واکنش وزارت خارجه به ادعای عربستان علیه ایران

گروه سیاسی الف،   3990708071

سعید خطیب‌زاده گفت: اتهامات اخیر مسئولان سعودی به جمهوری اسلامی ایران، در امتداد مواضع بی اعتبار و تکراری این کشور طی سال‌های گذشته است.

واکنش وزارت خارجه به ادعای عربستان علیه ایران

به گزارش الف، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعای واهی عربستان سعودی در کشف گروه تروریستی منتسب به جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اتهامات اخیر مسئولان سعودی به جمهوری اسلامی ایران، در امتداد مواضع بی اعتبار و تکراری این کشور طی سال‌های گذشته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه گفت: حاکمان سعودی با کنار گذاشتن عقلانیت سیاسی، و این بار در قالب نمایشی دست چندم، پرونده‌سازی دروغین علیه ایران را به عنوان حربه‌ای برای انحراف افکار عمومی و روشی برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات شکست خورده خود برگزیده‌اند.

خطیب زاده در پایان تصریح کرد: اتهام زنی‌های تکراری، کلیشه‌ای و بی ارزش حاکمان سعودی، راهی نیست که عربستان را به مقصد برساند و توصیه ما این است که عربستان سعودی به جای سناریونویسی‌های بی ارزش و سفارشی، مسیر صداقت و حکمت را انتخاب کند.

** سخنگوی امنیت کشور عربستان سعودی امروز سه‌شنبه مدعی شد که یک گروه ۱۰ نفره دستگیر کرده‌اند که اعضای آن در ایران آموزش دیده‌اند. (اینجا)