سریال «هومن سیدی» از آبان می آید؟/ فرجی: «قورباغه» فعلا پروانه نمایش ندارد

گروه اجتماعی الف،   3990707014

در حالی که روابط عمومی سریال «قورباغه» اعلام کرده که این سریال از آبان ماه توزیع خواهد شد؛ اما مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی می گوید این اثر فعلا پروانه نمایش ندارد.

به گزارش فارس، سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدى و تهیه کنندگی علی اسدزاده تولید شده و علی رغم اینکه قرار بود سریال در تابستان توزیع شود، انتشار آن به تعویق افتاد و حالا مطلبی با موضوع اختلاف میان تهیه کننده سریال «قورباغه» با سرمایه‌گذار آن منتشر شده که در آن آمده رقمی بین 15تا 18میلیارد تومان برای ساخت این سریال هزینه شده ولی در روزهای پایانی کار، این اختلاف بر سر پلتفرم‌ ارائه دهنده و درصد مالکیت سریال پیش آمده است.

**تکذیب از سوی سازندگان

پس از انتشار این مطلب، روابط عمومی سریال در مطلبی آن را تکذیب کرد و اعلام کرد: خبر منتشر شده راجع به سریال قورباغه سراسر دروغ و کذب است و قطعا شکایت قضایی انجام خواهد گرفت.

متاسفانه افرادی با هدف تخریب در آستانه پخش سریال شروع به دروغ پردازی نموده اند از جمله پلتفرم وی او دی بزرگی که سریال به ایشان فروخته نشده است منشا این شیطنت هاست.

 

**رونمایى از پوستر رسمى سریال قورباغه

در ادامه هم خبری با موضوع رونمایی از نخستین پوستر رسمی سریال «قورباغه» بعد از فیلمبرداری کامل سریال از سوی روابط عمومی پروژه منتشر شد که در آن آمده است: سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدى و تهیه کنندگی علی اسدزاده پس از دریافت پروانه نمایش، براى انتشار در آبان ماه آماده مى‌شود. فیلمبرداری «قورباغه» در ۱۶ قسمت انجام شده است.
نام تنها پلتفرم وی او دی پخش کننده و تاریخ دقیق نمایش این سریال به زودی اعلام خواهد شد.

**فرجی: پروانه نمایش «قورباغه» هنوز صادر نشده است

اما در همین رابطه محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: از سوی سازندگان قورباغه تقاضای بازبینی به ارشاد داده شده است و در همین راستا 6 قسمت اولیه سریال نیز ارائه شده است.

وی ادامه داد: بازبینی هم در دستور کار شورا قرار گرفته است اما پروانه به معنای صدور هنوز انجام نشده ولی در دستور کار قرار دارد.

فرجی درباره اختلاف پیش آمده میان سازندگان اثر نیز گفت: اختلاف دارند ولی این موضوع نافی صدور پروانه نمایش نخواهد شد و بناست مشکل از طریق حکم رفع شود.

 

**بازیگران قورباغه چه کسانی هستند؟

سیدی در این اثر که اولین سریال او در شبکه نمایش خانگی به حساب می آید، از نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینى، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار و مهران غفوریان در کنار چهره های جدید استفاده کرده است.

**قصه قورباغه چیست؟

این مجموعه داستانی درام و اجتماعی دارد، داستان این سریال به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده‌است: من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.

عوامل سریال قورباغه عبارتند از:
مجری طرح و مدیر تولید: حسین اکبری، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان‌فر، موسیقی: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی، طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح لباس: الهام معین، طراح گریم: شهرام توانا و بهنام معیریان، مدیر گروه کارگردانی و برنامه‌ریز: حسین خضوعی، طراح جلوه‌های بصری: جواد مطوری، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، فیلمبرداران: ادیب صبحانی و آرش رمضانی، جانشین تولید: حسن صفری، عماد طاهری، طراح بدلکاری :امیر بدری، عکاس: امیرحسین شجاعی، منشی صحنه: ندا قایٔدی، مدیر اجرایی: محمد اسدزاده ، تبلیغات فضای مجازی: امیر کرابی.