محمود عباس: برای برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری آماده‌ایم

گروه جهان الف،   3990704156

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که سازمان آزادی بخش آماده است تا با مشارکت تمامی گروه‌ها و طیف‌های سیاسی فلسطینی انتخابات سراسری پارلمانی و ریاست جمهوری را با وجود تبعات احتمالی (از سوی طرف‌های خارجی) برگزار کند.

به گزارش تسنیم به نقل از منابع فلسطینی، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از آمادگی رام الله برای برگزاری انتخابات «پارلمانی» و «ریاست جمهوری» در خلال ماه های آینده خبر داد.

عباس در خلال هفتادوپنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد تاکید کرد که سازمان آزادی بخش آماده است تا با مشارکت تمامی گروه ها و طیف های سیاسی فلسطینی انتخابات سراسری را با وجود تبعات احتمالی (از سوی طرف های خارجی) برگزار کند.

وی افزود: سازمان آزادی بخش هیچ طرفی را از سوی ملت فلسطین برای انجام مذاکره و گفتگو مشخص نکرده است. تنها راه ایجاد صلح همیشگی و عادلانه در منطقه پایان اشغالگری و ایجاد کشور مستقل فلسطین در اراضی 1967 و به پایتختی قدس شرقی است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: علی رغم تمامی موانع موجود و تحریم هایی که علیه ملت مان وضع شده است، تسلیم نخواهیم شد و از اعتقاداتمان عقب نشینی نخواهیم کرد. به یاری خداوند پیروز می شویم.رژیم صهیونیستی با عملی کردن نقشه های شوم و یک جانبه گرایانه مانند عادی سازی رابطه با امارات و بحرین به تمامی فرصت ها برای برقراری آرامش در منطقه پشت پا زد. بدون پایان اشغالگری صلح،امنیت و ثبات در منطقه پدیدار نخواهد شد.

فلسطین منشاء اصلی درگیری ها در منطقه است و هر کس که فکر می کند فلسطینی ها می توانند با دشمن صهیونیستی مماشات کنند، یک خیال باف است.