبنان در محل ادعایی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حاضر شدند محلی که وی ادعا می‌کرد در آن موشک ساخته می‌شود انباری است که ضایعات آهن نگهداری می‌شود.
 

شبکه تلویزیونی المیادین نیز در گزارشی ، تصاویری از محلی که نتانیاهو مدعی شده بود انبار موشکی حزب الله لبنان در منطقه جناح است پخش کرد.
خبرنگار المیادین تصاویری از مکان پخش کرده و اظهار داشت اینجا یک کارگاه آهن بری است. حزب الله پس از سخنرانی نتانیاهو سریعاً امکان بازدید از مکان مورد ادعای نتانیاهو را فراهم کرد و اینگونه ضمن آنکه دروغ بودن ادعاهای نتانیاهو را ثابت کرد، با سرعت عملی که برای بازدید از این مکان از خود نشان داد ادعای انتقال موشک ها از این مکان به مکان دیگر را از دست بهانه جویان گرفت.

 
دروغ‌های سریالی نتانیاهو پایان ندارد! این بار سید حسن نصرالله دست او را رو کرد
ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد: اینجا محل انفجار دوم است. اینجا منطقه جناح بیروت است. درست در مجاورت فرودگاه بین المللی بیروت. در اینجا، حزب الله یک انبار تسلیحاتی مخفی دارد. این انبار تسلیحاتی در فاصله بسیار اندکی از یک شرکت گاز قرار دارد. این موشک است. یک وسیله انفجاری. من می‌خواهم به مردم منطقه جناح بگویم باید همین الان کاری بکنید.
  

 
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود درباره تحولات منطقه گفت: لحظاتی پیش از اینکه سخنرانی من شروع شود نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای تحریک ملت لبنان علیه حزب الله مدعی شد حزب الله در مکانی واقع در میان بیروت و ضاحیه جنوبی موشک انبار می‌کند و این مکان نزدیک به پمپ گاز است. امشب محلی که نتانیاهو به آن اشاره کرده رفته و از آنجا دیدن کنند. ما به تمامی رسانه‌ها اجازه می‌دهیم که وارد این تاسیسات شده و آنچه در آن است مشاهده کنند و بر همه دنیا دروغ نتانیاهو مشخص شود.