جدال جو بایدن و ترامپ بر سر لاتاری

گزارش بازرگانی،   3990708048

این روزها که در تب و تاب ثبت نام لاتاری گرین کارت امریکا قرار داریم و از طرفی به انتخابات ریاست جمهوری امریکا نزدیک می شویم، افراد به دنبال آگاه شدن از برنامه انتخاباتی هر دو کاندیدا در زمینه لاتاری هستند و نگرانی هایی بابت آنکه انتخاب هر یک از این دو کاندیدا، چه دونالد ترامپ و چه جو بایدن چه تاثیری بر ثبت نام لاتاری، سرنوشت برندگان و یا حتی گرین کارت خواهد گذاشت، دارند. اگر شما هم به دنبال چنین اطلاعاتی هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

اول از همه به بررسی موضع دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی و نامزد حزب جمهوری خواه می پردازیم. از سال 2017 که ترامپ در رأس کار دولت ایالات متحده امریکا قرار گرفت، به بهانه آنکه قرعه کشی لاتاری بسیار آسان و ساده بوده و هر کسی با هر سنی و هر سطح سواد و تمکن مالی امکان مهاجرت به امریکا را خواهد داشت و این امر به دولت امریکا ضرر خواهد رساند در صدد حذف لاتاری بوده است. با این وجود از آن زمان تاکنون، علی رغم لابی گری های خودش و حزبش در کنگره و مجلس سنای امریکا نتوانسته است نظر مثبت نمایندگان کنگره را نسبت به این موضوع جلب نماید و لاتاری با وجود همه کارشکنی های دولت ترامپ هر سال بدون هیچ مشکلی انجام می شود و افراد زیادی از سراسر دنیا از این طریق، گرین کارت و ویزای ایالات متحده را کسب می نمایند.

اما در طرف دیگر، نامزد حزب دموکرات، جو بایدن قرار دارد که از لاتاری به عنوان لازمه ای که منجر به تقویت و پویایی سیستم مهاجرتی امریکا خواهد شد، نام می برد و بارها اعلام کرده است که به دنبال حفظ سیستم فعلی لاتاری است.  وی با نقد موضع ترامپ نسبت به این موضوع و متهم کردن او به زیر سئوال بردن و کم ارزش جلوه دادن لاتاری افزود: این قرعه کشی سالانه راهی برای مهاجرت 55 هزار نفر از کشورهایی که مهاجرین کمتری به امریکا دارند را فراهم می کند و از این طریق به اقتصاد ایالات متحده کمک می کند و خاطر نشان کرد که در صورت برنده شدن در انتخابات با حفظ ارزش های بنیادی این موضوع، شرایطی به وجود خواهد آورد که افراد از هر کشوری شانس این را داشته باشند که به امریکا مهاجرت کنند و از خدمات شهروندی امریکا برخوردار شوند.

پس از بررسی موضع هر دو کاندیدا نسبت به این موضوع نتیجه میگیریم که اگر هر کدام از آنها انتخاب شوند، در نحوه برگزاری قرعه کشی لاتاری گرین کارت امریکا تاثیر چندانی نخواهد گذاشت زیرا همانطور که پیشتر از این بدان اشاره شد، مجلس سنا و کنگره امریکا حامی لاتاری بوده و بارها اعلام نموده اند که لاتاری حذف شدنی نیست. تنها تغییری که دونالد ترامپ توانست بر روند لاتاری اعمال کند این بود که سخت گیری ها را برای انتخاب افراد بعد از برنده شدن در لاتاری بیشتر نماید. با اینحال شما با مشورت با کارشناسان خبره و مجرب در این زمینه و با آگاهی از کلیه راه های موجود می توانید به راحتی از کلیه موانعی که ترامپ برای برندگان لاتاری به وجود آورده است رد شوید و گرین کارت امریکا دریافت نمایید. بنابراین اینکه شما از کجا ثبت نام می نمایید و با چه افرادی در این زمینه مشورت می نمایید بسیار اهمیت دارد.

کارت سبز یک مجموعه معتبر و رسمی بوده که با کسب کلیه مجوزهای لازم در این زمینه امور مربوط به لاتاری را از زمان ثبت نام تا مرحله اخذ ویزا انجام می دهد و شانس متقاضیان را چنین برابر می نماید. زیرا با ثبت نام در کارت سبز، اطلاعات شما در همان ابتدا توسط کارشناس مهاجرت بررسی می شود و در صورت نقص به شما اطلاع داده خواهد شد. همچنین با مشاوره و پشتیبانی تلفنی تمام وقت به کلیه سئوالات شما عزیران در این زمینه پاسخ داده می شود. در واقع می توانید از طریق کارت سبز کاملا آگاهانه و بدون هیچ گونه مشکل و نقصی روند امور مربوط به لاتاری خود را پیش ببرید. لازم به ذکر است شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری از این مجموعه ثبت نام نمایید و شانس خود را برای گرین کارت امریکا امتحان نمایید تا از مزایای بیشمار آن برخوردار شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در مورد لاتاری به سایت کارت سبز به نشانی https://www.cartesabz.net/ مراجعه نمایید.