مزایای استفاده از سایبان برقی مغازه

گزارش بازرگانی،   3990706083

سایبان مغازه از الزامات برای مغازه داران است که میتوانند در همه فصول سال برای جلوگیری از تابش آفتاب و یا بارش باران جلوگیری کنند همچنین زیبایی خاصی هم به مغازه آن ها میدهد.

کارشناسان متخصص طراحی و ساخت سایبان های برقی شرکت دیدگاهان غرب با بهره گیری از آخرین تجهیزات روز به تولید و اجرا و راه اندازی سایبان های برقی مغازه و ساختمانهای تجاری در کوتاهترین زمان و با هزینه مناسب می پردازند .
امروزه سایبان های برقی اتوماتیک جایگزین سایبان های دستی شده اند.
مغازه داران و صاحبان فروشگاه ها به دلیل جلوگیری از شدت تابش آفتاب به داخل مغازه و فروشگاه توسط سایبان های برقی مغازه, دیگر نگران ضرر مالی ناشی از خراب شدن اجناس نخواهند بود و محیط داخل مغازه نیز برای فروشنده و مشتری بسیار مطلوب خواهد شد. در این صورت مشتریان زیادی جذب می شوند. با قابلیت تنظیم زاویه سایبان قادر به تغییر در نفوذ نور آفتاب و گرما به داخل فروشگاه می شوید.
جنسی که در انتخاب پارچه سایبان محصولات دیدگاهان غرب در نظر گرفته شده است از پارچه های باکیفیت اروپایی می باشد این پارچه ها خاصیت آب گریزی دارند و در برابر بارش باران و برف مقاومت بالایی دارند.
کیفیت بالای رنگ پارچه های سایبان های برقی مغازه سبب شده است که کاربرد دیگری در زمینه تبلیغات صاحبان صنایع در سطح شهر گردند و توسط چاپ برند تبلیغاتی شده در پارچه سایبان رهگذران با محصولات شما بیشتر آشنا می شوند‌.
مزیت دیگر این است که با وجود سایبان برقی مغازه و گرفتن تابش نور خورشید مشتری دید بهتری نسبت به اجناس پشت ویترین پیدا می‌کند.
با نصب سایبان برقی در سردر پنجره ها سبب عدم انعکاس نور خورشید به لوازم و اجناس پشت ویترین و عدم رنگ پریدگی آنها شوید.

راحتی در باز و بسته کردن سایبان با ریموت

کار با سایبان های اتوماتیک امروز ه مانند سایبان های قدیمی و کرکره‌ای در زیر نور آفتاب و یا باران و برف مشکل نیست. سایبان های برقی با مکانیزم پیشرفته تر تنها توسط یک ریموت به سهولت باز و بسته می شوند و توسط یک دکمه قادر به تنظیم زاویه و اندازه دلخواه در باز کردن و یا بستن آن می شوید.
در واقع موتور ریموت جایگزین هندل های قدیمی شده است.
حرکت سایبان های برقی به صورت افقی و روبه جلو می باشد که در نتیجه جلوی دید مغازه اشغال نمی شود.
قطعات سایبان برقی:
. موتور توبولار
. محور رول شدن سایبان
. مدار فرمان موتور
. پایه های نصب موتور و محور
. پارچه های سایبان از الیاف برزنت یا pvc
. بازو های هدایت کننده سایبان به سمت جلو
نصب سایبان های برقی فروشگاه علاوه بر کاربردهای بیزینسی که دارد در بالای درب ،پنجره و یا پیاده رو ،ورودی رستوران و هتل و... نصب می‌شود و از بادهای شدید جلوگیری می کند و در مقابل باران و برف نیز محافظ به حساب می آید.
پهنای سایبان برقی فروشگاه ها با توجه به بخش مورد نیاز پوشش فضای بیرونی در نظر گرفته می شود.
این سایبان ها دوام بالا و انعطاف پذیری فوق العاده دارند قابلیت نورپردازی بالا و غیرقابل اشتعال بودن از دیگر مزایای آنها می باشد.
در رستورانها، فروشگاه های زنجیره ای ،هایپر مارکت ها ،سالن‌های پذیرایی ،نمایشگاه موقت و دائمی ،استادیوم ورزشی ،جایگاه سوخت گاز و بنزین و... کاربرد دارند.

امکان نصب انواع سایبان برای جلوی مغازه

دیدگاهان غرب طراح و مجری انواع سایبان های برقی مغازه و فروشگاه ها در کشور می باشد.
استاندارد سایبان برقی مغازه و فروشگاه ۲/۵۰ سانتی متر است داشتن اسکلت آلومینیومی و موتور برقی با کیفیت از شاخص‌های محصولات ما می باشد.
ما ضامن محصولات و اجناس شما در فصول سرد سال در برابر برف و باران و در فصول گرم سال نیز در برابر تابش نور خورشید هستیم.
با قابلیت سنسور باد برای سایبان های برقی مغازه و فروشگاه ها مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار و تشخیص هوشمند باد برای حفاظت از سایبان امکان‌پذیر است.
و توسط لامپ های ال ای دی و نصب مه پاش و یا هیتر های گرمایشی فروشگاه خود را مجهز تر نمایید.
جنس سایبان با توجه به شرایط اقلیمی در محل کسب و کار و زندگی شما طراحی می گردد مشاوره با کارشناسان ما سبب سهولت در انتخاب نوع پارچه و تعیین سطح مقاومت و انعطاف و ضد آب بودن پارچه سایبان است.
سایبانهای های برقی فروشگاه ها با ممانعت از ورود گرمای آفتاب به داخل و نیاز کمتر به افزایش درجه خنکی کولر در کاهش مصرف انرژی نقش بسزایی دارند.
امکان باز شدن سایبان برقی تا ۷ متر است و به این طریق فضای کاملاً بزرگی را برای محل کسب و کار شما اختصاص می دهد‌.
انواع سایبان های بازویی دیدگاهان غرب قابلیت مجهز بودن به موتور برقی را دارا می باشند:
. سایبان کالسکه ای
. سایبان دکوراتیو
. سایبان فول باکس
. سقف برقی
. سایبان پوششی
عوامل تعیین کننده قیمت سایبان های برقی مغازه نوع ،کارایی و جنس پارچه می باشد.

دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش از دیدگاهان غرب
شرکت دیدگاهان غرب با پروانه بهره‌برداری از سازمان صنایع و معدن مجهز به خلاق‌ترین مهندسین فنی در زمینه تنوع در طراحی انواع سایبان های برقی مغازه با توجه به درخواست مشتری می باشد. که حتی  دیگر  شرکت‌های سایبان های برقی اقدام به خرید عمده از دیدگاهان  غرب نموده اند‌‌.
خدمات پس از فروش تمامی سایبان های ارائه شده برای هر نوع سایبان متفاوت می باشد و چنانچه کالای خریداری شده دچار نقص فنی شود خریدار می‌تواند طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی در زمینه ارائه محصول و دریافت خدمات پس از فروش از شرکت دیدگاهان غرب اقدام نماید.
ارسال سفارشات در تهران و کلیه شهرستان ها امکان پذیر است و ما متعهد به تحویل محصول در مکان و زمان تعیین شده می باشیم.
سه هدف در راستای ساخت سایبان برقی دیدگاهان غرب میباشد:
۱. انتخاب پارچه مناسب با توجه به شرایط جوی محیط و سلیقه مشتری
۲‌ موتور برقی با کیفیت و مرغوب به همراه گارانتی
۳. اسکلت مناسب سایبان برقی متناسب با محیط
خدماتی مانند تعمیر سایبان و تعویض قطعات و ترمیم پارچه با مقرون به صرفه ترین هزینه انجام می شود.
مهندسین ما تمامی مراحل نصب سایبان برقی را با دقت و مهارت کافی انجام می‌دهند که شامل مراحلی مانند طراحی شماتیک، آماده سازی قطعات، نصب پایه های سایبان برقی و اتصال دیگر قطعات و تست آن می‌باشد.

جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب و بارش باران

سایبان های برقی مغازه با قابلیت جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب باعث خنک تر شدن فضای داخل مغازه میشوند و در نتیجه استفاده از سیستم تهویه در داخل فضا کمتر مورد نیاز می گردد.
لازم به ذکر است که هوای زیر سایبان برقی در فصل‌های گرم سال تا ۳۰ درجه خنک می ماند.
در کل پوشاندن سلول های خورشیدی از مزیت‌های شگفت انگیز آن میباشد.
با تعبیه پارچه های سایبان برقی ضد آب در روزهای بارانی بدون اینکه خیس شوید از هوا لذت ببرید و البته این اشاره ای است به مقاومت بالای پارچه ها در برابر برف و باران.
پارچه های ساخته شده از وینیل و اکریلیک مانع از ورود و نفوذ آب می شوند‌.
این نکته ها حاکی از این است که استفاده از سایبان های برقی در اماکن های مختلف امکان پذیر می باشد.
به عنوان مثال انتخاب پارچه در شرایط هایی با آب و هوای خشک و شرایط هایی با آب و هوای بارانی متفاوت است که در هر دو صورت جنبه زیبایی در پارچه لحاظ می گردد.

چاپ هرگونه طرح و لوگوی مغازه بر روی پارچه سایبان

با درج و چاپ لوگو و برند بیزینس و کسب و کار فروشگاه خود بر روی پارچه‌های سایبان های برقی با صرف هزینه کمی برای مدت طولانی عملکردی مانند بیلبورد برای تبلیغات کالاهای خود داشته باشید.
و از این طریق مشتری های بیشتری را جذب نمایید هرگز نگران رنگ پریدگی طرحهای روی پارچه نباشید.
با درج تبلیغات روی لبه های پارچه سایبان برقی نیز هنگامی که سایبان بسته است به جذب مشتری می پردازید.
در اصل بدون پرداختی به شهرداری و یا مالیات های سنگین صاحب تبلیغاتی همیشگی می شوید.
جهت سفارش انواع سایبان های برقی مغازه و مشاوره رایگان در خصوص انتخاب نوع پارچه با توجه به محل کسب و کارتان با کارشناسان ما در تماس باشید.