تور قشم بهترین گزینه بین تورهای داخلی

گزارش بازرگانی،   3990706104

تورهای داخلی، در حقیقت به تورهایی اتلاق می شود که مقصد گردشگران داخل مرزهای ایران بوده و برای علاقه مندان به ایرانگردی بسیار جذاب و مناسب می باشند. تورهای داخلی به تمامی شهرها و نقاط موجود در داخل ایران برگزار می شوند.
ایران دارای مناطق سرسبز جنگلی، مناطق کوهستانی و مناطق کویری بوده و گردشگران تور داخلی باید توجه داشته باشند، مقصد داخلی که برای سفر در نظر می گیرند، در کدامیک از مناطق جغرافیایی ایران قرار دارد، تا با توجه به آن درباره نحوه و زمان سفر خود با تور داخلی تصمیم بگیرند.
همانطور که می دانید این دسته از تورها معمولا از تورهای خارجی ارزانتر هستند و سفر با آن ها هم از نظر اقتصادی بخاطر طی مسافت کوتاه و امکان سفر زمینی و هم از نظر عدم نیاز به دریافت ویزا برای گردشگران ایرانی به صرفه می باشد. اگر قصد دارید به یکی از شهرهای ایران سفر کنید، ما تور آف خورده قشم را به شما پیشنهاد میدهیم که در ادامه به بررسی تور قشم میپردازیم.

تور قشم بهترین تور داخلی

تور آف خورده قشم

تور آف خورده قشم، از محبوب ترین تورهای داخلی از نظر گردشگران ایرانی است. جزیره قشم بخاطر داشتن مراکز خرید ارزان، جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی بی نظیر، تفریحات آبی مهیج، سواحل بکر، همه ساله نظر گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به سوی خود جلب می کند.

آفر تور قشم 

آفرهای تور داخلی به خصوص آفر های مربوط به تور قشم، همان تخفیف هایی است که برخی از آژانس های مسافرتی در زمان هایی خاص روی تورهای خود می گذارند تا میزان مسافران آن ها در زمان های کم گردشگر سال افزایش یابد. زمان این آفرها مشخص نیست و لازم است که مسافران به طور مداوم سایت آژانس های گردشگری را چک کنند تا این فرصت ها را از دست ندهند.

سفر داخلی یا خارجی؟

امروزه سفر، به قسمتی جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها تبدیل شده است و روزانه مردم بسیاری برای تفریح و یا به قصد کار و تجارت، عازم سفرهای داخلی به شهرهای مختلف ایران و یا به مقصد کشورهای مختلف خارجی می شوند و از آن لذت می برند.

البته واقعا نمی توان از این همه جذابیتی که در سفر داخلی و خارجی وجود دارد، چشم پوشی کرد.

بهترین و آسان‌ ترین راه جهت داشتن یک سفر خارجی خوب، انتخاب و خرید تور مناسب است. اگر قصد دارید یک سفر خوب با هزینه کم داشته باشید میتوانید به بررسی، تور استانبول، تور آنتالیا، تور وان، تور کوشی آداسی، تور گرجستان و... بپردازید مخصوصا تورهای لحظه آخری و ارزان کوتاه مدت گزینه مناسبی هستند.

تور داخلی

 

تور داخلی لحظه آخری

برای خرید تورهای داخلی ارزان، یکی از بهترین روش ها، خرید تور لحظه آخری است. خرید این نوع تورها روش بسیار خوبی برای صرفه جویی در هزینه های سفر می باشند. آژانس های مسافرتی معمولا در مواقعی از سال که گردشگرها کمتر هستند، با نزدیک شدن زمان اجرای تور، در صورت باقیماندن ظرفیت، سود خود را کاهش داده و نسبت به ارائه تور های لحظه آخر داخلی اقدام می کنند.

تورهای خارجی

تورهای خارجی همواره محبوبیت خاصی نزد ایرانیان دارند و برای افرادی که محدودیت بودجه ندارند، در الویت برای سفر قرار گرفته اند. تور ترکیه از این قبیل موارد هستند.

با پیشرفت و آسان شدن امور، دیگر جای نگرانی برای سفر وجود ندارد و می توانید با انتخاب یک آژانس مسافرتی و تهیه تور خارجی ارزان قیمت، سفری راحت و دلنشین را تجربه نمایید.

از این روی آذربال با بررسی علایق ایرانیان در مورد مقاصد محبوب خارجی، تورهای لحظه آخری خارجی به شهرهای مختلف ترکیه از جمله تور وان و تور کوشی آداسی را تدارک دیده است تا بتوانید با خیال راحت عازم سفر بشوید.

تور وان

تور وان

شهر وان، یکی از بزرگترین شهرهای شرق ترکیه بوده و در کنار جاذبه‌ های زیبا و جذاب نسبت به شهرهای غربی ترکیه، نزدیک بودن به مرز ایران و هزینه‌ های پایین سفر و فرصت خرید مناسب از وان، تور وان ترکیه را به یکی از بهترین گزینه ‌های سفر‌های خارجی در بین ایرانیان تبدیل کرده است.

به ‌طوری ‌که برخی ‌ها سالی چند بار به شهر وان رفته تا خریدهای خود را با قیمتی مناسب انجام دهند و در کنار خرید، از سفرشان لذت هم ببرند.

زمان رزرو تور خارجی با قیمت مناسب

برای خرید تور با قیمت مناسب بهتر است، در فصل های کم گردشگر، تور خارجی مدنظرتان را رزرو نمایید. تقریبا اکثر مردم این را می دانند که در ایام کریسمس و نوروز، تورهای خارجی، با افزایش نسبی قیمت ها روبرو خواهند بود و بهتر است که حداقل از دو ماه قبل نسبت به رزرو تورهای خارجی در این ایام اقدام کنید.

محبوب ترین تورهای خارجی برای ایرانیان

امروزه متاسفانه با توجه به محدودیت های صدور ویزا برای ایرانیان، پایین بودن اعتبار پاسپورت ایرانی، قیمت بالای ارز و هزینه های بالای سفرهای خارجی و همچنین مسائل سیاسی بین کشور ایران و برخی کشورهای جهان، امکان سفر به هر کشوری برای ما مقدور نمی باشد.

به همین دلیل چند کشور در بین ایرانی ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. اولین گزینه همیشه ترکیه است. کشوری که برای سفر به آن نیازی به تهیه ویزا نداریم و می توانیم 90 روز از سال را در آن حضور داشته باشیم.

اقلیم طبیعی و آثار باستانی ترکیه برای گردشگران جالب بوده و این کشور توریستی تمرکز زیادی روی جذب گردشگر داشته است. ترکیه همه سلیقه ها را پوشش می دهد. طرفداران مراکز خرید معمولا تور وان و تور استانبول را انتخاب می کنند و آن هایی که به شهرهای ساحلی علاقه دارند، عاشق آنتالیا، مارماریس و کوشی آداسی می شوند.

باید بدانید که کشور کهن و تاریخی ایران در همسایگی کشورهایی قرار دارد که امروزه به مناطق محبوب گردشگری و پرمخاطبی در جهان تبدیل شده اند و علاوه بر کشور ترکیه که پرطرفدارترین مقصد سفر ایرانیان است، کشورهایی مانند آذربایجان، گرجستان، ارمنستان و امارات متحده عربی، پیشرفت های چشمگیری کرده اند و به دلیل توسعه و بهینه سازی صنعت گردشگری خود به مقاصد گردشگری محبوبی نه تنها در نزد ایرانیان بلکه در تمام دنیا تبدیل شده اند و تورهای خارجی بسیاری به این مقاصد انجام می شوند.

محبوب ترین تور خارجی

 

تور خارجی به کشور ترکیه

ترکیه از جمله کشورهای تاریخی و قدیمی بوده و با قرار گیری در بین دو قاره اروپا و آسیا به کشوری پر از رمز و راز، زیبا و با فرهنگی غنی تبدیل شده است که توانسته توریست ها وگردشگران فراوانی را در ایام مختلف سال به سمت خود جذب کند.

همچنان کشور ترکیه در صدر کشورهای محبوب ایرانی‌ ها قرار گرفته است. همه ساله میلیون ‌ها ایرانی به ترکیه می ‌روند و از شهرهای استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، وان، بودروم، قونیه، آلانیا و ازمیر دیدن می‌ کنند.

در چند سال اخیر تور وان ترکیه به علت نزدیک بودن این شهر به ایران، امکان سفر زمینی و هزینه پایین سفر، دارا بودن مراکز خرید متعدد با قیمت های مناسب و طبیعت تاریخی و زیبا، طرفداران بسیاری داشته و جزو پر مخاطب ترین سفرهای خارجی در بین ایرانیان بوده است.

کشور ترکیه

 

رزرو هتل در سفر داخلی و خارجی

نوع هتل رزرو شده در سفر داخلی و خارجی، تأثیر بسیاری بر هزینه سفر شما دارد و گردشگرانی که مایل به خرید تور ارزان داخلی هستند می توانند نسبت به خرید تورهایی که هتل ارزانتری دارند اقدام نمایند. علاوه بر این باید توجه داشته باشید که مدت زمان اقامت شما در هتل نیز در قیمت تور داخلی دخیل است، بنابراین به هنگام خرید تور به مدت زمان اجرایی تور مورد نظر خود، توجه داشته باشید.

فرودگاه های سفر داخلی

شهر تهران دارای دو فرودگاه مسافربری است که برای اکثر پروازهای داخلی از فرودگاه مهرآباد استفاده می شود، بنابراین گردشگران تهرانی که اقدام به خرید تور داخلی هوایی کرده اند، باید از طریق فرودگاه مهرآباد به شهر مقصد بروند. این فرودگاه یکی از قدیمی تری فرودگاه های کشور می باشد.

 فاصله هوایی تهران تا کیش حدود 1043 کیلومتر(یک ساعت و پنجاه دقیقه پرواز)، تهران تا قشم حدود 1072 کیلومتر (پنجاه دقیقه پرواز)، تهران تا شیراز حدود 680 کیلومتر (یک ساعت و بیست دقیقه پرواز) و تهران تا اصفهان حدود 338 کیلومتر (یک ساعت پرواز) است.

سوالات متداول تورهای داخلی و خارجی

بهترین تورهای داخلی مربوط به کدام مسیر است؟

تور کیش و تور قشم از جمله بهترین تورهای داخلی هستند که دارای جذابیت های گردشگری زیادی بوده و هر ساله مسافران فراوانی را از سراسر ایران به خود جذب می کنند.

تور داخلی ارزان قیمت را چطور تهیه کنیم؟

مسافران محترم برای خرید تورهای ارزان قیمت می توانند از تورهای لحظه آخری آذربال استفاده کرده و یا از آفرهای ویژه آن برای هر مسیر بهره مند شوند و یا در فصول کم گردشگر نسبت به خرید تور اقدام نمایند.

تور های داخلی به صورت زمینی برگزار می شوند یا به صورت هوایی؟

تقریبا همه تورهای داخلی در ایران بجز تور کیش به دو صورت زمینی و هوایی برگزار می شوند. تورهای زمینی با قطار یا اتوبوس ارائه می شوند.

امکانات تورهای داخلی شامل چه مواردی هستند؟

به صورت معمول، تورهای داخلی در ایران شامل امکاناتی چون تور لیدر، یک روز گشت شهری رایگان، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی می باشند ولی در نظر داشته باشید که ممکن است ین امکانات نسبت به نوع پکیج تور انتخابی شما متفاوت شود و تور شما امکانات بیشتری را ارائه دهد.

محبوب ترین تورهای خارجی برای ایرانی ها کدام است؟

در دو سال گذشته، تور استانبول، تور وان، تور پاتایا بانکوک، تور پوکت، تور تایلند، تور روسیه، تور دبی، تور قونیه و تور مالزی، تور اروپا، از محبوب ترین تورهای خارجی در نزد ایرانی ها بوده اند.

ارزان ترین مقصد سفر خارجی برای ایرانیان کجاست؟

بر اساس آمارهایی که از دو سال قبل تاکنون وجود دارد، تور وان، ارزان قیمت ترین تور خارجی برای ایرانی ها بوده است.

برای سفر خارجی باید چه مدارکی داشته باشیم؟

برای خرید تور خارجی به مقصدهایی که نیازی به ویزا ندارند، پاسپورت شما با حداقل 6 ماه اعتبار کافیست، اما اگر کشور مقصد شما نیاز به ویزا داشته باشد، مدارکی مانند عکس، کپی شناسنامه، صورت گردش و تمکن مالی و... نیز لازم می باشد و بهتر است این را بدانید که چند ماه قبل از سفر باید برای گرفتن ویزا اقدام کنید.

برای سفر به کدام کشورهای خارجی با پاسپورت ایرانی نیازی به اخذ ویزا نمی باشد؟

به منظور سفر به کشورهایی نظیر ترکیه، ارمنستان، مالزی، گرجستان و قطر برای مدت زمان محدود نیازی به دریافت ویزای توریستی نیست. به عنوان مثال برای داشتن سفرهای توریستی به کشور ترکیه به مدت کمتر از 90 روز نیازی به اخذ ویزای کشور ترکیه نخواهد بود.

هزینه سفر داخلی و خارجی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت تورهای خارجی و داخلی بستگی به زمان سفر، هزینه هواپیما، تعداد ستاره های هتل و تعداد روزهای اقامت شما دارد.