جزئیات مصاحبه غیرحضوری آزمون دکتری علوم پزشکی

گروه اجتماعی الف،   3990704046

جزئیات مصاحبه غیرحضوری دکتری تخصصی (Ph.D) گروه علوم پزشکی سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

 به گزارش مهر، آن دسته از داوطلبانی که در مرحله اول آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی مجاز به انتخاب رشته/محل شده اند باید در مصاحبه غیرحضوری شرکت کنند.

بنابر تصمیمات اخذ شده در شورای سنجش و پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی مقرر شده است با تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا در پذیرش دوره دکتری تخصصی سال ۱۳۹۹ نمره بخش کتبی ۷۰ درصد نمره کل و نمره بخش مربوط به مصاحبه علمی و سنجش عملی ۳۰ درصد نمره کل را تشکیل دهد.

با توجه به تأکیدات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و به منظور کاهش تردد و مسافرتها، بخش مصاحبه به صورت غیر حضوری و فقط بر اساس بررسی مدارک، مستندات و کلیپ (ارائه مجازی) توسط اساتید مربوطه در هر رشته خواهد بود.

از ۳۰ درصد بخش مصاحبه علمی و سنجش، ۲۰ درصد مربوط به مدارک و مستندات سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و ۱۰ درصد مربوط به ارائه مجازی از طریق بارگذاری کلیپ است.

هر داوطلب باید در زمان تعیین شده برای رشته خود اقدام به ارسال مدارک و بارگذاری کلیپ کند. ارسال مستندات هر رشته در زمانی غیر از مهلت تعیین شده برای آن رشته امکان پذیر نخواهد بود. فرایند بارگذاری مدارک و کلیپ از هفته آینده آغاز و زمان بندی رشته ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

داوطلبان توجه داشته باشند که هر رشته فقط یک روز مهلت بارگذاری مدارک خواهد داشت، لذا داوطلبان باید مدارک و کلیپ خود را آماده داشته باشند و در روز مربوط به رشته خود بارگذاری کنند.

هیچ گونه مدرکی به صورت حضوری یا کتبی یا ارسال از طریق پست، اتوماسیون، پست الکترونیکی و غیره پذیرفته نمیشود و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نظر به این که نتایج آزمون بر اساس مدارک و کلیپ ارائه شده توسط داوطلبان، استخراج شده و داوطلبان متعهد به صحت مطالب ارسالی هستند، در صورت محرز شدن موارد مغایرت در هر مرحله از آزمون و/ یا تحصیل، قبولی داوطلبان کان لم یکن تلقی شده و مسئولیت آن بر عهده داوطلبان است و طبق مصوبات هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونها با آنان برخورد خواهد شد.

مشخصات فنی کلیپ به این ترتیب است: حجم کلیپ حداکثر ۱۰۰ مگابایت باشد. از نظر زمانی حداکثر ۱۰ دقیقه باشد. فایل از نوع mp۴ و یا mkv باشد. کیفیت کلیپ مهم نیست، بلکه کافیست از نظر صدا و تصویر واضح باشد. ملاک نمره دهی اساتید، محتوای کلیپ خواهد بود نه کیفیت آن.

هر داوطلب (در هر رشته) فقط یک بار مجاز به ویرایش کلیپ ارسالی (حذف و بارگذاری مجدد)، در همان بازه زمانی مشخص شده برای بارگذاری مستندات آن رشته است.